Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
04-03-07, 12:29
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 05-03-2004
Περιοχή:
αθηνα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 5.088
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
δεν παίζει ρόλο αν αλλάζεις λάδια.έχω δει corolla Ε12 στον μηχανικό μου που έκανε την πρώτη αλλαγή στα 31800 και είχε τα μαμά λάδια μέσα.πιο μαυρο και από το μαύρο δηλαδή αλλά ο τυπας το πήγαινε συντηρητικά.όχι οτι το μοτερ αργότερα θα είναι υγειή αλλά δεν νομίζω να σπάσει.για να σπάσει πρέπει να το βιάζεις καθημερινά...
εγώ δηλαδή με την Ε101 που κοντεύω τα 200.000 χιλ και 2ες ,3ες πάω 6000 στροφές να αρχίσω να φοβάμαι?χαχα
__________________
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
www.eseepa.gr
Ανενεργός Λογαριασμός Μέλους
|
04-03-07, 13:29
|
|
Τι λετε τωρα δεν υπαρχει περιπτωση να σπασει μοτερ toyota καποια ηλιθιοτητα θα εκανε ο ανθρωπος και το κατεστρεψε
Να λεει ευτυχως που εχει toyota γιατι τωρα θα εψαχνε για καινουριο αμαξι ελα ομως που η εγγυηση μας ειναι πραγματικη......
|
04-03-07, 13:42
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-02-2007
Περιοχή:
kamatero
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το αμαξι εκανε τα χιλ.γιατι ηταν επαγγελματικο,τα λαδια του ηταν κανονικα,ο οδηγος κυριλε πολυ.μετα απο συζητηση καταλαβα οτι 1ο ο οδηγος ηταν ασχετος2ο οτι μπορει να ειπε λαλακια ο υπευθυνος κ 3ο μηπως ειχε προβλημα το αυτοκινητο.
|
04-03-07, 13:44
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 25-02-2007
Περιοχή:
kamatero
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παντος θα χρειαστω αρκετα χρονια μεχρι αυτα τα χιλ.οταν τα φτασω θα το δω!!!!!!!!
|
04-03-07, 13:47
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από astroboy
Παντος θα χρειαστω αρκετα χρονια μεχρι αυτα τα χιλ.οταν τα φτασω θα το δω!!!!!!!!
|
Μη το φοβασαι φιλε πιες του το αιμα δεν θα σπασει......
|
04-03-07, 13:48
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μην αγχώνεστε και μετράτε χιλιόμετρα. Κάτι παίχτηκε στην συγκεκριμένη περίπτωση και έτυχε. Κακή συντήρηση, κάκιστη χρήση, κάποιο πρόβλημα που δεν προσέχθηκε και έφτασε ως εκεί. Ήρθε και η βλακεία του μηχανικού που είπε πως σε αυτά τα χιλιόμετρα σπάνε και έδεσε το γλυκό...
|
|
|
|
04-03-07, 14:45
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Επι του θέματος. Το Ι.Ε.Κ ΔΕΛΤΑ στο μηχανολογικό του τμήμα έχει όλα σχεδόν τα σπασμένα μοτέρ απο T-Sport (VVTL-i), που έχουν συμβεί να σπάσουν εδώ στην Αθήνα ή και απο γύρω. Οι πιό συνήθεις τρόποι να σπάσει ένα τέτοιο μοτέρ είναι οι πολλοί κόφτες, οι διαφόρων ειδών λάθος αλλαγές, τα πολύ απότομα κατεβάσματα (ιδιαίτερα σε ρυθμούς και περιβάλλον πίστας), τα μπασίματα στο lift χωρίς να έχουν ζεσταθεί καλά τα λάδια και οι κρύες εκκινήσεις (ιδιαίτερα τον χειμώνα). Δηλ. θέλει ζέσταμα πρώτα τουλάχιστον 2-3-4 λεπτά ανα περίπτωση (καιρού), να διασταλούν πλήρως τα