Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
|
|
28-02-07, 12:00
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192
Παιδια έχει ανοιξει ποτε κανενα Corolla TS με Celica TS? τι παιζει ξέρουμε? Πρέπει να την τρώει την Corolla αλλα πόσο????
|
Καλημέρα. Έχω μιά Celica ΤS πρό facelift 01' (- ηλεκτρονικά) και μιά φορά που είχα πετύχει μιά Corolla TS ανθρακί γκρί, με εξάτμιση (πιθανά Greddy) στο σημείο μετά τη Βάρκιζα (Αθήνα) στο τέλος της, στο φανάρι με κατεύθυνση προς Ribas, στην ανηφορική ευθεία που ακολουθεί, εγώ με 95άρα βενζίνη και εντελώς εργοστασιακό το αμάξι, μου ξεκινάει για κόντρα, ανυποψίαστος εγώ εντωμεταξύ. Προλαβαίνει φεύγει ένα, ενάμισι αμάξι μπροστά, ξεκινάω λίγο σπινιαριστός λόγω 14-15.000 χλμ λάστιχα και στη συνέχεια τον μάζευα αργά και σταθερά μέχρι και την δεξιά στροφή στο τελείωμα της ευθείας όπου τον είχα περάσει μισό αμάξι. Για να πώ την αλήθεια δέν έχω ξαναπετύχει απο τότε μιά Corolla TS για να γίνει ένα άνοιγμα σωστό ώστε να βγούν πραγματικά συμπεράσματα και άς είναι και ελάχιστα πειραγμένη η Corolla. Στα μέρη αυτά είμαι συχνά πυκνά (κόκκινη TS).
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 28-02-07 στις 12:26.
|
28-02-07, 19:14
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DimitrisTS
Έχω μιά Celica ΤS πρό facelift 01' (- ηλεκτρονικά)
|
φίλε Δημήτρη sorry αλλά τι σημαίνει το (-ηλεκτρονικά).
μηπως είναι τίποτα καλό και δεν το εχω δοκιμάσει.
|
28-02-07, 19:20
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Χωρις ηλεκτρογκαζο??
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|
28-02-07, 19:24
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
εννοει μαλλον οτι η προ φασελιφτ δεν ειχε συστηματα εσπ που δεν απενεργοποιειται .
για τη σελικα λεω,γιατι μετα το φασελιφτ δεν βγαινει εκτοσ το εσπ και το αντισπιν.
|
|
|
|
28-02-07, 20:45
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos
εννοει μαλλον οτι η προ φασελιφτ δεν ειχε συστηματα εσπ που δεν απενεργοποιειται .
για τη σελικα λεω,γιατι μετα το φασελιφτ δεν βγαινει εκτοσ το εσπ και το αντισπιν.
|
Καλησπέρα. Σωστός ο φίλος Νάσος εν μέρει.
Το Celica πρό facelift έχει μόνο το βασικό ABS σάν ηλεκτρονικό <<βοήθημα>>, ενώ η Celica μετά το facelift εκτός βέβαια του ABS, (σάν βοηθητικές ), που δέν απενεργοποιούνται, έχει το VSC που είναι για να μειώνει την προκαλούμενη υποστροφή και υπερστροφή και το TRC που είναι το Traction Control, όπου ελέγχει την κατανομή ροπής στους εμπρόσθιους κινητήριους τροχούς κατα την επιτάχυνση, ρεπρίζ και στις στροφές (που χρειάζεται εκεί καλύτερα βέβαια, ένα μπλοκέ). Το ότι δέν απενεργοποιούνται στη facelift αυτό είναι καλό, λόγω ότι η πρό facelift μπορεί να γράψει καλύτερο χρόνο απο την f/l μόνο σε κλειστές διαδρομές ή μέσα σε πίστα, ενώ στην καθημερινότητα, εκτός του ότι η f/l έχει πιό <<φρέσκο>> μοτέρ απο κάποια πρό f/l, τα <<ηλεκτρονικά>> της, την βοηθάνε σε πιό ανοιχτούς δρόμους, να κινηθεί ταχύτερα απο την ... πρό.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
