Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
18-02-07, 14:01
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 01-01-2007
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι θα είναι το καλύτερο νομίζω. Και όπως λένε τα παιδία της k&n είναι δοκιμασμένα και χωρίς προβλήματα για εγγυήσεις και τέτοια. Τώρα αν θες κάτι παραπάνω δοκίμασε τη λύση που αναφέρει ο φίλος pwpwpali με τη μεγαλύτερη τρύπα στι φιλτροκούτι και το μεγαλύτερο σωλήνα για ένα κλικ καλύτερο ήχο και απόδοση. Μη φανταστείς τρελές διαφορές, απλά πιο πρόθυμο το μοτέρ να ανεβάσει στροφές από χαμηλά. Τώρα άλλοι έχουν κάνει και παράπανω βήμα με μόνωση του σωλήνα με θερμομονωτικά υλικά για να είναι ακόμα πιο κρύος ο αέρας που εισέρχεται. Κατά πόσο βοηθάει όμως παραπάνω δεν ξέρω.
|
18-02-07, 19:38
|
|
|
|
Εγγραφή: 12-06-2004
Περιοχή:
kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ναι αυτο εννουσα πανελακι στο φιλτροκουτι της k&n το οποιο δουλευει αψογα και δεν καταλαβαινει τιποτα με τα λαδακια του και ολα τα σχετικα!!δεν ενιωσα να μουκωνει ποτε αντιθετα το κρεμασμα το ενιωσα με την χωανη πιο πολυ παρα τον υπεροχο θορυβο της!!!αλλα αλογα δεν βγαινουν ετσι οπως ξερεις!!για να βγουν θελει πολυ δουλεια και πολλα εξτρα και πολυ πιθανο εγκεφαλο η παραλληλο!!!
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
|
|
barelaki bmc akyro gia corolla e12 vvti 2003 |
|
18-02-07, 22:30
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-04-2006
Περιοχή:
Κατερίνη - Πιερίας
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 28
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
barelaki bmc akyro gia corolla e12 vvti 2003
MHN TYXON BALEIS BARELAKI TIS BMC to evala to sept 2006 se corolla e12 '03 kai mou anapse check engine to opoio pote den esbise xriastike na ala3w egkefalo eytixws o bohthise o fanis kai swsame oti mporesame
P.S. den exw ellhnino keyb edw pou eimai sorry gia greeklish
|
18-02-07, 22:39
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 27-12-2006
Περιοχή:
Αθήνα
Μηνύματα: 276
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η Ε101 έχει όμως πρόγραμμα το οποίο μπορεί να αλλαχθεί;
Σε παλιότερες σειρές που δεν έχουν εγκέφαλο τί γίνεται;
|
19-02-07, 04:16
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon
Η Ε101 έχει όμως πρόγραμμα το οποίο μπορεί να αλλαχθεί;
Σε παλιότερες σειρές που δεν έχουν εγκέφαλο τί γίνεται;
|
μπορεις να αλλαξεις αναλογιες μιγματος <αερα-καυσιμο-αβανς>αρκη να ξερει αυτος που στο κανει τι κανει....κ ποσα θα σου παρει...βεβεα να ανεβασεις κ κοφτη...
|
20-02-07, 14:24
|
|
|
|
Εγγραφή: 13-08-2006
Περιοχή:
Newcity of Nikaia
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 3.148
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Δοκιμασε και ενα φιλτρο της pippercross. Πριν βαλω χοανη της simota στο corolla ειχα δοκιμασει και της K&N και της pippercross και πιο ελευθερο ειναι της pippercross.
|
|
|
|
20-02-07, 18:24
|
|
|
Εγγραφή: 24-01-2007
Περιοχή:
Ambelogardens
Ηλικία: 55
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon
Η Ε101 έχει όμως πρόγραμμα το οποίο μπορεί να αλλαχθεί;
Σε παλιότερες σειρές που δεν έχουν εγκέφαλο τί γίνεται;
|
Αφού μιλάς για απουσία εγκεφάλου -δηλ. ECU- υποθέτω ότι μιλάς για καρμπυρατέρ (δεν έχω πολύ καλή σχέση με τους κωδικούς των παλαιότερων μοντέλων της Corolla.
