Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
23-02-07, 01:25
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Δεν ήταν θέμα εξατμίσεων αλλά προγραμματισμού. Εκεί ήταν όλη η δουλειά.
|
|
|
|
23-02-07, 09:54
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dRiveR7
Μπράβο. Ωραίος. Τώρα ποιό πρόγραμμα έχεις? Αυτό που βγάζει 275, έτσι? Η καμπύλη της ροπής έχει κάποια σκαμπανεβάσματα(όχι κάτι φοβερό μισό kg πάνω μισό κάτω). Αυτό το καταλαβαίνεις στο δρόμο? Γίνεται αισθητό στο τράβηγμα? Άντε σου εύχομαι ακόμα περισσότερα και απροβλημάτιστα αλογάκια!!
|
ναι τώρα δουλευώ αυτό με τα 275, μιας και τα μείγματα βγήκαν οκ, Ενοείται ότι δεν καταλάβαινεις τίποτα στο δρόμο, απλά αυτού του τύπου τα δυναμόμετρα δεν έχουν πρόγραμμα εξομάλυνσης και δείχνουν και την παραμικρή λεπτομέρεια.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
τελικα οι εξατμισεις του παπαδοπουλου δουλευουν κανονικα ε??πολυ ωραιος Γιωργο!Μπραβο!
|
εμένα μάλλον από την εξάτμιση με το προηγούμενο πρόγραμμα έδειχνε να χάνει παρά να κερδίζει, τώρα σίγουρα παίζουν και αυτές τον ρόλλο τους, αλλά τελικά ότι και να πειράζουμε εαν δεν έχεις την σωστη χαρτογράφηση δεν αποδίδει.
Και εσυ κάνε ότι κάνεις (βρες πολλαπλη, μπεκ, εισαγωγή) και τελευταίο άσε το πρόγραμμα, εκει ποία θα καταλάβεις τι γίνεται και πως δουλεύει.
|
23-02-07, 14:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ετσι σκεφτηκα να το κανω...να κουμπωθει πρωτα οτι θελω και στο τελος το προγραμμα...!σωστος! αντε και εις ανωτερα!
|
08-03-07, 01:10
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
ναι τώρα δουλευώ αυτό με τα 275, μιας και τα μείγματα βγήκαν οκ, Ενοείται ότι δεν καταλάβαινεις τίποτα στο δρόμο, απλά αυτού του τύπου τα δυναμόμετρα δεν έχουν πρόγραμμα εξομάλυνσης και δείχνουν και την παραμικρή λεπτομέρεια.
εμένα μάλλον από την εξάτμιση με το προηγούμενο πρόγραμμα έδειχνε να χάνει παρά να κερδίζει, τώρα σίγουρα παίζουν και αυτές τον ρόλλο τους, αλλά τελικά ότι και να πειράζουμε εαν δεν έχεις την σωστη χαρτογράφηση δεν αποδίδει.
Και εσυ κάνε ότι κάνεις (βρες πολλαπλη, μπεκ, εισαγωγή) και τελευταίο άσε το πρόγραμμα, εκει ποία θα καταλάβεις τι γίνεται και πως δουλεύει.
|
hatzidi έκανες ρύθμιση στο VVT όσο ήσουν στο δυναμόμετρο?
