Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
Αυτο πάλι πως σας ερχεται και το λετε ειλικρινα δε το καταλαβαινω.
Ετσι που το λες φαινεται σαν εχει ΜΙΑ μονο ταχυτητα το αμαξι σου.
Απλα το μοτερακι αποδιδει απο καποιες στροφες και πανω και λυσαει, ειτε ειναι απο 140 και πανω με τεταρτη ειτε ειναι απο 90 και πανω με τριτη.
Δεν ειναι μονογκαζο!
Αυτο παντως και η HONDA με τα πεντακυλινδρα το κατηργησε στις αγωνιστικες τις μοτοσυκλετες για να στροφαρουν πιο αβιαστα.
|
ολο λαλακιες λες ρε....
εγω ξερω οτι πιο πολυ μ αρεσει το ανοιγμα απο τα 140 εως 200 παρα απο 80 εως 120....
ανεβαζει κυριακο ανεβαζει...
πιθανον να διαβαζει την τελικη ταχυτητα ο εγκεφαλος και πεταει μπετονια βενζινες...
ρε οι μοτοσυκλετες δεν ειναι ενυδρια!!!! ουτε καραμπινες!!!
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ 5 ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΔΡΟ Η HONDA. μονο η YAMAHA. ξυπνα ρεεεεεεεε
ελεος...
ΤΟ ΣΚΟΤΩΣΕΣΣΣ
η HONDA EIXE V5 990cc κινητηρα ΣΤΑ motogp και το ξαναεκανε V4 800cc.
και για να μαθαινεις....
η YAMAHA εχει κατασκευασει τις εξης 5βαλβιδες κυλινδροκεφαλες.(οσες θυμαμαι απο εξω σου λεω τωρα) εκτος του levin εχει φτιαξει σε ΥΖ/WR400 R1 FJR 1300 FZS 1000 .ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ με 5 βαλβιδες ανα κυλινδρο τα οποια εχουν ερθει ευρωπη. ειναι κι αλλα αλλα δε τα θυμαμαι.