Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 02-08-07, 22:52
Το avatar του χρήστη dinos
dinos Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 10-09-2004
Μοντέλο: EE111
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 362
dinos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια, αυτα που λετε, κρατηστε μεταξυ σας και μην τα λετε πιο εξω(εγω κανω τον κουφο) γιατι θα γελαει και το παρδαλο κατσικι.Θα μας παρουν για τα μπαζα.Ειμαστε το forum με τις λιγοτερες τεχνικες γνωσεις, μην πεταμε και μαλακιες του Μπαρπαθωμα βελτιωτη.Μεινατε μου φαινετε στα καρπυρατερ και στις πλατινες.Θα αναιρεσετε ολη την Ιαπωνια και Αμερικα.Αρε πουστη Ελληνα....Ειναι μαλακες τα japoνια που βγαζουν μια σωληνα μονο μετα το χταποδι.

Ρε Ηρακλη χαλαρωσε λιγο.....δεν κατεβαζουμε τα αμαξια μας για νρακστερ αλλα για να κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους....συμφωνοι οτι με ενα χταποδι κ σωληνα μεχρι πισω μπορει το αμαξι να βγαζει τη δυναμη του πιο ελευθερα αλλα μην ξεχναμε τους ριππους κ τον θορυβο!!!!!!!
Επισης διαφωνω με κατι το οποιο ειπες,το οτι ολες οι εξατμισεις μαμα ειναι για το πεος κ εχουν κουρμπες που δε χρειαζεται κλπ...δηλ λες τον κατασκευαστη που εκανε μελετη πανω στο μοτερ, μ@λ@κ@????Δεν ειναι ετσι απλα ο ανθρωπος δεν κοιταξε μονο την αποδοση ενος αυτοκινητου αλλα κ το ποσο νομιμο μπορει να βγει στην αγορα κ σιγουρα το κοστος.....αμα εβαζε απτο εργοστασιο εξατμιση 1000ευρω παει τωρα ολα τα εργοστασια θα χαν κλεισει...
Τελος σιγουρα δεν πρεπει να πεταμε τις αμπελοφιλοσοφιες του μαστορα κ του μπαρμπαθομα αλλα ομως δεν πρεπει να βγαζουμε κ τους κατασκευαστες κ τοσους ανθρωπους που εχουν κανει μελετες απο πισω αχρηστους κ ασχετους...
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 02-08-07, 23:18
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επειδή σας αρέσει να τρώγεστε μεταξύ σας θα παρέμβω απλά για να ηρεμήσω τα πνεύμα τα και να ρωτήσω κάτι.πόσοι είναι αυτοί που όταν αλλάζουν τη μαμά εξάτμιση και βάζουν aftermarket τα σκάνε χοντρά.όχι μόνο για να πάρουν το σωστό τελικό καζανάκι που έχει βγάλει πχ η ΗΚS,αλλά και το μεσαίο και τον αντίστοιχο καταλύτη και τις αντίστοιχες σωληνώσεις κλπ κλπ κλπ κλπ
πόσοι?ένας στους 100?και πόσοι από όλους αυτούς που θα ψάξουν το σωστό και επώνυμο θα κάνουν ολοκληρωμένη δουλειά αλλάζοντας όλο το σύστημα?
καλή η πλάκα αλλά όλοι μας ψαχνόμαστε να αναζωογονήσουμε το μοτεράκι μας με περιφεριακά.έτσι όμως δεν έχεις σωστό αποτέλεσμα.τι να την κάνω την εξάτμιση όταν το μοτέρ μου είναι τελείως μαμά?μία απλή ερώτηση κάνω.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 02-08-07, 23:29
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μα ειπαμε θα παρεις 5 αλογα κ κατι τρεχει στα γυφτικα....
