Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #41  
Παλιά 04-08-07, 18:11
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GEORGIOS_XYNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμενα παντως τωρα μου μπηκαν σκεψεις. Εχω ενα φιλαρακι στο ναυτικο και μου ειπε οτι μπορει να μου βρει ανετα τζαμπανταν ενα τορπιλοσωληνα να βαλω να αναπνεει σα καπνοδοχος, να μην βρισκουν αντισταση πουθενα τα καυσαερια και ποιος μαμει και το backfire.
Eκει που κολλαω ειναι οτι τα λαστιχακια που θα κρατανε τον τορπιλοσωληνα δεν θα αντεχουν οποτε πρεπει να τον πιασω με αλυσιδες!!
Θέλω κ εγώ!!!!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #42  
Παλιά 04-08-07, 18:46
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ετσι χοντρη χοντρη για να μην τρυπαει κιολας....
Απάντηση με παράθεση
  #43  
Παλιά 05-08-07, 14:04
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδάκια να μην ξεφεύγουμε
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #44  
Παλιά 05-08-07, 23:39
Το avatar του χρήστη JL_e10
JL_e10 Offline:
 
Εγγραφή: 13-08-2006
Μοντέλο: 2001 Avensis T22
Περιοχή: Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 540
JL_e10 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ που είμαι ικανοποιημένος με την 1.3XLi E10 μου αλλά έβαλα μια χοανούλα
και σκοπεύω να βάλω μεσαίο τελικό,σε ποιά κατηγορία ανήκω;
Γιατί πρέπει η βελτίωση να είναι συνώνυμο της κόντρας;
Προσωπικά δεν αναζητώ παραπάνω άλογα,αλλά σκοπεύω να κάνω το πρώτο στάδιο απλά επειδή πιστεύω πως θα βοηθήσω τον κινητήρα μου να ανασάνει.
Δηλ το έχω δεί σαν βελτίωση της λειτουργίας του κινητήρα και όχι σαν βελτίωση=άλογα=κόντρες.
Αν κάνω κάπου λάθος,πέστε,διορθώστε...
Μηχανικός δεν είμαι,μουσικός είμαι...
Μια χαρα τα λες φιλε μου και συναδελφε μουσικε. Κι εγω με ολοκληρωμενη εξατμιση την εχω κι εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος. Για μετα βλέπουμε.
Απάντηση με παράθεση
  #45  
Παλιά 06-08-07, 01:11
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ρε παιδια πολυ απολυτοτητα εχει πεσει...χαλαρωστε λιγο....ολοι και ολα αχρηστα...σαφως και με 80-100 ευρω κι ενα καζανακι κανεις δεν νομιζω οτι πιστευει οτι το αμαξι θα εκτοξευθει ...και θα ναι ετοιμο για κοντρες
πιο πολυ για τη μοστρα και για να μη νοιωθεις τοσο...μαμισιος και υπερκυριλε το βαζεις...τωρα για τους μπαρμπαμητσους...ποιος ειναι μπαρμπαμητσος?ο παπαδοπουλος? ο ποπαυ που εχει cnc για τις κουρμπες οπως οι κατασκευαστες αυτοκινητων????ο exhaust center που εχουν μελετησει κι εχουν βγαλει ετοιμα κιτ για το καθε αυτοκινητο???
Το 80% αυτων που αλλαζουν εξατμιση πανε σε αυτους που εχουν τη φημη...κι εχουν αποδειξει την αξιοπιστια τους...τωρα αν πας εσυ στον εξατμισα και σε αμαξι 1300 ατμοσφαιρικο ζητας να σου καταργησουν το μεσαιο...να σου βαλουν στενο καζανι με 120 χιλ ανοιγμα επειδη το ειδες στο fast and furious στην supra και να κοτσαρεις και σωληνα 10 χιλ μεγαλυτερο και χωρις καταλυτη για να τρομαζεις τους γυρω σου...ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΞΑΤΜΗΣΑΣ ΠΟΥ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ??
Ολα με μετρο και να ξερουμε τι περιπου θα περιμενουμε...τωρα ειτε χασει λιγο ειτε κερδισει λιγο....χεστηκε η φοραδα στο αλωνι... αφου δεν πατε για κοντρες οπως λετε...και με φαρδυτερα λαστιχα σε 15αρες και 17αρες ζαντες κοβει το αμαξι απο λιγο εως αρκετα...αλλα οι περισσοτεροι μπροστα στη μοστρα που κερδιζετε κυριως...δεν πολυασχοληστε οτι ζωριζετε συμπλεκτη και μεταδοση σημαντικα...
οποτε ολα με μετρο κι αναλογα με το γουστο του καθενος....αλλος τα σκαει χοντρα και φτιαχνει οπλο για κοντρες...αλλος βαζει ελευθερα καζανακια να νοιωθει πιο σπορτιφ και με τα λεφτα στην τσεπη κι ας μην πηγαινει πιο γρηγορα...κι αλλος θελει να πηγαινει με 6η και 120 στην εθνικη χωρις να ακουει κιχ......τηρωντας νομους ορια ρυπων....προστατευοντας περιβαλλον..κι ολα αυτα που ειπατε...και μενει μαμα και κυριλλε....κανεις δεν ειναι λαθος απλα ο καθενας εχει αλλες πρωτεραιοτητες.
