Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 04-04-07, 21:11
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν παίζει μεγάλο ρόλο το φορτίο είπα ρε συ.στη συγκεκριμένη μέτρηση οδηγούσε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου γιατί είχε την ιδιοτροπία να μην κάθεται πίσω από το τιμόνι του αυτοκινητου του άλλος.ο τύπος λοιπόν ήταν υπέρβαρος όπως και εγώ.σε αυτό το σημείο είχε κάνει την αναφορά ότι η διαφορά βάρους παίζει μεγαλήτερο ρόλο στα 0-100 σε σχέση με τις ρεπρίζ.πράγμα που έχω παρατηρήσει και εγώ.μέ ένα φίλο μου στο δρόμο για τη σχολή σε σύγκριση με το ίδιο παλικάρι και ένα επιπλέον άτομο το αυτοκίνητο είχε αισθητή διαφορά στις ρεπρίζ.δεν εννοούσα να φορτώσουμε το αυτοκίνητο και να πάμε διακοπές που ως έλληνες κουβαλάμε το μισό σπίτι κοντά
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 04-04-07, 21:26
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παντως η μεγαλη διαφορα ερχεται οταν καθετε πισω ενα ατομο ακομη και ειδικα αν το αυτοκινητο εχει ανεξαρτητη αναρτηση πισω....
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 04-04-07, 22:52
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σιγά σιγά με μπέρδεψες τώρα.τι σημασία έχει αν υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω και πιο σιγκεκριμένα στα δυο αυτοκίνητα που αναφερθήκαμε που μπορούμε να δούμε αυτή η διαφορά τι επίπτωση έχει στα ρεπρίζ?δεν λέω όσο ζεις μαθαίνεις αλλά δεν πάει κάπου το μυαλό μου.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #24  
Παλιά 04-04-07, 22:59
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μια ανεξαρτηση αναρτηση απο την στιγμη που δεν υπαρχει αλληλεπιδραση μεταξυ των δυο τροχων δεχεται τα φορτια των πισω επιβατων και αποσκευων πιο εντοντα.

για καταλαβεις τι λεω, δες μια κορολλα / carina / avensis που εχουν γονατα mcferson σε ολες τις γωνιες και ρωτα τους ιδιοκτητες τους πως αλλαζει η συμπεριφορα του αυτοκινητου οταν υπαρχει βαρος προς τα πισω.
τα γονατα εχουν μεγαλη διαδρομη και ειναι πιο ευαλωτα σε αυτο το φαινομενο, γιαυτο και στο αναφερω.
Απάντηση με παράθεση
  #25  
Παλιά 04-04-07, 23:19
Το avatar του χρήστη diafanh-psyxh
diafanh-psyxh Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή: αθηνα
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 762
diafanh-psyxh είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αυτό δεν το ήξερα.δηλαδή επείδή είναι πιο ευάλωτα στο φορτίο κόβει?αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους


www.eseepa.gr

Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
Απάντηση με παράθεση
  #26  
Παλιά 05-04-07, 00:14
Το avatar του χρήστη Edessaios
Edessaios Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 16-03-2006
Μοντέλο: COROLLA ZZE12? 1.8/ KE36
Περιοχή: Εξωτική Έδεσσα
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 3.523
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 5 φορές σε 5 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 589
Edessaios έχει φοβερή αύρα Edessaios έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω θα μεινω στο τεστ τον 4 τροχων ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Εν πολλις το Αuris με δυσκολια πηρε την πρωτη θεση απο το Focus, ενω κατα το DRIVE παραμενη το Focus στην πρωτη.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ηρακλή.Το διάβασα κι εγώ και δεν πίστευα στα μάτια μου.Να βγάλουν πρώτο σε τεστ COROLLA έχει να γίνει πολλά χρόνια.....
__________________
My garage

