Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από TOLIS EE80
Παντως εγω που εχω βαλει ΚΥΒ μαυρα με jamex ελατηρια (-4mm) καλα παει.
*** Δηλαδη με λιγα λογια θελουμε 4 κλασμενα ΚΥΒ και 4 πιστονια ΚΟΝΙ και εγινε η μετατροπη.Ετσι δεν ειναι? Βασικα ενδιαφερομαι γιατι η ΚΟΝΙ βγαζει πιστονια κιτρινα και για το ΕΕ80 μου.
|
πόσο καιρό τα έχεις τα ΚΥΒ Τόλη και πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει και πως τα έχεις κάνει?ακριβώς όπως τα λες είναι .
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
τα 4 πιστονια κονι πόσο κοστιζουν δλδ? Η εργασία? Σύνολο ποσο πάει το "κουστούμι"? Με λίγα λόγια συμφέρει πιο πολύ απ΄το να αγοράσεις καινούρια? Και από ασφάλεια? Είναι καλή η μετατροπη ή θα σκορπίσει κανενα αμορτισερ σε καμια δύσκολη στροφή αν το ζορίσεις?
|
4 φυσίγγια αγορά τοποθέτηση και έτοιμο το αυτοκίνητο ευθυγραμμισμένο εκεί που είχα πάει εγώ πριν κανα χρόνο είχαν περίπου 440 τα κόκκινα και 640 τα κίτρινα.όταν έρθει η ώρα για επισκευή απλά τα επισκευάζεις με λιγότερο από 250 ευρώ.κάποιος το είχε κάνει και είχε δώσει τιμή εγώ ακόμα δεν έχει χρειαστεί να τα ανοίξω.εσύ Μιχάλη για να αγοράσεις 4τράδα ΚΥΒ καινούργια και να για στα περάσουν πόσο σου ζητάνε μαζί με την ευθυγράμμιση?
όσον αφορά την ασφάλεια τα λέω και πιο κάτω αλλά να σου θυμίσω ότι είχα καλό δάσκαλο για την επιλογή.τον ίδιο ακριβώς δάσκαλο που μου βρήκε τη λύση για τα φρένα μου.τον έχεις γνωρίσει τον doctor corolla και εσύ και οι υπόλοιποι στενοί μας φίλοι στις συναντήσεις.ε λοιπόν εγώ αυτόν ξέρω και αυτόν εμπιστεύομαι σε πλέον δοκιμασμένες λύσεις.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΤΕΛΙΟΣ
Παιδιά μια τέτοια μετατροπή πιστεύω δεν αξιζει τα λεφτά της, το αποτέλεσμα θα είναι εγγυημένο η πάμε στο περίπου?
Κι αν σπάσει?
Κι ας μη γελιόμαστε ποιός είπε ότι το 5ποντο χαμήλωμα ειναι υπερβολικό σε Ε111? Το έχετε δεί μαμά?,σαν αγριοκάτσικο είναι!!! Εμένα μέχρι να τα φτύσουν τα ΚΥΒ μια χαρά ήταν το αμάξι, ούτε κοπάναγε ούτε τίποτα, και έστριβε και έμπαινε σα τρένο,μοναδικό μειονέκτημα οτι μετά τα 140km/h η μούρη στην παραμικρή ανωμαλία πετάγονταν σαν ελατήριο απο τα ελατήρια αφου τα KYB τα μαύρα ήταν πολύ μαλακά για να αποσβέσουν τις ταλαντώσεις από τα 280λβρ H&R που φοράω και τα ελατήρια έκαναν ότι ήθελαν.
anyway θα ρωτήσω και για Osrav που μου έχουν πεί, κοντοκάλαμα και θα σας πώ!
|
κοίτα να δεις φίλε μου.σχετικά με τη μετατροπή σε ΚΟΝΙ εγώ έχω κάνει 22000 χιλ και είμαι απόλυτα ευχαρηστημένος.κανένα απολύτος πρόβλημα.δεν υπάρχει κάποιος λόγος ανησυχίας.ειναι απόλυτα ασφαλής.εξάλλου η πατέντα για να μπουν τα ΚΟΝΙ στα corollakia μας δεν είναι χτεσινή.
