Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 08-10-07, 10:11
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Δεν ειναι μονο αυτο... Σε περίπτωση που συρθείς (είτε ειναι βρεμένο, είτε είναι στεγνό), με το ABS εχεις ακόμα τιμόνι και μπορεις να στριψεις γαι να αποφυγεις καποιο εμποδιο. Χωρίς ABS φευγεις ευθεία χωρίς περιθώριο άλλης αντίδρασης.
Είπαμε, η τεχνολογία προχωράει, δεν πάει προς τα πίσω. Λέτε να εχουν εγκαταστήσει τετοιο καινούριο σύστημα σε όλα τα καινούρια αμάξια (στο στανταρ εξοπλισμό μάλιστα!) και να είναι χειρότερα απ΄ότι 20 χρόνια πριν... Δεν νομίζω...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 08-10-07, 10:22
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 332
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από bill Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ειχα κανει εγω πιο παλια στο δικο μου και τη διαδικασια την αναλύω στο πιο κατω topic στη σελιδα 2 στο μηνυμα 16.Ειναι ομως σε ΖΖ111.Διαβασε το και θα καταλαβεις τι χρειαζεται να κανεις.Δεν ειναι δυσκολο αν και δεν θα το χρησιμοποιεις συχνα.

http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10861
Να σε ρωτήσω κάτι...

γιατί να βγάλεις την ασφάλεια και να βάλεις διακόπτη με αντίσταση ?

δεν μπορείς να κρατήσεις την ασφάλεια και απλά να βάλεις σε σειρά τον διακόπτη ?

απλά πιστεύω οτι πρέπει να δούμε τι επίπτωση μπορεί να έχει αυτό πάνω στα βρένα...
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 08-10-07, 10:58
Το avatar του χρήστη stm2001gr
stm2001gr Offline:
 
Εγγραφή: 18-02-2006
Μοντέλο: AE101
Περιοχή: Στην κατηφόρα!
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 663
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
stm2001gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αν δεν έχεις αλλάξει τα ελαστικά από τότε που πήρες το αμάξι σου είσαι με της αντιπροσωπίας τότε αυτό που προτείνω είναι να κάνεις μια αλλαγή έστω και δοκιμαστικά από κάποιο άλλο αμάξι. Σου το λέω επειδή έχω ακούσει για πολλά αυτοκίνητα που έμπαιναν τα ABS λόγο της ποιότητας του ελαστικού. πρόσεξε δεν μιλάω για φθαρμένα αλλά για ελαστικά επώνυμα που φορούσαν αυτοκίνητα από την αντιπροσωπία και δεν είχαν καλή πρόσφυση στην άσφαλτο. Αυτό φυσικά συμβαίνει για το κόστος.
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 08-10-07, 14:12
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
1.Σε καθε, μα καθε, περιπτωση φρεναρισματος στην ασφαλτο με ταχυτητα πανω απο 20-30 χλμ το abs μειωνει την αποσταση φρεναρισματος
2.Την αυξανει μονο στο χωμα, αμμο και στο απατητο χιονι οπου οταν φρεναρεις και δεν εχεις abs οι τροχοι μπλοκαρουν και μαζευουν μπροστα τους πχ χωμα το οποιο λειτουργει σαν σφηνα και δημιουργει εξτρα κοντρα
3.Υπαρχουν καλορυθμισμενα και κακορυθμισμενα abs που βοηθουν καλα και κακα φρενα σε καλοστημενα και κακοστημενα αυτοκινηνητα με καλα και κακα λαστιχα κτλ κτλ..(στο εντελως μαμα Ε12 μου τα εχω κανει πανω μου αρκετες φορες, ενω στο 9-3 aero του πατερα μου δεν χανεις την αυτοπεπειθηση σου οταν φρεναρεις για κανεναν λογο).
4.Φανταζομαι οτι ειναι δυσκολο για καποιον που ειναι το πρωτο του αυτοκινητο με abs να συνηθισει να φρεναρει με αυτο, να βαζει δηλ συνεχεια ολη του την δυναμη στο ποδι του και να μην τρομπαρει το πενταλ.
5.Δεν θεωρω τυχαιο πως ολα τα καινουργια αυτοκινητα,εκτος απο lada και το αλλο το κινεζικο, εχουν ολα στις βασικες εκδοσεις τους abs αλλα οχι πχ ηλ.παραθυρα
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 08-10-07, 15:05
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παιδιά διαβάζω απίστευτα πράγματα...κακό το abs, να το απενεργοποιήσουμε, μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος κλπ...

