Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Μόνο? Είσαι σίγουρος? Εγω που ρώτησα μου είπανε κάπου στα 250 ευρω όλα.
|
Μήπως θέλουν να κατεβάσουν ολόκληρο το καπάκι;
Πρέπει να τους ζητήσεις διευκρίνηση σχετικά με το πως θα γίνει η δουλειά. Σε άλλο συνεργείο που είχα πάει να ρωτήσω ήθελαν να κατεβάσουν οπωσδήποτε το καπάκι "γιατί δεν γινόταν αλλιώς!!!!"
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308
Ρε συ Φάνη εγώ πήρα όλο το σετ του καπακιού 90 ευρώ και είχε μέσα τα πάντα, από φλάτζα μέχρι τις ροδέλες του ψευτοκάπακου, εννοείται και τσιμουχάκια και εσύ έδωσες 50 ευρώ μονο για τα τσιμουχάκια;;;
Μάλλον σε ψιλοδαγκώσανε....
|
Τι να σου πω Άκη; Δεν το έψαξα και πολύ τότε. Τα ανταλλακτικά τα πήρα γνήσια από την αντιπροσωπία. Δεν τα θεώρησα πολλά γιατί είχε γίνει ανυπόφορη η κατανάλωση λαδιού που είχα και με ενδιέφερε να μην κατέβει το καπάκι. Έκαιγα 0,5+λίτρο λάδι/1000km. Ο μπλε καπνός ήταν τόσος όσο από δίχρονο, ειδικά όταν έπεφτα σε κίνηση.
Από τότε ούτε 1ml δεν κατεβάζει.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30
αυτο ειναι το πιο επιφοβο κομματι της δουλειας.
Βεβαια υπάρχουν καποια μηχανηματακια που ξεβιδωνεις το μπουζι και βιδωνεις ενα ρακορακι που στελνει αερα μεσα στον κυλινρο και κραταει τις βαλβιδες κλειστες. Το θεμα ειναι ποσοι μηχανικοι το εχουν...
|
Πράγματι με αυτό το εργαλείο έγινε η δουλειά στο δικό μου.
Έδινε αρκετά bar τόσα ώστε το πιστόνι του εκάστοτε κυλίνδρου να εκσφενδονίζεται στο ΚΤΝΣ και να μην γυρίζει ο στρόφαλος με τίποτα.
Δε νομίζω ότι είναι δύσκολο να το έχει ένα συνεργείο, ακόμα και μικρό γιατί δεν φάνηκε να έχει κάποια εξωπραγματική τεχνολογία. Είναι σαν ένα συμπιεσόμετρο που έχουν αφαιρέσει το μανόμετρο και στη θέση του έχουν τοποθετήσει την παρόχη αέρα.