πιστόνια, να πάρουν το τελικό τους σχήμα μέσα στον κύλινδρο, να ζεσταθεί και ο κινητήρας ώς το πρώτο <<κλίκ>> της βελόνας στο καντράν, ώστε το πιστόνι πλήρως διεσταλμένο να μήν χτυπάει στα εσωτερικά τοιχώματα του κυλίνδρου (όταν είναι κρύο και συσταλμένο είναι μικρότερο) και με τον καιρό <<τζογάρει>> ο κύλινδρος μέσα, απο την λάθος κίνηση του πιστονιού μέχρι να ζεσταθεί, δηλ. κάνει όχι μόνο την παλινδρομική κίνηση, αλλά και μετακίνηση κατα τον εγκάρσιο άξονα του πιστονιού (δεξιά αριστερά) κι αυτό εν ολίγοις, δημιουργεί με τον καιρό κενά σε διάφορα εσωτερικά σημεία του κυλίνδρου και μεταξύ έξω μέρους πιστονιού (όσο πιό συσταλμένο το πιστόνι και κρύο τόσο το χειρότερο) και με τον καιρό άν γίνει η αρχή, θα περάσουν κάποια στιγμή τα καυσαέρια μετά το τελικό στάδιο της καύσης, τη στιγμή που το πιστόνι τα διώχνει στο άνω νεκρό του σημείο, απο κάποιο κενό που έχει εκ των προτέρων δημιουργηθεί και ώς αποτέλεσμα να κολλήσει το πιστόνι όπως ξέρουμε σε ανάλογες περιπτώσεις, θα χαλάσει, ραγίσει τον κύλινδρο ή και να τα σπάσει όλα μέσα άν είναι προχωρημένη κατάσταση (μπιέλες, βαλβίδες ελατήρια κ.τ.λ). Αυτό το αποτέλεσμα προκαλείται στα περισσότερα αμάξια (και ιδιαίτερα της πιό καινούριας τεχνολογίας) μετά απο κάποια χλμ., ανάλογα και την δεδομένη αξιοπιστία του κάθε κινητήρα και όπου δέν δίνουμε ίσως αυτή την απαραίτητη προσοχή (του ζεστάματος του μοτέρ πάντα) και άν δέν προκαλούνταν αυτό το αποτέλεσμα, θα μπορούσε το μοτέρ να αντέξει αρκετά ακόμη περισσότερο καιρό. Απλά συμβαίνει πιό εύκολα σε ανάλογα υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα όπου όσο πιό μεγάλη ιπποδύναμη, ροπή, στροφάρισμα ενός αμαξιού, τόσο πιό γρήγορα προκαλείται αυτό το φαινόμενο μέσα στον κύλινδρο άν δέν δίνεται η κατάλληλη προσοχή. Ένας άλλος παράγοντας που συμβάλει να σπάσει ένα τέτοιο μοτέρ, είναι όταν δέν έχει πολύ λάδι μέσα και έχει καταναλωθεί (σε συνδυασμό και με κρύο κινητήρα) και όταν δέν έχουν διασκορπιστεί τα λάδια καλά απο το κάρτερ σ'αυτή την περίπτωση, το φίλμ λαδιού που δημιουργείται μεταξύ των κινούμενων μηχανικών μερών, δέν ξαναδημιουργείται τόσο γρήγορα όσο σε νορμάλ κατάσταση λειτουργίας και φθείρονται έτσι παραπάνω τα μέρη και με τον καιρό επιδεινώνεται η κατάσταση. Στην καλύτερη περίπτωση (και πιό συνήθης), δημιουργούνται <<τζόγοι>> μεταξύ των μερών και προκαλείται η συνήθης πτώση απόδοσης με τα χρόνια (σ'αυτό βέβαια συμβάλλουν και άλλα). Και ακόμη πιό πολύ συμβαίνουν αυτά πιό εύκολα, άν το λάδι είναι παχύτερου ιξώδους, όπου δέν θερμαίνεται το ίδιο γρήγορα με ένα λεπτύτερο και πόσο μάλλον ένα Fully Synthetic. Βέβαια καίγεται πιό γρήγορα (το φούλ συνθετικό), αλλά η μελλοντική προστασία που παρέχει, αξίζει και ιδιαίτερα σε υψηλότερης απόδοσης κινητήρες, ένα καλό φούλ συνθετικό λάδι με πολύ λεπτό ιξώδες επιβάλλεται. Και αλλαγές στα λάδια στα προβλεπόμενα ή και 1000-2000 χλμ. νωρίτερα και ειδικά όλα τα μοτέρ της Toyota θα αντέξουν αρκετά ..........