Στην περίπτωση κατά την οποία θέλεις να βάλεις πιο ελεύθερο φίλτρο σε καρμπυρατεράτο αυτοκίνητο, είναι και αυτό δυνατό. Η συνήθης πρακτική -την είχα εφαρμόσει και στο Fiat 131 Miriafiori 1.6 TC με 98PS που είχα πριν από περίπου 18 χρόνια- ήταν να ξηλώνεται ο παπάς και τη θέση του να παίρνει ένα συρμάτινο φίλτρο.
Η διαφορά, σε σχέση με το εργοστασιακό φίλτρο του παπά, ήταν εντυπωσιακότατη και σε ήχο, και σε τράβηγμα. Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι στο δικό μου 131 με ένα Weber διπλού σώματος (38-42 αν θυμάμαι καλά, γερνάω κιόλας), όταν είχε τον παπά και πατούσες το γκάζι στο πάτωμα από χαμηλές στροφές, ανέβαζα σιγά-σιγά μέχρι τις 3000 σ.α.λ., οπότε ο κινητήρας ελάττωνε έντονα ρυθμό αύξησης στροφών (σαν έντονο σκαλοπάτι) και αμέσως μετά άρχιζε να ανεβάζει πιο γρήγορα απ' ότι μέχρι τις 3000σ.α.λ.
Με το συρμάτινο φίλτρο, στις ίδιες συνθήκες και με τις ίδιες ενέργειες, το τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι τις 3000σ.α.λ. ήταν σαφώς πιο έντονο, το "κόψιμο" στις στροφές αυτές πολύ πιο περιορισμένο έως αδιόρατο, και αμέσως μετά, η επιτάχυνση πολύ πιο έντονη, σαν ξέσπασμα.
Για τον ήχο, χρειάζεται να πω τίποτα; Καμία εισαγωγή κανενός σύγχρονου ατμοσφαιρικού δεν μπορεί όχι να φτάσει, αλλά ούτε και να πλησιάσει καν, τον ήχο του καρμπυρατέρ στο ρελαντί (αλλά και σε τέρμα γκάζι στις χαμηλές στροφές)...
Άν δε, θέλεις να κάνεις κάτι καλύτερο για εσένα και το αυτοκίνητο σου και δεν σκέφτεσαι τον αντίκτυπο που θα έχει στην τσέπη σου η αύξηση της κατανάλωσης και της ιπποδύναμης, πήγαινε σε έναν καλό καρμπυρατερατζή (υπήρχε ένας στην Καλλιθέα που ρύθμιζε τα διπλά Weber χωρίς μηχανήματα αλλά με ένα εικοσάρικο πάνω στο συρμάτινο φίλτρο, αλλά έχουν περάσει χρόνια από τότε...), βάλε μια πολλαπλή με δύο διπλά Solex (τέτοια πρέπει να φοράει η Corolla σου), και μετά να μας πεις εντυπώσεις από ήχο και τράβηγμα!
Από κατανάλωση, όμως, να μη μας πεις γιατί ξέρω πως θα χτυπάμε ευαίσθητες χορδές.
Πάνος.
ΥΓ: Θυμήθηκα τα παλιά και παρασύρθηκα... Συγνώμη για το μακρύ post.
ΥΓ2: Έχω την εντύπωση πως τα καρμπυρατεράτα δεν είχαν κόφτη (τουλάχιστον αυτά που είχα στα χέρια μου τη δεκαετία του '80).
__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Βαρελακι Simota se e11 |
Ntinos CorollaG6r |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
1 |
08-04-14 21:54 |
Page generated in 0,14393806 seconds (79,98% PHP - 20,02% MySQL) with 37 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:07. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|