κριμα ρε φιλε γιαννη. ξεφτιλιστηκαμε στον wastegate γμτ...
εμενα δεν σπαει ποτε ομως
ρε φιλε και γω 3 χρονια που το εχω τωρα το λιωνω αδιαμαρτυρητα. οποτε πιστευω οτι εσπασε επειδη εβαλες το χερακι σου. για να καταλαβεις ακομα και εμβολα αμα θα εβγαζα θα τα εβγαζα απο κατω. δεν θα ελυνα καπακι. αυτα τα μοτερ οσο ησυχα τ αφηνεις τοσο πιο πολυ κρατανε. κριμα ρε φιλε...
για να χτυπησουν μεταλλα στροφαλοφορου κατα τη γνωμη μου 4-5 ειναι οι εκδοχες
α) υψηλη συμπιεση με αποτελεσμα να ειναι πιο πολυ η πιεση κατω στο κομβιο του στροφαλου με αποτελεσμα να λιπαινεται λιγοτερο απο τις ανοχες που εχει για την λιπανση. αλλα γιατι δεν χτυπησαν οι μπιελες?
β) υπερστροφια σε συνδιασμο με λαθος ζυγοσταθμιση του σφονδυλου(βολαν)
γ) κακη λιπανση
δ)λαθος φιλτρο αερα. αν ειναι φτωχο το μιγμα ψηλα και παρα πολυ ο αερας οι κυλινδροι ψηλα στεγνωνουν. η βενζινη λιπανει. αν ψιλοφρεναρισαν τα εμβολα για αυτον τον λογο παλι τα κατω μεταλλα ζοριζοντε. απλα θα ειχες γραμμωσεις στα χιτωνια σου . και σιγουρα τα μετταλλα απο τις μπιελες θα ηταν χαλια γιατι παιρνουν και αυτα σχεδον το ιδιο φορτιο με τα μετταλλα του στροφαλου.απλα ειναι λιγο δυσκολο
ε)) αλλο ασταθμητοι παραγοντες οπως πχ ενα σκουπιδι το οποιο περασε απο το φιλτρο. πρωτα λιπαινεται ο αξονας και μετα ολα τα υπολοιπα μερη.
θ) σκληρυνση του μεταλλου του στροφαλου απο καποιο γυαλισμα. προσοχη ειναι πολυ σημαντικο. ο αξονας ΄΄βαφει΄΄ (σκληραινει κατα πολυ) με τετοιες μαιμουδοδουλεις. οταν δενεις πιστονια την ωρα που βλεπεις το κομβιο του στροφαλου ΔΕΝ θα πρεπει να ειναι παρα πολυ γυαλιστερο σαν καθρεφτης. θα πρεπει να εχει μια θαμπαδα σχετικη. αν γυαλιζει υπερβολικα τοτε παει να πει οτι εχει σκληρηνει και θελει σκληρομετρηση. μετρημα δλδ η σκληροτητα του. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.
κατα τη γνωμη μου πιστευω οτι εχεις παθει την περιπτωση Β
τα μεταλλα του αξονα ειναι STD?(στανταρ) ο αξονας ειχε γυαλιστει η ρεκτιφιαριστει ποτε? αν ναι τοτε καπου εγινε λαθος στην εφαρμογη. αν και πιστευω οτι και κατι φταιει με το ελαφρωμα του αξονα. εκει κατι παιζει...
αν τα κατω μεταλλα εχουν γινει μπουρδελο εχουν περασει σκουπιδια απο τις τρυπες λιπανσεως με αποτελεσμα να εχουν μοιραστει και στο υπολοιπο δυκτιο λαδιου. προσοχη λοιπον στην εφαρμογη (δεσιμο) πολυ καλο φυσημα-ξεβουλωμα ολο μα ολο το δυκτιο