|
|
|
|
01-03-07, 11:15
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DimitrisTS
Καλημέρα. Έχω μιά Celica ΤS πρό facelift 01' (- ηλεκτρονικά) και μιά φορά που είχα πετύχει μιά Corolla TS ανθρακί γκρί, με εξάτμιση (πιθανά Greddy) στο σημείο μετά τη Βάρκιζα (Αθήνα) στο τέλος της, στο φανάρι με κατεύθυνση προς Ribas, στην ανηφορική ευθεία που ακολουθεί, εγώ με 95άρα βενζίνη και εντελώς εργοστασιακό το αμάξι, μου ξεκινάει για κόντρα, ανυποψίαστος εγώ εντωμεταξύ. Προλαβαίνει φεύγει ένα, ενάμισι αμάξι μπροστά, ξεκινάω λίγο σπινιαριστός λόγω 14-15.000 χλμ λάστιχα και στη συνέχεια τον μάζευα αργά και σταθερά μέχρι και την δεξιά στροφή στο τελείωμα της ευθείας όπου τον είχα περάσει μισό αμάξι. Για να πώ την αλήθεια δέν έχω ξαναπετύχει απο τότε μιά Corolla TS για να γίνει ένα άνοιγμα σωστό ώστε να βγούν πραγματικά συμπεράσματα και άς είναι και ελάχιστα πειραγμένη η Corolla. Στα μέρη αυτά είμαι συχνά πυκνά (κόκκινη TS).
|
Εγώ πάλι ένα celica ts που είχα πετύχει από 3ες μέχρι 5ες πηγαίναμε κόπια.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
|
|
01-03-07, 12:37
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Εγώ πάλι ένα celica ts που είχα πετύχει από 3ες μέχρι 5ες πηγαίναμε κόπια.
|
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες απο τη μεριά και των δύο αμαξιών και οδηγών. Συγκεκριμένα, προσωπικά, εκείνη την περίοδο σχεδόν μόλις είχα πάρει το αμάξι μεταχειρισμένο και είχε στα 65.000 χλμ. (καθαρά ανοιγμένο μοτέρ) και τότε δέν το γνώριζα και τόσο καλά (άν και προσπαθούσα να το πηγαίνω αρκετά αξιοπρεπώς). Σημειωτέον ότι υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες γενικά όπως ξέρουμε.
Π.χ απλές Celica's 143ες λίγο ;ή πολύ πειραγμένες (καί χωρίς turbo) και με τα διακριτικά TS και το βασικότερο, ότι οι περισσότεροι κάτοχοι Celica TS, ας πούμε, δέν πιέζουν το αμάξι στα άκρα, γιατί παράδειγμα, ελάχιστες λάθος αλλαγές σε αυτό το μοτέρ και αμάξι .............. (και καλά να είναι στην εγγύηση). Έχει πολλά που ακολουθούν γενικά. Τώρα για στροφές δέν έχει τύχει να συναντήσω Corolla TS (δηλωμένος φάν των κλειστών και του ...... <<μπροστοκίνητου>> ...... driftarίσματος γιατί μου το επιτρέπει το αμάξι, φλικαρίσματα κ.τ.λ) προσωπικά και χωρίς καμία αντιπαράθεση βέβαια (καθαρά φιλικά Toyota προς Toyota), πιστεύω την περνάει αρκετά (ιδιαίτερα άν είναι γνώστης ο οδηγός της Celica), όπως μάλλον θα γνωρίζουμε. Όσο για το προηγούμενο πόστ όπως είπα, η Corolla φορούσε τουλάχιστον εξάτμιση και πιθανά Greedy. Κάτι άλλο άν όχι μοτέρ (1ο στάδιο ολοκληρωμένο π.χ), τουλάχιστον εξωτερικά <<ύποπτο>> δέν υπήρχε (άν και αρκετά γνώστης πιστεύω του αντικειμένου).