εγω με αυτο το σκεπτικο εχω τζαμπα λυση ....παρε ενα τροχο κ κοψε ολη την εξατμιση μετα τον "λ" ουτε κουρμπες ουτε στενες σωληνωσεις ουτε τπτ θα γ@μ@ει
καλος η κακος δεν εχουμε ενο να παρουμε 25-30 αλογα απο μια εξατμιση
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 02-08-07, 23:31
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos Εμφάνιση μηνυμάτων
δηλ λες τον κατασκευαστη που εκανε μελετη πανω στο μοτερ, μ@λ@κ@????Δεν ειναι ετσι απλα ο ανθρωπος δεν κοιταξε μονο την αποδοση ενος αυτοκινητου αλλα κ το ποσο νομιμο μπορει να βγει στην αγορα κ σιγουρα το κοστος.....αμα εβαζε απτο εργοστασιο εξατμιση 1000ευρω παει τωρα ολα τα εργοστασια θα χαν κλεισει...
Oλες, μα ολες οι εργοστασιακες εξατμισεις δεν εχουν φτιαχτει με γνωμονα την αποδοση, αλλα ο καθε κατασκευαστης προσπαθει να κανει ενα σωρο συμβιβασμους.Εδω ο κινητηρας κοσμημα του type r παιρνει με ολωσωμη εξατμιση-εισαγωγη-εγκεφαλο 30-35 ιππους.Σιγουρα στην HONDA δεν ειναι μαλακες.Ολα γινονται για τους ρυπους και τον θορυβο. Στην Ιαπωνια το ιδιο μοτερ εχει 25ps παραπανω.Προσεξτε,οταν λεμε θορυβο δεν εννοουμε να σε παιρνει το κεφαλι,αλλα ενα sport καυλιαρικο ηχο.Ελα ομως που η ΤΟΥΟΤΑ εφτιαξε το AVENSIS για να καλυπτει τον 50αρι συνταξιουχο δασκαλο που δεν θελει να ακουει κιχ.Θες θορυβο κυριε Ηρακλη σκασε χρημα.Θες αναρτηση, σκασε χρημα, εγω σου δινω βαρκα χωρις κουπια, γιατι ο κοιλαρας, φαλακρος με τριχες στην πλατη των ποναει ο κ@λος.Θες να παει καλυτερα το μοτερ προγραμματισε το γιατι πρεπει να παιρναω ρυπους και να μην καιω πολυ.κ.τ.λ Υπαρχουν οι κολημενοι με το μικροβιο της βελτιωσης, και οι ωχδελφιστες και οι μηδενιστες.Για αυτους τιποτε δεν αξιζει και ολα τα κοροιδευουν, μονο που δεν ξερω για ποιο λογο γραφουν σε ενα forum για αυτοκινητα, εδω που υποτιθετε ειμαστε ολοι πορωμενοι.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 02-08-07, 23:39
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
ναι στην ιαπωνια βγαζει 25 αλογα παραπανω γιατι οι ευρωπαιοι ειναι μαλακες κ εχουν πιο αυστηρους νομους για τους ρυπους...ολοι κανουν κατι για το περιβαλον κ παει ο καθε καραμητρος κ το κανει .......
ωχδελφιστες και οι μηδενιστες?
συγνωμη που δεν θελω να σκασω 1500 με 2000 να αλλαξω οτι μπορω στο 1.3αρι κ να παρω τα @@ μου ενω υπαρχουν 20ν +2.0 μοτερ που μονο τα @@ μου δε θα παρω εκει...
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 03-08-07, 01:42
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 450
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pwpwpali Εμφάνιση μηνυμάτων
συγνωμη που δεν θελω να σκασω 1500 με 2000 να αλλαξω οτι μπορω στο 1.3αρι κ να παρω τα @@ μου ενω υπαρχουν 20ν +2.0 μοτερ που μονο τα @@ μου δε θα παρω εκει...
Ετσι, ετσι, τετοια να διαβαζω.
