Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
24-02-07, 20:36
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-12-2006
Περιοχή:
TRIKALA
Ηλικία: 57
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παρμένο από το yarisclub--------yaris 1.5 τετραπετάλουδο vs s2000
Νορμαλ S2000 με 18άρες, που ''εκλεψε'' στην εκκινηση 2 αυτοκινητα, στα τελειώματα 4ης ειχε βρεθει 2 κενα πίσω........
|
24-02-07, 21:22
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikolarass
Παρμένο από το yarisclub--------yaris 1.5 τετραπετάλουδο vs s2000
Νορμαλ S2000 με 18άρες, που ''εκλεψε'' στην εκκινηση 2 αυτοκινητα, στα τελειώματα 4ης ειχε βρεθει 2 κενα πίσω........
|
Ε, καλά...νομίζω υπερβολή είναι αυτο!! Έχω μπει σε τετραπετάλουδο TS yaris. Ανοίγει ΠΟΛΥ καλά, αλλά μέχρι 2ες πιστεύω πως μπορεί να κοντράρει s2000. Από 3η και μετά πρέπει να χάνει. Πόσο μάλλον για τελειώματα 4ης δηλαδή για πολλά χιλιόμετρα...εκεί μετράνε και τα +500 κυβικά του S.
|
25-02-07, 11:58
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-12-2006
Περιοχή:
TRIKALA
Ηλικία: 57
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Ε, καλά...νομίζω υπερβολή είναι αυτο!! Έχω μπει σε τετραπετάλουδο TS yaris. Ανοίγει ΠΟΛΥ καλά, αλλά μέχρι 2ες πιστεύω πως μπορεί να κοντράρει s2000. Από 3η και μετά πρέπει να χάνει. Πόσο μάλλον για τελειώματα 4ης δηλαδή για πολλά χιλιόμετρα...εκεί μετράνε και τα +500 κυβικά του S.
|
http://www.yarisclub.gr/forum/showth...9654#post59654
|
25-02-07, 13:20
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
φίλε μου δεν έχουμε αντίρρηση να το πίστεψουμε αλλά θα πρέπει να ξέρουμε τα specs από το εργαλείο του kekropas και το πως έγινε το άνοιγμα.
από οτι κατάλαβες τα τυχαία ανοίγματα στον δρόμο δεν βγάζουν σωστα συμπεράσματα, όπως και ο φίλος 2579 στην προηγούμενη σελίδα τρία αυτοκίνητα είναι 0,4-0,5 sec από αυτό καταλαβαίνεις ότι εάν είχα βρεθεί τυχαία στο δρόμο με το ίδιο typer και είχα πατήσει ένα sec ποιό γρήγορα από αυτόν θα του είχα ρίξει εγω τρία και τοτε θα πανηγύριζα.
|
25-02-07, 13:50
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Πες τα ρε hatzidi2. Να μας πει τι ακριβώς είναι το yaris και πως έγινε το άνοιγμα. Και πάλι υπερβολή μου φαίνεται προσωπικά, αφού μάλιστα το S έκλεψε και 2 αμάξια στην εκκίνηση. Μέχρι να πατήσει το yaris κάτω και να σταματήσει να σπινιάρει το S θα είχε "εξαφανιστεί". Εκτός και αν έγινε ρολαριστά οπότε άκυρο το τελευταίο. Πάντως κοιτώντας τα διάφορα forum που αφορούν αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας παρατηρώ πάντα μια υπερβολή στα αποτελέσματα που φέρνουν στα ανοίγματά τους με ΠΟΛΥ δυνατότερα αυτοκίνητα. Έχουν ξαναναφερθεί παραδείγματα εδώ. Και για να μην παραξηγηθώ, τα "μικρά" μπορούν λόγω βάρους να γίνουν πυραυλάκια που να ρίχνουν σε δυνατά αυτοκίνητα αλλά έως ένα όριο ρε παιδια...!!! Εκτός αν οι οδηγοί των άλλων αυτοκινήτων είναι όλοι άσχετοι.
