παιδια το 2,2 βγαζει 177 αλογα (PS) στις 3600 στροφες.
Και 400 Nm μεταξυ των 2000 και 2600 rpm.
0-100 σε 8.1 (εργοστασιακη μετρηση) και 7.9 μετρημενο απο οnline "περιοδικο"
Ο κινητηρας αυτος ειναι αλουμινενιος, και για το λογο αυτο ειναι απο τους ελαφρυτερους στην κατηγορια 1,9-2,2 λιτρα. Εχει τη χαμηλοτερη σχεση συμπιεσης στο κοσμο, και αυτο τον κανει ιδιαιτερα ησυχο. Για οικονομια απλα respect. Ειναι πιο οικονομικο απο το 1,6 Dual VVT-i.
Γενικα το μοτερ αυτο δεν παλευεται. Το κιβωτιο στο auris ειναι μακρυ, αλλα ετσι πρεπει να ειναι ενα πετρελαιοκινητο.
Πισω φοραει διπλα ψαλιδια, και εχει παθητικη τετραδιευθυνση. Λεγεται, πως η πισω αναρτηση θα φορεθει στα sport μοντελα που θα βγουν μεχρι το 2010 (πχ celica κλπ).
Σχετικα με το ελληνικο πετρελαιο.
Γνωριζω για το Shell V-Power Diesel, αλλα σε αλλο φορουμ ειδα οτι δυσκολα το βρισκεις. Υποτιθεται οτι υπαρχει, αλλα στην πραξη δεν το βλεπεις σε ολα τα πρατηρια Shell.
Θελω με την πρωτη ευκαιρια να ρωτησω αν μπορουν να το φερουν κατοπιν παραγγελιας στην ελλαδα. Το θεμα ειναι οτι δεν με ενδιαφερει αν χρειαζεται εκτελωνισμους κλπ. Ηδη το αμαξι ειναι στα 24 χιλιαρικα (τιμη απο toyota.it) και αν ειναι να φτασει κοντα 30 η παραπανω, προτιμω το RAV.
Αν το φερω μονος μου απο εξωτερικο, σιγουρα δεν συμφερει προς το παρον. Ενδιαφερομαι για καινουριο. Επομενως εκτελωνισμους κλπ θα πληρωσω. Ακομα και αν μιλαγαμε για μεταχειρισμενο, επειδη ειναι φρεσκο στην αγορα, δεν το βρισκεις ευκολα κατω απο 21 χιλιαρικα.
Btw, απο θεμα εξοπλισμου δεν παλευεται. Ακομα και στανταρ moonroof εχει.
I am in love.
|