Φίλοι μου καλημέρα και χρονια πολλα σε όλους τους Γιάννηδες.
Συμφωνώ με τον φίλο «Mike_G» για τον vvt-i . Λόγο του ό,τι είμαι από φωκίδα ανεβαίνω πολλές φορές από Αράχοβα και άλλες από Μπράλο. Η δύναμη του κινητήρα είναι απίστευτη για ενα απλό... 1,4.
Μην ξεχνάμε οι «πουθεναδες» με τα αστρα έβγαλαν και αυτοί μοντέλο στα 1.6cc με μεταβλητο χρονισμο (2007 έχουμε...)
Τώρα στο θέμα λάδια. Σήμερα το πρωί πέρασα από το «πόλης Σταυρός» που είναι κοντά στη δουλειά μου για να το «βάλω» μέσα για ένα τρακάρισμα που μου έκαναν και το συζήτησα το θέμα.
Την πρώτη φορά που είδαν τον δείκτη όντως ήταν στη μέση. Άλλα... για κάποιο λόγο (ένα πλαστικό που έχει κάτω από την κίτρινη λαβή είχε μετακινηθεί και που να το δεις βράδυ που τσέκαρα τα λάδια) ο δείκτης δεν κατέβαινε όλος να κουμπώσει μέχρι κάτω..................... τελικά τοποθετήθηκε στη σωστή θέση και η έλλειψη λαδιού είναι περίπου 5χιλιοστα από την πάνω βούλα. Όπως ήταν και πριν.
Μου είπαν πως η έλλειψη είναι περίπου 300 γραμμάρια άρα φυσιολογικό στα 7400 χιλ. και φυσιολογικό στα 97500 που έχω κάνει. Άλλα ακόμα και στη μέση να ήταν (περί τα 900 γραμμ.) πάλι θα ήταν φυσιολογικό. Τους λέω πως μέχρι τα 90.000 δεν έχανε τίποτα πως ξαφνικά έστω και τα 4-5 χιλιοστά. Δεν πήρα επίσημη απάντηση άλλα μου το δικαιολόγησαν στο ότι αν το τσίτωνα πάνω από 5000 στροφές πολύ συχνά (το έκανα), τα πολλά ταξίδια που έκανα το διάστημα των 5 μηνών. Λόγο ότι έχω πλέον αμφιβολία μου είπαν ότι στα 105000 που είναι η αλλαγή των 15.οοο (εγώ τα αλλάζω στα 7500) να το μετρήσουμε ως έξης: αλλαγή λαδιών μετά 1000 χιλ. μέτρημα και πάλι μετά από 1000 πάλι μέτρημα. Αν χάσει στα πρώτα 1000 χιλ. 400 γρ. και στα επόμενα από 200 ή 400γρ δηλ. συνολικά στα 2000 χιλ. πάνω από 600 γρ τότε επισκευή. Σε διαφορετική περίπτωση μονό να έχουμε το νου μας με συχνό έλεγχο.
Τι λέτε φίλοι μου; Πάντως ότι και να γίνει εγώ θα παραμείνω στους Ιάπωνες...(Ετοιμάζομαι για τα KYBagx από ελατήρια τι προτείνετε