Τώρα φίλε Κοσμά γι' αυτό που λές ότι απο τρίτες μέχρι πέμπτες πηγαίνατε κόπια επέτρεψέ μου να κρατήσω μιά επιφύλαξη, καθώς στις γεμάτες τρίτες και πέρα είναι το ..... ζουμί της TS Celica. Βέβαια κάτι ανάλογο θα είναι και στην Corolla, αλλά δέν είναι ολόιδιοι οι κινητήρες μας όπως λέγεται και εν ολίγοις ο χρονισμός μας στον αντίστοιχο εκκεντροφόρο μας δέν είναι ίδιος και κατ'επέκταση τα έκκεντρά του και στη συνέχεια το άνοιγμα των βαλβίδων μας.
Και συγχαρητήρια για το site και το club (άν και άλλου φιλικού club εγώ), γιατί πάνω απ'όλα κυριαρχεί ..... πάθος.
Καί Corolla υπάρχει στην οικογένεια γι'αυτό έκανα και εγγραφή περισσότερο.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 01-03-07 στις 12:44.
|
|
|
|
01-03-07, 13:01
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DimitrisTS
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες απο τη μεριά και των δύο αμαξιών και οδηγών. Συγκεκριμένα, προσωπικά, εκείνη την περίοδο σχεδόν μόλις είχα πάρει το αμάξι μεταχειρισμένο και είχε στα 65.000 χλμ. (καθαρά ανοιγμένο μοτέρ) και τότε δέν το γνώριζα και τόσο καλά (άν και προσπαθούσα να το πηγαίνω αρκετά αξιοπρεπώς). Σημειωτέον ότι υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες γενικά όπως ξέρουμε.
Π.χ απλές Celica's 143ες λίγο ;ή πολύ πειραγμένες (καί χωρίς turbo) και με τα διακριτικά TS και το βασικότερο, ότι οι περισσότεροι κάτοχοι Celica TS, ας πούμε, δέν πιέζουν το αμάξι στα άκρα, γιατί παράδειγμα, ελάχιστες λάθος αλλαγές σε αυτό το μοτέρ και αμάξι .............. (και καλά να είναι στην εγγύηση). Έχει πολλά που ακολουθούν γενικά. Τώρα για στροφές δέν έχει τύχει να συναντήσω Corolla TS (δηλωμένος φάν των κλειστών και του ...... <<μπροστοκίνητου>> ...... driftarίσματος γιατί μου το επιτρέπει το αμάξι, φλικαρίσματα κ.τ.λ) προσωπικά και χωρίς καμία αντιπαράθεση βέβαια (καθαρά φιλικά Toyota προς Toyota), πιστεύω την περνάει αρκετά (ιδιαίτερα άν είναι γνώστης ο οδηγός της Celica), όπως μάλλον θα γνωρίζουμε. Όσο για το προηγούμενο πόστ όπως είπα, η Corolla φορούσε τουλάχιστον εξάτμιση και πιθανά Greedy. Κάτι άλλο άν όχι μοτέρ (1ο στάδιο ολοκληρωμένο π.χ), τουλάχιστον εξωτερικά <<ύποπτο>> δέν υπήρχε (άν και αρκετά γνώστης πιστεύω του αντικειμένου).
Τώρα φίλε Κοσμά γι' αυτό που λές ότι απο τρίτες μέχρι πέμπτες πηγαίνατε κόπια επέτρεψέ μου να κρατήσω μιά επιφύλαξη, καθώς στις γεμάτες τρίτες και πέρα είναι το ..... ζουμί της TS Celica. Βέβαια κάτι ανάλογο θα είναι και στην Corolla, αλλά δέν είναι ολόιδιοι οι κινητήρες μας όπως λέγεται και εν ολίγοις ο χρονισμός μας στον αντίστοιχο εκκεντροφόρο μας δέν είναι ίδιος και κατ'επέκταση τα έκκεντρά του και στη συνέχεια το άνοιγμα των βαλβίδων μας.
Και συγχαρητήρια για το site και το club (άν και άλλου φιλικού club εγώ), γιατί πάνω απ'όλα κυριαρχεί ..... πάθος.