|
08-03-07, 19:27
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
οχι φίλε δεν έγινε κάποια ρύθμιση στο vvt-li (φαντάζομαι οτι εννοείς να μπαίνει σε ποίο χαμηλές στροφές ο άγριος εκκεντροφόρος)
δεν ξέρω και αν μπορεις να το κανεις με τον emanage. αν ξέρεις κάτι μου λες και εμένα
|
14-03-07, 00:54
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 09-02-2007
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 8
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
οχι φίλε δεν έγινε κάποια ρύθμιση στο vvt-li (φαντάζομαι οτι εννοείς να μπαίνει σε ποίο χαμηλές στροφές ο άγριος εκκεντροφόρος)
δεν ξέρω και αν μπορεις να το κανεις με τον emanage. αν ξέρεις κάτι μου λες και εμένα
|
Φίλε hatzidiδι δεν σε ρώτησα για το βύθισμα(L) αλλά για το χρονισμό (VVT).Είναι δυο διαφορετικές λειτουργίες ο οποίος προγραμματιζεται διαφορετικά από το βύθισμα και ο ultimate έχει τη δυνατότητα να το κάνει,απλώς ο προγραμματιστής πρέπει να είναι ΓΑΤΟΣ για να το ρυθμίσει.Για τα επιπλέον άλογα άλλαξες τροχαλία?Γιατί μόνο με fine tuning μου φαίνεται περίεργο τόση αύξηση ιπποδύναμης.
|
14-03-07, 01:19
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Δεν νομίζω να έχουν πειράξει τον χρονισμό.
Τροχαλία όχι δεν έχω αλλάξει, οτι έβγαλε έγινε από στέγνωμα στα καύσιμα, τα ίδια νούμερα με το δικό μου έχει βγάλει και του marantona, εαν διαβάσεις καποιες σελίδες πίσω.
και εμενα τότε πολλά μου είχαν φανεί αλλά βγήκαν.
Μηπως έχεις βάλει και εσυ το ίδιο κιτ ?
|
14-03-07, 10:07
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
και εμενα τότε πολλά μου είχαν φανεί αλλά βγήκαν.
Μηπως έχεις βάλει και εσυ το ίδιο κιτ ?
|
Πολλά δεν είναι αν αναλογιστεί κανείς ότι το συγκεκριμένο κιτ δίνει 245-250 μέχρι τιν κόφτη , δηλαδή 8250.
Απότην στιγμή που ανέβασες τον κόφτη στις 8700, δηλαδή +450, λογικό είναι να πάρεις 25 άλογα παραπάνω.
Επίσης ο χρονισμός δεν μπορεί να αλλάξει από τον EMU.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
15-03-07, 00:05
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas
Πολλά δεν είναι αν αναλογιστεί κανείς ότι το συγκεκριμένο κιτ δίνει 245-250 μέχρι τιν κόφτη , δηλαδή 8250.
Απότην στιγμή που ανέβασες τον κόφτη στις 8700, δηλαδή +450, λογικό είναι να πάρεις 25 άλογα παραπάνω.
Επίσης ο χρονισμός δεν μπορεί να αλλάξει από τον EMU.
|
Φιλε μου αυτο που λες δεν γινεται.Δηλαδη αν ανεβασει 10αρες θα βγαλει και 300+ αλογα?Απλα ο φιλος hatzidi το ψιλοστεγνωσε απο καυσιμο και ανεβηκε η ισχυς του κινητηρα του.Δεν μπορεις να παρεις δυναμη μονο με τον να μετατοπισεις τον κοφτη.
|
15-03-07, 00:09
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2
Δεν νομίζω να έχουν πειράξει τον χρονισμό.
Τροχαλία όχι δεν έχω αλλάξει, οτι έβγαλε έγινε από στέγνωμα στα καύσιμα, τα ίδια νούμερα με το δικό μου έχει βγάλει και του marantona, εαν διαβάσεις καποιες σελίδες πίσω.
και εμενα τότε πολλά μου είχαν φανεί αλλά βγήκαν.
Μηπως έχεις βάλει και εσυ το ίδιο κιτ ?
|
Καλισπερα hatzidi βασικα ηθελα να σου πω οτι πρεπει να το προσεχεις παραπανω τωρα μην τυχων σε καποιο πατημα σου στεγνωσει σε μεγαλες ταχυτητες γιατι αυτο το εκανε και η powerchips για να βγαζει περισοτερα αλογα το προγραμμα της απο του αλλους βελτιωτες με αποτελεσμα να "χτυπανε" τα μοτερ που εφτιαχναν καποια στιγμη.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17771602 seconds (79,84% PHP - 20,16% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:23. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|