τώρα αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι επειδή φαίνεται πιο ωραίο στο μάτι με 5 πόντους χαμήλωμα έχεις πετύχει και το απόλυτο στήσιμο,είμαι της άποψης ότι απλά γελοιέσαι.μόνος σου το λές.ότι μετά τα 140 στην παραμικρή ανωμαλία(επειδή έχεις περισσότερα χιλιόμετρα αυξάνονται και οι δυνάμεις)η μούρη τινάζεται.είναι δηλαδή το αυτοκίνητό σου απόλυτα ασφαλής και προβλέψιμο?
εγώ προσωπικά δεν το έχω χαμηλώσει καθόλου,απενταντίας λόγο δουλειάς έχω ψηλώσει κατά 1 πόντο το πίσω μέρος.και αν το Ε11 σου φαίνεται κατσίκι που να δεις την Ε101 σε station wagon από τη πίσω μεριά που έχω εγώ...
αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αν πάμε σε διαδρομή με στροφές εγώ θα μειονεκτώ.ίσα ισα.εσύ θα είσαι αυτός που θα απορήσεις.καλώς η κακώς δεν μπορείς να συγκρίνεις ΚΟΝΙ με ΚΥΒ όσον αφορά το στρίψιμο και την απόσβεση.τα ΚΟΝΙ είναι μακράν.και εμείς στην οικογένεια ΚΥΒ φορούσαμε πάντα αλλά ευτυχώς εγώ αλλαξοπίστησα.
καλά χρησά και πιο πολυτισμένα τα ΚΥΒ αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σε πουλήσουν εύκολα,ανάλογα και το αυτοκίνητο βέβαια) αλλά στα χέρια τα δικά μου τελειώνουν γρήγορα,πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο σαν και το δικό σου με 5 πόντους χαμήλωμα.
τώρα θα μου πεις μα το αυτοκίνητο μπαίνει σε στροφές και κρατάει παρά τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει.και εγώ θα σου απαντήσω με το εξής.όταν το corollaki ήρθε στα χέρια μου φορούσε ΚΥΒ πορτοκαλί.όταν τα άλλαξα με ΚΥΒ μαύρα έβαλα ένα αμορτισέρ ΚΥΒ πορτοκαλί κάτω και πάτησα το πιστόνι του και με πολύ δυσκολία έμπαινε μέσα.ρωτάω τον μηχανικό μου ρε συ μήπως δεν έπρεπε να τα αλλάξουμε,αφού είναι ακόμα σκληρά.γελώντας μου απάντησε ότι πολύ απλά είναι τελειωμένα και ότι όταν εγώ με το χέρι δυσκολεύομαι να το πιέσω όταν ένα τέτοιο αμορτισέρ είναι πάνω στο αυτοκίνητο τι απόσβεση θα κάνει?αμέσως έκανα το ίδιο με το καινούργιο αμορτισέρ και είδα τη διαφορά.ήθελε και εκείνο ζόρι αλλά πιεζόταν!
τα συμπεράσματα δικά σας.
ΥΓ και τα ΚΥΒ τα πορτοκαλί και τα ΚΥΒ τα μαύρα που φορούσα τα έβγαλα από το αυτοκίνητο μόνο όταν ουσιαστικά δεν μου πρόσφεραν τίποτα γιατί απλά είχαν τελειώσει(ξεζουμιστεί).τα πορτοκαλί άντεξαν 4 χρονάκια στο αυτοκίνητο και τα μαύρα μόνο με εμένα οδηγό 1μιση χρόνο με πολύ τρενάρισμα για αλλαγή μέχρι που δνε μπορούσα να ακούω όλο το αυτοκίνητο να κοπανάει σε κάθε ανωμαλία γιατί από απόσβεση?μηδέν!