εγω εβαλα ενα φιλτρακι κν στο κουτι...δεν μου εχει δωσει σχεδον τιποτα αλλα και μονο που το χω εκει νοιωθω ωραια οτι κατι ψευτοβελτιωσα στο αμαξι μου...θα βαλω κι ενα τελικο γκρουπ Ν να ακουγομαι λιγο...να μη χασω συμπιεση...και να ψευτοπαρω ενα ελαχιστο νευρο χαμηλα..χωρις λοιπες θυσιες...δεν εχω ψευδαισθησεις...τωρα και να χασει στη χειροτερη 0.1 στο 0-100....δε βαριεσαι...σιγα το υπεροπλο που μετα απο αυτα θα χανει στα ντραγκστερ.........τςτςτςτςτς...

Υ.Γ :ΧΑΛΑΡΩΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #46  
Παλιά 06-08-07, 02:35
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν νομιζω να ναι καθολου μοστρα ενα μεγαλο ζαντολαστιχο που σου κανει μεταξονιο 5 ποντους μακρυτερο
Απάντηση με παράθεση
  #47  
Παλιά 06-08-07, 23:30
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 407
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν νομιζω να ναι καθολου μοστρα ενα μεγαλο ζαντολαστιχο που σου κανει μεταξονιο 5 ποντους μακρυτερο
Μπορεις να το εξηγησεις λιγο αυτο?
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
  #48  
Παλιά 07-08-07, 05:09
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ένα μεγάλο και φαρδύτερο "ζαντολαστιχο"....σου προσφέρει αισθητά καλύτερη εκκίνηση...καταπονώντας βεβαια πολύ περισσότερο το συμπλέκτη αφού η δύναμη δεν εκτονώνεται στο σπινιάρισμα......από κει και πέρα χωρίς αλλαγή ανάρτησης οι διαφορες στο στρίψιμο σε σχέση με τα μαμά για κάποιον που δεν κάνει rally...να κυνηγάει τα όρια του αυτοκινητου στο 101% είναι μικρές + ότι το φαρδύτερο λάστιχο μειώνει τα άλογα που φτάνουν στο δρόμο λόγω αυξημένων τριβών...επίσης στο πολύ βρεγμένο...το φαρδύτερο λάστιχοείναι τροχοπέδη....σε ένα απλό 1.4ari λοιπόν....είναι υποκριτικό να μου λες ότι βάζεις 16άρα ζάντα 205/40 η μεγαλύτερη....γιατί θα σου στρίψει θεαματικά καλύτερα κι όχι γιατί ομορφαίνει το αμάξι απλά....ένα 1,4 μαμά με μεγαλύτερη από 15άρα με 195/50 χάνει πολύ σε νεύρο και κερδίζει λιγότερα σε πρόσφυση άσε που πρέπει να κανεις burn out για να χεις φρένα και καλο ξεκίνημα...(λάστιχα σκληρά για να αντέχουν μεγάλες ταχύτητες σε μοντέλα με μεγάλες ιπποδυνάμεις κι όχι 100-110 άλογα..)...αλλα τελοςπαντων.....εχουμε ξεφυγει.....το θεμα ειναι οτι ολοι λιγο πολυ γνωριζουμε οτι ενα τελικο....μια λιγο μεγαλυτερη ζαντουλα μια φιλτροχοανη.......το αμαξι μας δεν το βελτιωνουν σοβαρα......πιο πολυ βελτιωνουν την ψυχολογια μας κι αυτο πληρωνουμε..σπορτιφ θορυβος...εντυπωσιακοτερο λουκ...για πραγματικη βελτιωση..ειναι πολλα τα λεφτα αρη...δεν τα περνεις πισω σε μεταπωληση....και υπαρχει περιπτωση να παθεις μια στραβη στο δρομο...κι αφου γλυτωσεις εσυ...μετα να κλαις την περιουσια που ριξει...αν σ περισσευουν και κανεις το κεφι σου...κανεις το αμαξι σου μπομπα κι ας μπορουσεσ να παρεις ενα καλυτερο...ειναι η χαρα της βελτιωσης....αλλιως βολευεσαι με τις ψιλοβελτιωσεις ξεροντας οτι θα παρεις απο λιγα εως τιποτα...(γιατι οτι πληρωσεις περνεις..)κι απλα προσεχεις τι βαζεις χωρις υπερβολες..για να μη χασεις κιολας....αλλιως αν το αμαξι το βλεπεις μονο σαν ενα χαμαλη που σε μεταφερει απο το Α στο Β ...τοτε καθεσαι μαμα κι εχεις και το κεφαλι σου υσηχο...ετσι απλα και χωρις ο ενας να ναι κακος...κι ασυνειδητος....χωρις να ειναι ολοι μπαρμπαμητσοι...και χωρις αυτοι που ριχνουν λεφτα να κανουν στριφτερα και κοντραδικα τα αμαξια τους να θεωρουνται λαλακες...