Καί Corolla υπάρχει στην οικογένεια γι'αυτό έκανα και εγγραφή περισσότερο.
|
1: Σίγουρα το άνοιγε και σίγουρα δεν το λυπότανε γιατί η 3η του κόφτιασε 2 φορές.(και επίσης αν δεν ήταν ts θα τον είχα καταπιει)
2: Αν το ts που έτρεξες ήταν 1ου σταδίου δεν είχες ουτε μια στο εκατομμύριο πιθανότητες να τον περάσεις.Και πως κατάλαβες από το αυτοκίνητο πως ήταν greddy η εξάτμηση?
3: Όσο για το τs το δικόμου είναι f/l και ο κινητήρας του πιο εξελιγμένος από celica pro f/l (κόφτη στις 8350, πιο ενυσχημένες βαλβίδες κ.α. που μπορει να σε διαφωτίσει ο nikostrd)
Υ.Γ. Να ξέρεις πως ο τόνος μου είναι άκρος φιλικός γιατί μπορεί να φαίνεται κάτι διαφορετικό.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
|
|
01-03-07, 14:39
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή:
Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
1: Σίγουρα το άνοιγε και σίγουρα δεν το λυπότανε γιατί η 3η του κόφτιασε 2 φορές.(και επίσης αν δεν ήταν ts θα τον είχα καταπιει)
2: Αν το ts που έτρεξες ήταν 1ου σταδίου δεν είχες ουτε μια στο εκατομμύριο πιθανότητες να τον περάσεις.Και πως κατάλαβες από το αυτοκίνητο πως ήταν greddy η εξάτμηση?
3: Όσο για το τs το δικόμου είναι f/l και ο κινητήρας του πιο εξελιγμένος από celica pro f/l (κόφτη στις 8350, πιο ενυσχημένες βαλβίδες κ.α. που μπορει να σε διαφωτίσει ο nikostrd)
Υ.Γ. Να ξέρεις πως ο τόνος μου είναι άκρος φιλικός γιατί μπορεί να φαίνεται κάτι διαφορετικό.
|
Χαιρετώ και πάλι.
Υπάρχει ένα μέλος guest, <<kosmas>> στο club. O ίδιος ?
1. Πάω .... πάσο, άν δέν ήταν TS σίγουρα θα τον είχαμε <<καταπιεί>> στην περίπτωση, κι οι δύο. (κι εγώ έχω καταπιεί τουρμπισμένες Celica 143ες, Corolla, κ.τ.λ, κ.τ.λ)
2. Κι εγώ αυτό που λές φίλε Κοσμά πιστεύω (και ιδιαίτερα f/l), απλά πληροφοριακά το ανέφερα. Το ότι φόραγε Greedy εξάτμιση το πιθανολογώ, γιατί έχω ψάξει τί εξάτμιση ταιριάζει στην Corolla και στη Celica (τουλάχιστον για εμπορίου μιλάμε, έτσι ?) και πιό πολύ προς Greedy μεριά έφερνε, νομίζω (μήπως και είναι κάποιος απο εδώ).
3. Όλα αυτά που αναφέρεις σωστά και μακράν πολύ περισσότερα ξέρω για τις διαφορές f/l και πρό f/l και ακόμα πιό γενικά πράγματα.
Μιά που ανέφερες τον NikoTRD ο οποίος είναι στο club και ξέρω ποιό είναι το αμάξι του, άν θές ρώτησέ τον ίδιο με την πρώτη ευκαιρία για μένα, απλά πληροφοριακά. Δέν τον έχω συναντήσει τον άνθρωπο (είναι Θεσσαλονίκη), αλλά μέσα στο forum μιλάμε αρκετά αλλά και τηλεφωνικώς κάποιες φορές.
Φιλικά Δημήτρης
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 02-03-07 στις 12:59.
|
02-03-07, 12:18
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από DimitrisTS
Χαιρετώ και πάλι.
Υπάρχει ένα μέλος guest, <<kosmas>> στο club. O ίδιος ?
|
Yes, Thats me!!!!!!!
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19972396 seconds (76,14% PHP - 23,86% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:16. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|