Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από papadodi
To οτι μειωνει και την αποσταση φρεναρισματος οσο η προσφυση του δρομου μειωνεται, το λεω γιατι το εχω διαβασει και γιαυτο επιμενω. Αν ανατρεξεις σε αρθρα εγκυρων περιοδικων θα το διαπιστωσεις. Επισης σου παραθετω ενα μικρο αποσπασμα απο το βιβλιο του Καββαθα: ''...αν μπλοκαρουν πρωτα οι προσθιοι τροχοι τοτε η αποσταση φρεναρισματος αυξανεται κατα 10-20%...."
|
Λοιπόν..κοίτα πιθανόν να λέμε το ίδιο....
Αν φρενάρεις με ένα αμάξι με abs από τα 100km και δεν ενεργοποιηθεί το abs , έστω ότι θα σταματήσει σε 40μ.
Αν φρενάρεις με το ίδιο αμάξι με ίδια φρένα, αλλά χωρίς abs, και δεν μπλοκάρει ο τροχός πάλι σε 40μ. θα σταματήσεις...ούτε 1 cm κάτω...
Αν μπλοκάρει ο τροχός είτε με abs είτε χωρίς είναι δύσκολο να πούμε ποιό θα φρενάρει νωρίτερα απλά με το ένα θα χεις τιμόνι, με το άλλο όχι...
Το απόσπασμα του Καββαθα, τον οποίο παρεπιπτώντως δεν εκτιμώ καθόλου, είναι σωστό αλλά δεν προσφέρει κάτι σε αυτά που υποστηρίζεις...ίσα ίσα τα αναιρεί...
Αν μπλοκάρουν οι τροχοί το ξέρουμε τι θα γίνει....
Οπότε μιλάμε σε άλλη βάση ο καθένας...
Εσύ συγκρίνεις την απόσταση φρεναρίσματος σε αμάξι με και χωρίς abs, όπου αν μπλοκάρει ο τροχός θα βοηθήσει το abs, όχι να μειωθεί η απόσταση αλλά να έχεις τιμόνι....και
εγώ συγκρίνω την απόσταση φρεναρίσματος σε περίπτωση που
δεν ενεργοποιηθεί το abs σε αμάξι με κ χωρίς abs, όπου η απόσταση θα παραμείνει ίδια...
Απλά τα πράγματα...
Το βιντεάκι αποδεικνύει πως μιλάμε σε άλλη βάση...