Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas";p="
Εννοείται πως και η ακαψια είναι μεγαλύτερη στο ενιαίο παρά σε αυτό με τις "τρυπούλες". Ψάχνω παντού στο internet και δεν μπορώ με τίποτα να δω διαφορές στο βάρος.
|
Αν ήταν έτσι, τότε γιατί στις σοβαρές κατασκευές (π.χ. Ουρανξύστες, γέφυρες, διαστημόπλοια, πλοία), οι μηχανικοί επιλέγουν την λύση του δυκτιώματος???
Γιατί έχουν ασύγκριτα καλύτερες μηχανικές ιδιότητες απ'ότι ένα μονοκόμματο κομμάτι μετάλλου.
To κείμενο που ακολουθεί είναι από το παρακάτω link....
"Έτσι λοιπόν το αμάξωμα εξακολουθεί να είναι μη αυτοφερόμενο, μιας και τη βασική δομή του αποτελεί ένα βασικό πλαίσιο τύπου σκάλας, λύση που ως γνωστόν προσφέρει κορυφαία ακαμψία και αυξάνει τις δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης"[/list]
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/PAGE...CATEGORY_ID=94