ειναι θεμα προτεραιοτητων απλα....ο κατασκευαστης βρισκει ενα μεσο ορο να συγκερασει οικονομια..επιδοσεις αξιοπρεπεις...χαμηλους ρυπους...ανεση και στριψιμο...κτλ....αν καποιος ικανοποιειται απο αυτο...μενει εκει...καποιος που θελει πολυ καλυτερο στριψιμο...ριχνει τα λεφτα σε τροχους αναρτηση φρενα και βελτιωνει κατα πολυ το στριψιμο...αδειαζοντας τσεπες και χανοντας σε ανεση και προοδευτικοτητα αλλα αυτο το ξερει πριν ξεκινησει....καποιος που θελει να παρει τα μεγιστα απο το μοτερ του μπορει να το κανει....και να το βελτιωσει και σε αξιοπιστια αν δεν παει να βγαλει και το τελευταιο αλογο....γιατι δεν εχει τους περιορισμους του κατασκευαστη σε κοστη....θα χασει σε καταναλωση και ρυπους βεβαια...αλλα καποιους κοντρακιας το ξερει καλα αυτο και για να ριξει τοσα λεφτα...δεν τον νοιαζει αν θα πληρωνει συχνοτερα το βενζινα του.......ολα ειναι θεμα γουστου...και πρωτεραιοτητων......δεν υπαρχει σωστο λαθος οταν ξερεις τι θες και γιατι βελτιωνεις ενα αμαξι..και ποιες οι συνεπειες..
Απάντηση με παράθεση
  #49  
Παλιά 07-08-07, 05:23
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν νομιζω να ναι καθολου μοστρα ενα μεγαλο ζαντολαστιχο που σου κανει μεταξονιο 5 ποντους μακρυτερο
μαλλον εννοεις μετατροχιο......το μεταξονιο δεν αλλαζει ακομα και τροχους απο μπουλντοζα να βαλεις.....το να βαλεις ενα φαρδυτερο λαστιχο θα σε βοηθησει να μπαινεις με 20-30 χλμ παραπανω στις στροφες στις μεγαλες ταχυτητες...λογω προσφυσης αλλα και λογω μεγαλυτερης αυτοπεποιθησης που αποκτας θα σου κοψει τελικη ταχυτητα ομως...θα σου κοψει σε νευρο..ειδικα στην 4η και 5η......αλλα δε νομιζω οτι αυτα που κερδιζεις στο δρομο απο στριψιμο αξιζουν τα 800+ ευρω που θα δωσεις για μεγαλα ζαντολαστιχα(αν το κανεις πιστευοντας οτι θα κερδισεις τοσα πολλα σε στριψιμο και δε σε νοιαζει τοσο η μοστρα..).....+ αλλα τοσα τουλαχιστον αν βαλεις και αναρτηση....που βεβαια σου δινει αλλη αισθηση...ειπαμε οτι πληρωνεις παιρνειςτο θεμα ειναι να ξερεις γιατι πληρωνεις.....
Απάντηση με παράθεση
  #50  
Παλιά 07-08-07, 10:50
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θα επαναλάβω αυτό που είχα ξαναπεί κάποτε εδώ μέσα....
Φαρδύτερο λάστιχο δεν σημαινει καλύτερο στρίψημο, ίσα ίσα μάλιστα, φαρδύτερο λάστιχο σε συνδυασμό με χαμηλότερο προφίλ μετατρέπει το αυτοκίνητο σε σκοτώστρα.
Το είπα....
Δεν κάνω άλλο σχόλιο περί του θέματος...
Απλά λέω τι λέει η φυσική....
Γιατί όλα φυσική είναι...
Όχι κβαντομηχανική ή μικροσκοπική ανάλυση...
Απλή φυσική που μας μάθαιναν στο σχολείο....


Μετέφερα την συζήτηση περι ελαστικών εδώ http://www.corollaclub.com/forums/sh...ad.php?t=10334
Για να μην χαλάμε το thread...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis308 : 07-08-07 στις 14:46.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ!! PANOS SPEED TOYOTA COROLLA 111(G6) 178 24-09-14 18:52
Κουκουλα Ε-15 κανει σε Ε-12 ???????? karagianakis jim Θελω βοηθεια 4 08-01-12 04:03
ΚΑΝΕΙ?? PANOS SPEED OFF TOPIC 1 28-11-11 22:14
2Ε-Ε κανει τα δικα του... THEMIS2281 ΦΟΡΟΥΜ 28 29-08-11 16:13
Τι είναι αυτό που σας αρέσει και τι αυτό που σας χαλάει στην κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 25 13-06-06 11:01



Page generated in 0,18680906 seconds (83,92% PHP - 16,08% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:39.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)