Παιδιά για τη συγκεκριμένη (Tein) δεν έχω άποψη.
Να ξέρεται, όμως ότι υπάρχουν αμορτισέρ εκκίνησης και αμορτισέρ στριψήματος.
Το θέμα λοιπόν είναι τι θες να κάνει το αυτοκίνητο...
Θες στρίψημο σε γλιστερά κομμάτια, μαλακώνεις...
Το βάζεις σε πίστα, το κάνεις κουτσούρι...
Θες εκκίνηση;;;, Βάζεις το πιο δυνατό ελατήριο που θα βρεις πίσω... και αμορτισέρ με τρελό μπαμ και λίγο rebound, μπροστά...
Syele, όταν αυξάνεις την προφόρτιση του ελατηρίου, είναι απαραίτητο να αυξήσεις ανάλογα και τη σκληρότητα του αμορτισέρ.
Το αμορτισέρ πρέπει να αντιστέκεται στην δύναμη επαναφοράς του ελατηρίου, γιατί διαφορετικά ωθείς το αμάξωμα (συνεπώς και το ελατήριο) σε ανούσιες ταλαντώσεις που καταστρέφουν το ελατήριο.
Εκτός αυτού η Tein δεν είναι monotube? (ρωτάω, δεν έχω ιδέα...)
Μήπως έχει χάσει άζωτο γι'αυτό δεν βοηθιέται το ελατήριο και κάθεται το αμάξι;;;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis308 : 17-01-07 στις 12:39.
|