COROLLA EE101 SW
COROLLA ZZE122 1.8
HONDA VFR 800Vtec ABS '05
Απάντηση με παράθεση
  #27  
Παλιά 05-04-07, 04:56
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από diafanh-psyxh Εμφάνιση μηνυμάτων
αυτό δεν το ήξερα.δηλαδή επείδή είναι πιο ευάλωτα στο φορτίο κόβει?αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.
απλα μεταφερετε περισσοτερο φορτιο πισω και σηκωνετε πιο ευκολα σουζα το αυτοκινητο για να το πω ελαφροελληνικα.
Απάντηση με παράθεση
  #28  
Παλιά 05-04-07, 04:58
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ηρακλή.Το διάβασα κι εγώ και δεν πίστευα στα μάτια μου.Να βγάλουν πρώτο σε τεστ COROLLA έχει να γίνει πολλά χρόνια.....
ολα ειναι σχετικα.... πολυ σχετικα. οταν εχεις να κανεις ενα συγκριτικο αναμεσα σε δυο αυτοκινητα, και ποσο μαλιστα τοσο καλα, ειναι πολυ δυσκολο να γυρισεις και να πεις στον αναγνωστη οτι αυτο ειναι καλυτερο.
το θεμα ειναι οτι ο ιδιος ο αναγνωστης θα πρεπει να αποκρυπτογραφισει τα λεγομενα του δημοσιογραφου και αντλησει τις πληροφοριες που τον ενδιαφερουν. πραγμα το οποιο δεν γινεται , μιας και ολοι σχεδον πανε στον επιλογο και απλα αναφερουν οτι το ταδε αυτοκινητο ειναι καλυτερο Overall. πραγμα ΜΕΓΑΛΟ λαθος.
Απάντηση με παράθεση
  #29  
Παλιά 05-04-07, 11:41
Το avatar του χρήστη endurasKE-30
endurasKE-30 Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή: Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 914
endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα endurasKE-30 έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από popol@ros Εμφάνιση μηνυμάτων
το μισο δευτερολεπτο καλιστα μπορεις να το χασεις απο εναν ακομη επιβατη, καλιστα μπορεις να το χασεις αν διστασες να προσπερασεις ενα δευτερολεπτο πριν.
γιαυτο ανεφερα ποιο πανω οτι ειναι θεμα οδηγου και οχι τοσο του αυτοκινητου.
Πολυ λογικο τοτε ειναι αν χασει μισο δευτερολεπτο η κορολλα τοτε το φοκους θα χασει ενα.
Μισο δευτερολεπτο ειναι θεμα ζωης και θανατου στους Ελληνικους δρομους και απορω που το λες ετσι αδιαφορα.

Αναφορικα τωρα με τα τεστ των περιοδικων ολα ειναι κομματι μιας διαδικασιας που λεγεται ¨Αναλυση αποφάσεων¨ και μεσω βαρων που δινοναται στα χαρακτηριστικα γνωρισματα ενος αυτοκινητου και ταυτοχρονα κριτηρια επιλογης του αποφασιζοντως (τελικου αγοραστη), ερχεται ο συμβουλος αποφασεων (αρθρογραφος στην περιπτωση μας) και καταληγει σε συμπεράσματα.
Βελτιστη λυση μπορει να υπάρξει αν αναφερθεις μονο σε ενα κριτηριο γιαυτο και πιανειο ενα ενα τα κριτηρια ξεχωριστα και λεει απο πλευρας επιδοσεων Aurις απο πλευρας στησιματος Focus κλπ.
Απλα αυτο που θελουν να πουν τα παιδια ειναι πως ως συνηθως την ΤΟΥΟΤΑ ενω ειναι παγκοσμιως αναγνωρισμενη αναφορικα με τα αυτοκινητα που παραγει οι Ελληνες και ευρωπαιοι αρθρογραφοι συνηθιζουν να την υποτιμουν με τα σχολια τους.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
http://img22.imageshack.us/img22/7020/followxr9ly1jn0vz1.gif

Απάντηση με παράθεση
  #30  
Παλιά 05-04-07, 13:24
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν θα ελεγα οτι καποιος υποτιμαει κατι.... ειδικα στα αυτοκινητα. μπορει να μην γραψει την πληρη αληθεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι δεν τα υποτιμαει. μην ξεχνας οτι η corolla Ε111 ηταν ενα πολυ καλο αυτοκινητο και αναγνωρισμενο απο τον ειδικο τυπο. απο εκει και μετα ηρθε η Ε12 και τα χαλασε ΟΛΑ. δεν μπορεις να γραψεις κατι καλο απο την στιγμη που ΔΕΝ εχει....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Πολύ ενδιαφέρον συγκριτικό! madvinegar OFF TOPIC 10 15-07-11 23:09
To νέο Auris!! Τζιμάκος TOYOTA AURIS 54 25-02-10 14:48
Αλλαγή ΑURIS 1.33 με AURIS 1.6 gk21 TOYOTA AURIS 4 08-09-09 10:38
Auris TS?? Roy-D TOYOTA AURIS 8 18-06-09 02:56
Η Νέα Corolla στο συγκριτικό του Auto Triti. spyros_45 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 30 12-02-07 10:59



Page generated in 0,17305303 seconds (81,81% PHP - 18,19% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:53.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)