Το abs δε μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος πουθενά και για κανένα λόγο!!!!! Αυτό το κάνουν τα καλά φρένα (καλές δαγκάνες, μεγάλοι δίσκοι, τακάκια). Το abs αυτό που κάνει είναι να σου επιτρέπει την κίνηση του τιμονιού σε ένα φρεναρισμα πανικού, ώστε να αποφύγεις κάποιο εμπόδιο, πράγμα που δε γίνεται χωρίς abs. Σκεφτείτε πως κάνει ακριβώς αυτό που λέμε τρομπάρισμα του πεντάλ αλλά σε πάρα πολύ πιο γρηγορο ρυθμό (εξ ου και τα χτυπήματα στο πεντάλ όταν ενεργοποιηθεί). Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο. Οπότε, αν δεν ενεργοποιηθεί το abs η απόσταση μένει ίδια, όπως αν δεν είχες abs και δεν μπλόκαραν οι τροχοί, ενώ αν ενεργοποιηθεί αυξάνει την απόσταση φρεναρίσματος (αφού δεν ασκείται πίεση στο δίσκο συνεχώς) αλλά μπορέις να ελέγξεις το αμάξι με τιμόνι...

Συγκεκριμένα στην E12 το θεωρώ πολύ καλά ρυθμισμένο για την κατηγορία του, αρκεί να έχεις και μιας στοιχειώδους ποιότητας ελαστικό να πιάνει στο δρόμο...Με τα μαμά έπιανε συχνά, όχι να σε τρομάζει όμως....μόλις μπήκε λάστιχο της προκοπής εδώ και δύο χρόνια έχει ενεργοποιηθεί τόσες λίγες φορές που τις μετράς στα δάχτυλα των χεριών...και αυτές σε σαπούνι άσφαλτο! Σε καλή άσφαλτο απλά σταματάς πολύ καλά...και στρίβεις χωρίς να ψάχνεις αν θα μπλοκάρεις ή όχι...

Αν θεωρείτε το abs της Ε12 ευαίσθητο μια βόλτα με alfa 147 ή yaris θα σας πείσει για το αντίθετο!

Δε μπορόυμε να συγκρίνουμε τό abs του aero με αυτο της Ε12...άλλη κατηγορία...το ένα έχει 195-60-15 και το άλλο 225-45-17...η δαγκάνα του aero είναι πιο ισχυρή από του Ε12, οπότε το αερο θα σταματήσει χωρίς να μπει το abs...

Επίσης νομίζω πως είναι πολύ πιο εύκολο να οδηγήσεις με abs παρά χωρίς...me abs ο νέος οδηγός μπορέι να τσαρουχώσει το φρένο χωρίς να νοιάζεται αν θα μπλοκάρει ή όχι...ενώ χωρίς abs θα φύγει ευθεία...Άσε που αν ακούω για τσαρουχώμτα τρελαίνομαι...δεν τσαρουχώνουμε φρένο ρε παιδιά...έλεος....

Το ότι τα νέα αυτοκίνητα έχουν όλα abs δεν είναι επειδή το θέλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά γιατί είναι πλέον υποχρεωτικό! Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και με τα ESP, VSC ή όπως λέει η κάθε εταιρεία τα συστήματα ευστάθειας...
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 08-10-07, 15:28
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
Να σε ρωτήσω κάτι...

γιατί να βγάλεις την ασφάλεια και να βάλεις διακόπτη με αντίσταση ?

δεν μπορείς να κρατήσεις την ασφάλεια και απλά να βάλεις σε σειρά τον διακόπτη ?

απλά πιστεύω οτι πρέπει να δούμε τι επίπτωση μπορεί να έχει αυτό πάνω στα βρένα...
Δεν βαζεις διακοπτη με αντισταση.Στην ουσια βαζεις εναν διακοπτη σε σειρα με το υπάρχων συστημα και τον συνδεεις μετα την ασφαλεια.Οσο για το συστημα των φρενων δεν παθαινει τιποτα απολύτως.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 08-10-07, 15:52
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
To οτι μειωνει και την αποσταση φρεναρισματος οσο η προσφυση του δρομου μειωνεται, το λεω γιατι το εχω διαβασει και γιαυτο επιμενω. Αν ανατρεξεις σε αρθρα εγκυρων περιοδικων θα το διαπιστωσεις. Επισης σου παραθετω ενα μικρο αποσπασμα απο το βιβλιο του Καββαθα: ''...αν μπλοκαρουν πρωτα οι προσθιοι τροχοι τοτε η αποσταση φρεναρισματος αυξανεται κατα 10-20%...."

Με το ,ισως ατυχες, παραδειγμα με το saab ηθελα να καταληξω στο ιδιο συμπερασμα που κατεληξες κι εσυ. Αλλο τα καλα φρενα και αλλο το abs.