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 04-03-07 στις 18:43.
|
04-03-07, 17:11
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Συμβαίνουν παντού αυτά. Ένας μπάρμπας μου κατάφερε σε 70.000 χλμ να διαλύσει Honda civic. Έκαψε φλάτζα και πέταγε σαπουνάδες απο την εξάτμιση. Γενική επισκευή. Και μιλάω για το civic του 95 το lsi οσοι γνωρίζουν. Απο τα πιο σκυλιά και δυνατά μοτέρ που έχουν παραχθεί. Αυτό δεν είχε πάει ποτέ πάνω απο 5000 στροφές Αντιθέτως δούλευε καταστροφκά μονίμως κάτω απο 2000 στροφές. Άσχετος και αυτός και η γυναίκα του, δεν άλλαζαν ποτέ ταχύτητα. Αυτό τι σημαίνει λοιπόν, οτι τα honda είναι χάλια? Άμα ο άλλος έχει τα χάλια του τι φταίει το αμαξάκι? Α ναι και κάτι άλλο ρε σείς: "ΑΠ ΟΣΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΚΑΙ ΑΠ ΟΣΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ".
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
04-03-07, 17:49
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Για καθηστε.1)το auris ειναι κακασχημο και οχι απλως ασχημο και 2)ποσα TS εχουν σπασει γιατι πρωτη φορα το ακουω.Και οσον αφορα αν εχουν λαδια ευχαριστω πολυ,οτιδηποτε σπαει αν δεν εχει λαδια.Το θεμα ειναι γιατι να μην εχει λαδια;;;Που πηγαν τα λαδια του;;
|
|
|
|
04-03-07, 18:17
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf
Για καθηστε.1)το auris ειναι κακασχημο και οχι απλως ασχημο και 2)ποσα TS εχουν σπασει γιατι πρωτη φορα το ακουω.Και οσον αφορα αν εχουν λαδια ευχαριστω πολυ,οτιδηποτε σπαει αν δεν εχει λαδια.Το θεμα ειναι γιατι να μην εχει λαδια;;;Που πηγαν τα λαδια του;;
|
Γειά χαρά.
2) Τα TS σπάνε είναι η αλήθεια με την παραπάνω προαναφερθείσα κακομεταχείριση και δέν φταίει η έλλειψη λαδιού (μόνο). Αλλά .... προς θεού όχι όλα, απλά τα αρκούντως κακομεταχειρισμένα. Απόδειξη τα μοτέρ στο Ι.Ε.Κ Δέλτα που τα περισσότερα ήταν πάλι καλά στην εγγύηση. Ο βασικότερος λόγος είναι ο υπερενθουσιασμός (φταίει λίγο κι ο ήχος), κάποιων ιδιοκτητών για περισσότερο .... στροφάρισμα, αλλά πού ? νομίζουμε καμιά φορά ότι είμαστε και σε περιβάλλον πίστας και αρχίζουμε ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων σε ..... ήπιους ρυθμούς, λές και οδηγάμε μηχανή ......... κι έτσι μπαίνει στην εγγύηση (και καλά να την προλάβουμε). Τα λάδια πρέπει να τα κοιτάμε και να μήν είναι, για το καλό του κινητήρα, αρκετά κάτω απο το μισό. Στο μισό, μεταξύ low και full, είναι το ιδανικό. Ένα καλό παράλληλα φίλτρο λαδιού της TRD π.χ., θα βοηθούσε, σάν πιό ελεύθερο. Τα λάδια καταναλώνονται πάντως απο όλα τα μοτέρ, απλά τα Toyota τσιμπάνε λίγο παραπάνω απο το κανονικό ώς γνωστό για το λόγο (σε συντομία), ότι, η Toyota κάνοντας ένα μοτέρ της πιό αξιόπιστο στον χρόνο, ο λόγος είναι βασικά ότι αυξάνει τα διάκενα μεταξύ των κινούμενων μηχανικών μερών του κάθε της μοτέρ (ανάλογα και τη χρήση που το θέλει), για να αντέξουν περισσότερο στον χρόνο. Μέσα στα διάκενα αυτά δημιουργείται το φίλμ λαδιού που τα προστατεύει απο το να ακουμπήσουν μεταξύ τους (απλά). Όσο περισσότερο λάδι στα διάκενα τόσο περισσότερο θα καίγεται και όσο πιό λεπτό ένα λάδι, όπου δημιουργεί και ταχύτερα απο ένα άλλο παχύτερο λάδι, το φίλμ μεταξύ των μερών, ακόμα πιό γρήγορα θα καίγεται και σιγά σιγά πέφτει έτσι η στάθμη των λαδιών του μοτέρ και θέλει το συμπλήρωμα, κάποια στιγμή.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 04-03-07 στις 18:48.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16048193 seconds (81,84% PHP - 18,16% MySQL) with 40 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:21. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|