Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45
Να σου πω την αλήθεια αυτό με το honda ουτε γω το πολυ χωνεύω. Αλλά σε πιστεύω γιατί είσαι μεγάλο παιδί!
|
Αυτοι να δεις πως δεν το πιστευαν.Το coupe δεν πρεπει να εβγαινε με vti 160, αλλα με 125 και αυτος ειχε μια φτιαχτη εξατμιση πισω και πεταγε ντουμανι στις αλλαγες,αλλα μετα τα 200 bye,bye.
Πρεπει να τονισω εδω, οτι οσοι ξερουν απο αυτοκινητα θα ξερουν ποσο μεγαλο ρολο παιζει η αεροδυναμικη στα πολλα χ.α.ω, και ειδικα μετα τα 180 παιζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ,ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο.Η avensa εχει κορυφαιο αεροδυνομικο συντελεστη cd=0.28 γιαυτο και καρφωνει αμεσως την 4ταρτη στον κοφτη και η 5μτη παει αερα 215+.Το βαρος οσο αυξανουν τα χ.α.ω τοσο χανει τον ρολο του.Εαν ας πουμε πατησουμε με τον φιλο μου ddeus2003 με την corollitsa και εχουμε και οι δυο 130 αλογα, με τεταρτες απο 160 και το δικο του λογο χρονολογιας, ειναι ας πουμε cd=35, τοτε δεν εχει καμια τυχη.Ακομα και 150 να το κανει παλι δεν εχει τυχη.Απο τα λιγα χ.αω εκει παιζει μεγαλο ρολο το βαρος.