|
25-02-07, 18:37
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-12-2006
Περιοχή:
TRIKALA
Ηλικία: 57
Μηνύματα: 18
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παιδιά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι 1.5 με εκεντροφόρους και ολα σχεδόν τα εσωτερικά αλλαγμένα,σασμάν μπλοκέ,άγραφο εγκέφαλο(ο εργοστασιακός εγκέφαλος πήρε τρένο) τετραπετάλουδο,ροική,ενοείται εξάτμιση από την αρχή μέχρι τέλος.Περιττό να σας πω ότι πλέον ο κόφτης δεν υπάρχει και το αυτοκίνητο κάτω από τις 4.500 είναι αδύναμο,γιατί κυρίως το vvti είναι εκτός λειτουργίας .Αυτά τα λίγα γνωρίζω εγώ,το τι άλλο υπάρχει δεν το γνωρίζω.....
Τώρα αν μπείτε για βόλτα θα μείνετε άφωνοι πως φεύγει.....και μετά θα σας φύγει κάθε απορία αν τα ρίχνει σε ς2000.....
Υπ'οψιν ότι δεν είναι το δυνατότερο αυτοκίνητο του κλάμπ !!!! υπάρχει και ένα κόκκινο που είναι 240 άλογα!!!!
|
26-02-07, 01:52
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
εκτος απο αυτα τα s2000 ειναι πολυ δυσκολα στα ξεκινηματα...πρεπει να το ξερει καλα...κ να χει λαστιχα καλα....<σπανιο για s2000 που ξερει ο ιδιοκτητης γιατι το πηρε>
|
26-02-07, 02:36
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Μα έκλεψε και δύο αμάξια στην εκκίνηση, άρα καλά ξεκίνησε...
|
26-02-07, 17:36
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Μα έκλεψε και δύο αμάξια στην εκκίνηση, άρα καλά ξεκίνησε...
|
α εκλεψε ρε ψ δε του ριξε αρα ηξερε οτι δεν μπορει να ξεκινηση καλα κ την εκανε απατεωνας....σοβαρα τωρα yaris ts 4πεταλουδο ανοιγη μαματα....με πολυ κοντο κιβωτιο...ενα σεφ ειχε βαλει απο 1η μερχι 4η...αλλα 4η δικη του ειναι τελιωματα 2ας αντε αρχες 3ης στο s2000
|
|
|
|
26-02-07, 18:34
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
χτες ανοιξα με το πουντο GT ενος φιλου.
το αυτ/το δουλευη σε 1,6 οβερμποστ και 1 μπαρ σταθερα εχει τελικο τρυπιο φιλτροκουτι και μετατοπηση του κοφτη ψηλοτερα.
λοιπον απο τα 80...170 δλδ 2ρα 3τη και αρχες τεταρτης εποιηκος εμενα 3 καροτσες πισω. απο τα 170...200 το μαζευα και το εφτανα.σε ανοιγμα απο τα 170-190 ενω βρισκομουν πισω μια καροτσα του ερειξα με ανεση 1+ σε ενα ανοιγμα που καναμε.απο σταση δεν ανοιξαμε γιατι τα λαστιχα του ηταν χαλια αλλα και να του εφευγα στην αρχη με τετοια δυναμη που ειχε δεν ειχα ελπιδα.
το οδηγησα και μου εκανε εντυπωση οτι απο τις 2500 στρ. με δευτερα αν το σανιδονες τα λαστιχα ψαχναν για προσφηση.στο 20ν την δυναμη που εχει στις 7500 σε αυτο την εχει στις 2500 .
το αυτ/το ο φιλος το πηρε μεταχηρισμενω και σε καλη κατασταση και οικονομικα 4000 ε οσο μου στοιχισε εμενα η μετατροπη...το μονο προβλημα σε αυτα νομιζω οτι ειναι η αξιοπιστια.το αυτ/το πρεπει να παιζει μεταξυ 145-150 αλογα .
φαγαμε μια ηττα αλλα αυτα εχουν τα ανοιγματα μια εισαι μπροστα και μια πισω περαστικα...
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 2579 : 26-02-07 στις 19:38.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,18532395 seconds (74,52% PHP - 25,48% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:23. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|