Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
07-08-07, 19:13
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
χωρις αναρτηση φυσικα και περα απο λιγο καλυτερα ξεκινηματα δεν προσφερει σοβαρες διαφορες στο κρατημα και χανει και σε προοδευτηκοτητα το αμαξι...ενω προκαλει και περισσοτερες φθορες οπως και μειωση νευρου κα μικροτερης τελικης ταχυτητας
|
08-08-07, 03:12
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX
μαλλον εννοεις μετατροχιο......το μεταξονιο δεν αλλαζει ακομα και τροχους απο μπουλντοζα να βαλεις.....
|
Γι αυτο ρωτησα πιο πανω αν μπορει να εξηγησει τι θελει να πει με το μεταξονιο! Με καλυψες παντως Γιωργο!
|
|
|
|
08-08-07, 09:35
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Από 175/60 14'' έχω προσωπικά βάλει 195/50 15'' (περίπου ίδιο συνολικό μέγαθος τροχού αν κάποιος το υπολογίσει...).
Οι διαφορές στα όρια είναι οι εξής:
1. Το αμάξι (χωρίς να έχω αλλάξει ανάρτηση ή οτιδήποτε τέτοιο και μάλιστα με αρκετά πεσμένα αμορτισέρ) σαφώς στρίβει καλύτερα.
2. Το αμάξι σαφώς και έχει λιγότερο νεύρο ειδικά στις ρεπρίζ (παρότι το σύστημα συμπλέκτη έχει αλλαχθεί πρόσφατα...).
3. Το αμάξι σαφώς και έχει καλύτερη εκκίνηση.
4. Το τιμόνι ελαφραίνει αρκετά μετά τα 160χμ.α.ω.
5. Το αμάξι έχει μια 5-7% μείωση σε τελική ταχύτητα (κοντέρ έδειχνε πριν 215χμ.α.ω. και τώρα γύρω στα 205χμ.α.ω. με 6η σε αρκετά μεγάλη ευθεία και 5.800σ.α.λ.).
6. Το αμάξι όταν περάσεις το μέγιστο επιτρεπτό κράτημα σε στροφές σαφώς είναι περισσότερο (αλλά όχι τραγικά...) ανεξέλεγκτο απ'ότι πριν (αλλά σαφώς έχεις περισσότερα χμ.α.ω. και σαφώς περισσότερη φυγόκεντρο...).
Μάλλον λοιπόν (αν και οι διαστάσεις μου δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά...) έχετε δίκιο.
Με τιμή,
Θέμης
|
08-08-07, 12:45
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS
Από 175/60 14'' έχω προσωπικά βάλει 195/50 15'' (περίπου ίδιο συνολικό μέγαθος τροχού αν κάποιος το υπολογίσει...).
|
Καποιο λαθος εχεις εδω
175/60/14 = 565,6 mm
195/50/15 = 576,0 mm
H αντιστοιχια απο 14" σε 15" ειναι απο 185/60/14 (συνολο 577,6) σε 195/50/15 (συνολο 576)
Εσυ Θεμη εχεις πλεον πιο μεγαλο σε διαμετρο τροχο και σιγουρα αλλα δειχνει το κοντερ σου και με αλλα πας (περισσοτερα).
|
08-08-07, 12:47
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Ασε που ανεβασες πιο ψηλα και το κεντρο βαρους σου.
|
08-08-07, 13:22
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Γιώργο,
είσαι σωστός, απλά το έγραψα ως αμελητέο σε σύγκριση με 16'' και 17'' ζάντες με αντίστοιχα λάστιχα που βλέπω στη συζήτηση παραπάνω.
Σίγουρα υπάρχει μια διαφορά στο κοντέρ (έχει αλλάξει λίγο το βήμα..) αλλά όχι της τάξης των 10χμ.α.ω. (φυσικά δεν έχω ελέγξει το σφάλμα του κοντέρ ως όργανο μετά από κοντά 7 χρόνια).
|
08-08-07, 13:40
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
πρακτικα σχεδον την ιδια τελικη πιανει ο θεμης αλλα αρκετα πιο αργα γιατι και η πεμπτη (ποσο μαλλον η ηδη μακρια 6η )μακραινει λογω μεγαλυτερης διαμετρου..οτι κερδιζει σε πραγματικα χλμ(3-5χλμ/ωρα) παραπανω λογω σφαλματος στο κοντερ...τα χανει λογω τριβων και με το παραπανω....στα υπολοιπα συμβαινουν αυτα που συζητουσαμε....
|
09-08-07, 03:05
|
|
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια να ρωτησω κατι? Ειπε ο Θεμης οτι του ελαφραινει το τιμονει στα πολλα χλμ. Αφου εχει περισσοτερη τριβη στον δρομο , δεν θα επρεπε να του βαραινει?
|
09-08-07, 09:19
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 26-04-2006
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 222
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Έχω την εντύπωση (οι υπόλοιποι είναι σαφώς περισσότερο γνώστες από εμένα) ότι αυτό γίνεται γιατί έχω λίγο διαφορετικό offset από το μαμά offset, οπότε σε συνδυασμό με μια πιθανή αμελητέα (αλλά υπαρκτή) ανοχή μεταξύ βάσης και ζάντας δημιουργεί μια σχετική ασάφεια στο τιμόνι.
Το τιμόνι είναι όντως λίγο πιο βαρύ σε χαμηλά χμ.α.ω ενώ ελαφραίνει αρκετά μετά τα 150-160χμ.α.ω. αλλά όπως ανέφερα δεν έχω αμορτισέρ και υπάρχει και μια διαφορά στο offset.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,15604496 seconds (81,15% PHP - 18,85% MySQL) with 42 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:53. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|