Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 15-06-07, 21:40
Το avatar του χρήστη electro
electro Offline:
 
Εγγραφή: 05-06-2007
Μοντέλο: Corolla E12 SOL, 2003
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.906
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 408
electro θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ θα σημειώσω και κάτι άλλο, το 3EGTE είναι 2λιτρο με μαμά 250 άλογα περίπου. Το 4ΕFTE είναι 1.3άρι με 140 άλογα περίπου μαμά.

Ποιο λέτε να αντέξει περισσότερο?
Επίσης όπως και να το κάνουμε ένα 2λιτρο μοτέρ τραβάει καλύτερα από ένα 1.3άρι, το οποίο θα έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα που σημαίνει πως θα φουσκώνει ψηλά!!! Χαμηλά θα είναι ψόφιο...
Ακριβως αυτο πιστευω και εγω....
__________________
Πουλάω Την Corolla Μου ....

http://www.corollaclub.com/forums/showthread.php?t=20389




Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 15-06-07, 21:41
Το avatar του χρήστη Corollaxli
Corollaxli Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 12-09-2006
Μοντέλο: ΕΕ90 XLi 1.3 95Ηp
Περιοχή: Πετρούπολη-Καλαμάτα
Μηνύματα: 2.333
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 459
Corollaxli θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Αυτό λέω και γω το 1300 είναι μικρό μοτέρ για turbo και πολλά άλογα.
__________________
Χαμηλωμενο 3 ποντους corolla κοβει κ*λους απο την ΤΟΥΟΤΑ σαν κομπρα μεσα στους δρομους.Μη σταματας τις ταχυτητες καρφωνοντας μπροστα μου να κολας

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ...ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ...ΜΙΚΡΟΣ...ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ?
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 15-06-07, 21:58
Το avatar του χρήστη nasos
nasos Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 24-02-2005
Μοντέλο: KE-30
Περιοχή: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
nasos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
οπως λενε και οι αμερικανοι ,ουδεν αντικαταστατο των κυβικών!
τουρμπο και πιο συχνα διστηματα σερβις
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 15-06-07, 22:35
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια συγκρινετε την βουρτσα με την πουτσ@ τωρα...
Σαφως το 2,0Τ ειναι κλασεις ανωτερο απο το 13αρι...
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 15-06-07, 22:54
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 463
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εγώ όπως λέει και ο φίλος μου ο μπίλης είμαι με τη πΟΥτ$@ (3SGTE) και όχι με τη βούρτσ@ (4efte) . Mικρότερο lag οφέλιμη δύναμη πιο χαμηλά και μάλλον σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών. Σίγουρα πιο αξιόπιστο το δίλιτρο, αλλά προφανώς θα καίει και περισσότερο.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη billlllll : 15-06-07 στις 22:59.
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 16-06-07, 00:17
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll Εμφάνιση μηνυμάτων
Σίγουρα πιο αξιόπιστο το δίλιτρο, αλλά προφανώς θα καίει και περισσότερο.
οχι ρε φιλε δε θα καιει παραπανω γιατι ειναι μαμα το αλλο ολο κ ακαυστες θα πεταει ολο κ πατεντα με μπεκ κτλ θα ναι δεν γινετε να ρυθμιστη εργοστασιακα
Απάντηση με παράθεση
opinion
  #17  
Παλιά 16-06-07, 00:26
Το avatar του χρήστη Glanzaboy
Glanzaboy Offline:
 
Εγγραφή: 26-01-2006
Μοντέλο: Ε111 Turbo
Περιοχή: Αθήνα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 400
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 271
Glanzaboy είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
opinion

αν εισαι τσολιας και φορας τσαρουχια οτι και τουρμπατο να οδηγεις οταν δεν ξερεις πως να οδηγεις με κλειστη τουρμπινα θα καψεις τα κερατα σου,ενοειται οτι ο 3s-gte ειναι λυση μονοδρομος στα corolla
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #18  
Παλιά 16-06-07, 00:58
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Glanzaboy Εμφάνιση μηνυμάτων
αν εισαι τσολιας και φορας τσαρουχια οτι και τουρμπατο να οδηγεις οταν δεν ξερεις πως να οδηγεις με κλειστη τουρμπινα θα καψεις τα κερατα σου,ενοειται οτι ο 3s-gte ειναι λυση μονοδρομος στα corolla
δεν υπαρχη περιπτωση 1.3 μοτερ τουρμπο με 250 αλογα να ρυθμιστη κ να δουλευει τελεια σε σχεση με ενα μαμα
Απάντηση με παράθεση
  #19  
Παλιά 16-06-07, 07:24
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παντος απο δυναμη σιγουρα το 3e-gte θα τα σκαει στο 4ε.Και σε ροπες και σε ολα.Εμπιστεψου κατι εργοστασιακο παρα μια μετατροπη.Επισης σκεψου οτι το 4Ε μεχρι ποσο να το πας ακομα μεχρι 300 αλογα.Εκει καπου τελειωνει ενω το αλλο εκει αρχιζει........
Απάντηση με παράθεση
  #20  
Παλιά 19-06-07, 01:24
3sgte
 
Μηνύματα: n/a
απλα κι εγω θα πω ενα... με 3sgte μαμα ανεβαινεισ βουνο με 5η... οποιοσ το καταφερει αυτο με 4efte θα πρεπει να εχει συμπιεση πανω απο 11:1...

οποιοσ καταλαβε καταλαβε.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,16150093 seconds (81,44% PHP - 18,56% MySQL) with 40 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:17.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)