Ολοι μα ολοι ειναι δυστυχισμενοι με αυτα που τους παρεχει το τουτου τους και αρχιζουν να ψαχνονται για εξατμισοαλχημιες. Τα φτηνα δεν κανουν τιποτα , μονο μαζευουν γλαστρες, τα ακριβα σου δινουν τοσα λιγα που καλυτερα να βαλεις μεγαλυτερο σε κυβισμο κινητηρα αμα θες αποτελεσματα. Αυτη η γνωμη μου.
Και κατι αλλο:
Οι νομοι υπαρχουν για να μας προστατευουν και να τους σεβομαστε.
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 03-08-07, 02:00
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Για να πάρεις κάτι καλό από ένα ολοκληρωμένο έστω σύστημα εξαγωγής πρέπει να έχεις αυτοκίνητο κατηγορίας Type -R και πάνω ή έστω κάτι παρεμφερές. Τώρα αν στα 13αρια, 14αρια, 16αρια ακόμα και απλά δίλιτρα με 140-150 άλογα βάλουμε και την καλύτερη εξαγωγή με 4ψήφιο νούμερο αξία δε θα κάνουμε απολύτως τίποτα πέρα από μερικά φιμωμένα άλογα που κάπου βρίσκονται κρυμμένα και κανένα κιλό ροπής που θα το καταλάβεις στο δρόμο ελάχιστα και αν....Όσοι λένε το αντίθετο καλύτερα ας αλλάξουν πλευρό στον ύπνο τους μπας και δουν κανένα πιο σωστό όνειρο....
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 03-08-07, 02:08
Το avatar του χρήστη nikoskon
nikoskon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
nikoskon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ που είμαι ικανοποιημένος με την 1.3XLi E10 μου αλλά έβαλα μια χοανούλα
και σκοπεύω να βάλω μεσαίο τελικό,σε ποιά κατηγορία ανήκω;
Γιατί πρέπει η βελτίωση να είναι συνώνυμο της κόντρας;
Προσωπικά δεν αναζητώ παραπάνω άλογα,αλλά σκοπεύω να κάνω το πρώτο στάδιο απλά επειδή πιστεύω πως θα βοηθήσω τον κινητήρα μου να ανασάνει.
Δηλ το έχω δεί σαν βελτίωση της λειτουργίας του κινητήρα και όχι σαν βελτίωση=άλογα=κόντρες.
Αν κάνω κάπου λάθος,πέστε,διορθώστε...
Μηχανικός δεν είμαι,μουσικός είμαι...
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 03-08-07, 02:13
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Γειά σου ρε Νικολάκη μουσικέ....
Μια χαρά τα λες...απλά θα ανασάνει καλύτερα...αν γίνει σωστά η μετατροπή...αλλιώς μπορεί να έχεις μόνο θόρυβο...οπότε κοίτα μην περάσεις κάτω από το σπίτι μου, μένουμε και κοντά....η γλάστρα έρχεται....
Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 03-08-07, 02:28
Το avatar του χρήστη nikoskon
nikoskon Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 247
nikoskon είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Θανασάκη κράτα την γλάστρα και κατέβα κάτω για κοντρίτσα ΤΩΡΑ!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > SUPPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
ΠΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ!! PANOS SPEED TOYOTA COROLLA 111(G6) 178 24-09-14 18:52
Κουκουλα Ε-15 κανει σε Ε-12 ???????? karagianakis jim Θελω βοηθεια 4 08-01-12 04:03
ΚΑΝΕΙ?? PANOS SPEED OFF TOPIC 1 28-11-11 22:14
2Ε-Ε κανει τα δικα του... THEMIS2281 ΦΟΡΟΥΜ 28 29-08-11 16:13
Τι είναι αυτό που σας αρέσει και τι αυτό που σας χαλάει στην κωνσταντίνος ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 25 13-06-06 11:01



Page generated in 0,17622495 seconds (82,88% PHP - 17,12% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:08.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)