Να πω και γω την εμπειρια μου με το φιλτρο της ΚΝ.Εμενα απο τοτε που το εβαλα (κανα 2 χρονια)μου εχει αναψει το check engine καμμια 10αρια φορες οπως ηταν οταν το εβαλα μαμα επανω ετοιμο στο κουτι του.Ο λογος?Εβαζαν το διαγνωστικο στην τουοτα και διαβαζε βρωμικο αισθητηρα αερα στον παπα.Αφου μου εσβηναν το λαμπακι μετα απο λιγο καιρο αναβε παλι.
Τελικα ελυσα το προβλημα οταν το εβγαλα για καθαρισμο μονος μου με το κιτακι της ΚΝ.Το ψεκασα με το καθαριστικο πρωτα καλα και το αφησα κανενα 10λεπτο να ποτισει και να μαλακωσουν οι βρωμιες που ειχε επανω.Μετα το ξεπλυνα με τρεχουμενο χλιαρο προς ζεστο νερακι στον νεροχυτη και εφυγε ολη η μακα απο πανω και ασπρισε τελειως η γαζα η ειδικη που εχει για να φιλτραρει τον αερα.Το τιναξα (το φιλτρο
) να φυγουν τα πολλα νερα και το αφησα 2 μερες να στεγνωσει μονο του πολυ καλα(το χειμωνα το εκανα,αν ηταν καλοκαιρι θα ηθελε μια μερα πιστευω).
Οταν στεγνωσε του εριξα παντου απο κατω μονο που ερχεται ο αερας μεχρι να κοκκινισει σε ολο το φασμα της γαζας(ειναι με χρωμα κοκκινο το λαδακι του για να φαινονται τα σημεια που τυχον δεν εχει πεσει λαδακι) μεχρι να μην φαινεται πουθενα ασπρη η γαζα.Την αφησα παλι να ποτισει καλα κανα 2ωρο (ενα καφεδακι με φιλους δηλαδη) και μετα τοποθετησα το φιλτρο ξανα στο κορολλακι μου.Απο τοτε δεν ειχα ξανα προβλημα με το check engine,πιθανον να μην ειχε αρκετο λαδι απο την πρωτη τοποθετση και περναγαν μικροσωματιδια που βρωμιζαν τον αισθητηρα αερα και γι'αυτο μου αναβε.
Ελπιζω να βοηθησα καπως με την περιγραφη μου.Τελος καλο,ολα καλα!