Καλημέρα.
Χτές είχα μιά συνάντηση κατα τύχη με συντάκτη του περιοδικού Autocar ο οποίος μένει κοντά μου και για δοκιμή είχε πάρει το Auris. Δέν τον πέτυχα για να μιλήσουμε αλλά το άκουσα λίγο στο δρόμο και τη στιγμή που το παρκάριζε. Το αμάξι σε ακουστικό επίπεδο τουλάχιστον είναι εντελώς αθόρυβο. Τη στιγμή που το πάρκαρε και έριχνε μερικά μαρσαρίσματα παραπάνω δέν ακουγόταν σχεδόν καθόλου (Dual VVT-i γάρ) ή τουλάχιστον αρκετά λιγότερο απο το πρώην Corolla. Σάν εξωτερική εμφάνιση είναι πιό νεανικό απο την Corolla hatchback, σχεδιασμός στα επίπεδα της προηγούμενης Corolla αλλά στα πισωφάναρα το χαλάει λίγο στα κάτοπτρα μέσα, σάν μοναδική εξωτερική παραφωνία. Σάν κομμάτι πίσω φαναριού πάνω στο αμάξωμα είναι όμορφο και θυμίζει λίγο Peugeot 207 (σε μεγέθυνση). Τα μπροστοφάναρα αρκετά ικανοποιητικά σε σχεδίαση και μέγεθος αλλά και φωτισμό (εκείνη τη στιγμή ήταν απόγευμα προς νύχτα). Παρόλο που είχε τις σιδερένιες ζάντες με τα τάσια ήταν και πάλι όμορφο. Πιό μακρύ απο την Corolla hatchback και πιό πολύ πολυμορφίζον φέρνει, ώς δηλώνει η νέα επιταγή της μόδας. Και στο εσωτερικό καλοσχεδιασμένα πλαστικά και κονσόλα.
Σάν γενική εικόνα, είναι αμάξι που απευθύνεται σε πιό νεανικό target group απο τον προκάτοχο Corolla hatchback η οποία εμφανισιακά (Privilege, Xcellence) στα υψηλότερα εξοπλιστικά επίπεδά της, το prestige (και το πούλ μούρ) που απέπνεε (η Corolla), είναι σε ανώτερα επίπεδα, απο το Auris, πιστεύω όμως.