Εννοειται πως ειναι ευκολοτερο να οδηγησεις με abs. Απλα λεω οτι ακομα και ενας πολυ καλος οδηγος θελει μερικες μερες εξοικιωσης με ενα συστημα που ουσιαστικα υποκαθιστα την τεχνικη που ειχε μαθει τοσα χρονια.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 08-10-07, 16:04
Το avatar του χρήστη corolla_trd_gr
corolla_trd_gr Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2007
Μοντέλο: Ε101
Περιοχή: Αθηνα,Περιστερι
Ηλικία: 35 male
Μηνύματα: 55
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 216
corolla_trd_gr είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ρε παιδια οτι και να λεμε 10φορες με abs γιατι με τα φρενα πεζεις κορονα γραματα αμα ακουμπησεις λιγο νερα μην μπλοκαρει ο τροχος,δεν εχεις τον ελενχο....και ολα πεζοντε στο οριο....
Θα μου πειτε οτι μαθενεις τα ορια του φρενου πριν μπλοκαρει αλλα δεν μου εχει τυχει και λιγες φορες να φρεναρω με ταχυτητα και επειδη παταει λιγα νερα ο τροχος να μπλοκαρει....και οπως να το κανουμε ειναι λιγο μ.....α.
Αμα σε αυτα που λεω ειμαι καπου λαθος ας μου πειτε....
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 08-10-07, 16:28
papadodi Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: Ε12 f/l 1.4
Περιοχή: Αθηνα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 169
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 245
papadodi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ελπιζω να μην κουραζω αλλο το θεμα. Σε αυτο το βιντεακι λεει για το abs τι καλο που ειναι κτλ κτλ. Αξιζει να δειτε τι γινεται απο το 1,5 λεπτο μεχρι το 2 και κατι, οπου μια παλια 7αρα bmw φρεναρει σε βρεγμενο σε απολυτη ευθεια με και χωρις abs και φαινεται σαφως η διαφορα στην αποσταση ακινητοποιησης
http://www.youtube.com/watch?v=H_L1VWBlSkg
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 08-10-07, 16:34
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από papadodi Εμφάνιση μηνυμάτων
To οτι μειωνει και την αποσταση φρεναρισματος οσο η προσφυση του δρομου μειωνεται, το λεω γιατι το εχω διαβασει και γιαυτο επιμενω. Αν ανατρεξεις σε αρθρα εγκυρων περιοδικων θα το διαπιστωσεις. Επισης σου παραθετω ενα μικρο αποσπασμα απο το βιβλιο του Καββαθα: ''...αν μπλοκαρουν πρωτα οι προσθιοι τροχοι τοτε η αποσταση φρεναρισματος αυξανεται κατα 10-20%...."
Λοιπόν..κοίτα πιθανόν να λέμε το ίδιο....
Αν φρενάρεις με ένα αμάξι με abs από τα 100km και δεν ενεργοποιηθεί το abs , έστω ότι θα σταματήσει σε 40μ.
Αν φρενάρεις με το ίδιο αμάξι με ίδια φρένα, αλλά χωρίς abs, και δεν μπλοκάρει ο τροχός πάλι σε 40μ. θα σταματήσεις...ούτε 1 cm κάτω...
Αν μπλοκάρει ο τροχός είτε με abs είτε χωρίς είναι δύσκολο να πούμε ποιό θα φρενάρει νωρίτερα απλά με το ένα θα χεις τιμόνι, με το άλλο όχι...

Το απόσπασμα του Καββαθα, τον οποίο παρεπιπτώντως δεν εκτιμώ καθόλου, είναι σωστό αλλά δεν προσφέρει κάτι σε αυτά που υποστηρίζεις...ίσα ίσα τα αναιρεί...
Αν μπλοκάρουν οι τροχοί το ξέρουμε τι θα γίνει....
Οπότε μιλάμε σε άλλη βάση ο καθένας...
Εσύ συγκρίνεις την απόσταση φρεναρίσματος σε αμάξι με και χωρίς abs, όπου αν μπλοκάρει ο τροχός θα βοηθήσει το abs, όχι να μειωθεί η απόσταση αλλά να έχεις τιμόνι....και
εγώ συγκρίνω την απόσταση φρεναρίσματος σε περίπτωση που δεν ενεργοποιηθεί το abs σε αμάξι με κ χωρίς abs, όπου η απόσταση θα παραμείνει ίδια...

Απλά τα πράγματα...

Το βιντεάκι αποδεικνύει πως μιλάμε σε άλλη βάση...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Σφύριγμα στο Φρενάρισμα Vasilakos69 TOYOTA COROLLA E 12 31 17-03-16 07:41
Πρόβλημα στο φρενάρισμα picolo TOYOTA COROLLA E15 26 04-09-09 20:01



Page generated in 0,18104506 seconds (81,66% PHP - 18,34% MySQL) with 43 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:11.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)