Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
21-11-06, 12:33
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Nikos Peltekis";p="
Ένας φίλος αναφέρει παραπάνω ότι είναι θέμα οδηγού,εγώ θα τον διορθώσω και θα του πω ότι θέμα οδηγού είναι απο εκκίνηση και όχι απο τα 60 και άνω που είναι θέμα δύναμης.Επίσης αν η κόντρα τελέστηκε από εκκίνηση τότε σίγουρα το Corollaki θα έβλεπε με ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ κυάλι το M3 ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΚΚΙΝΕΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ όταν το Corolla βολοδέρνει με την πρόσφυση εώς και την τρίτη.Και για να φτάσεις ένα αυτοκίνητο με 343ps και 3.2cc θα πρέπει στην καλύτερη περίπτωσει το δικό σου να βγάζει 50hp παραπάνω.Αν μετά τα παραπάνω πιστευτε ακόμα σε νεραιδες και μάγισσες τότε είστε σίγουρα σε λάθος site.
|
Εγώ θα σας πως κάτι για καλούς ή όχι οδηγούς... έχω παίξει κόντρα φιλική εγώ με το GTi μου μαζί με φίλο με GTi... (μαμά και τα δύο).. μου έριξε κανά 2-3 αυτοκίνητα από ρολλαριστές... πίστεψα ότι είχε πρόγραμμα... αλλάξαμε θέσεις.. πάλι τα ίδια... έχασα πάλι με διαφορά 2-3 αυτοκίνητα... μάλλον είμαι πιο κακός στις αλλαγές ή κάτι έχει βρει που εγώ δεν έχω ψάξεια αρκετά.... προφανώς ο οδηγός παίζει ρόλο σε κόντρες από στάση... αλλά και οι αλλαγές κάνουν τη διαφορά...
Πάντως σίγουρα ένα M3 από στάση ξεκινάει απείρως καλύτερα από οποιοδήποτε TS...
Οπότε +1 με αυτά που λες...
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
24-11-06, 02:52
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
M3 E46 SMG=LAUNCH CONTROL+SMG+κινηση στον σωστο αξονα για τρελες εκκινησεις με τοσα αλογα!Λογω launch control ο οποιοσδηποτε μπορει να ξεκιναει παντοτε τελεια....και με το smg ειναι σχεδον αδυνατον να χασεις αλλαγη και οι ταχυτητες αλλαζουν ταχυτερα απο οτι με χειροκινητο.....αρα....ο οδηγος πρεπει να να ναι καμια γιαγια που πηρε το διπλωμα στα 50 για να μην μπορει να γραψει αψογους χρονους με Μ3,και κατι αλλο....η Μ3 ειναι περιπου 1550 κιλα και εχει σχεση kg/hp=4,52 το ts ειναι χοντρικα 1200 κιλα με σχεση kg/hp=6.31.......η διαφορα ειναι χαωδης ακομα κι αν το ts ξεκιναγε τελεια οπως η bmw...ακομα και 220 αλογα ναναι το ts(μια πολυ καλη ατμοσφαιρικη βελτιωση δλδ) παλι ειναι τεραστια η διαφορα kg/hp=5,45......τα συμπερασματα δικα σας!Εγω δεν ερχομαι σε αντιπαραθεση με κανενα....απλα μηπως βοηθησω την κουβεντα...
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
24-11-06, 10:38
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX";p="
M3 E46 SMG=LAUNCH CONTROL+SMG+κινηση στον σωστο αξονα για τρελες εκκινησεις με τοσα αλογα!Λογω launch control ο οποιοσδηποτε μπορει να ξεκιναει παντοτε τελεια....και με το smg ειναι σχεδον αδυνατον να χασεις αλλαγη και οι ταχυτητες αλλαζουν ταχυτερα απο οτι με χειροκινητο.....αρα....ο οδηγος πρεπει να να ναι καμια γιαγια που πηρε το διπλωμα στα 50 για να μην μπορει να γραψει αψογους χρονους με Μ3,και κατι αλλο....η Μ3 ειναι περιπου 1550 κιλα και εχει σχεση kg/hp=4,52 το ts ειναι χοντρικα 1200 κιλα με σχεση kg/hp=6.31.......η διαφορα ειναι χαωδης ακομα κι αν το ts ξεκιναγε τελεια οπως η bmw...ακομα και 220 αλογα ναναι το ts(μια πολυ καλη ατμοσφαιρικη βελτιωση δλδ) παλι ειναι τεραστια η διαφορα kg/hp=5,45......τα συμπερασματα δικα σας!Εγω δεν ερχομαι σε αντιπαραθεση με κανενα....απλα μηπως βοηθησω την κουβεντα...
|
Προφανώς το TS έχει και νιτρο πράγμα που σημαίνει τρελή ροπή από χαμηλά και πολύ περισσότερα άλογα.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
24-11-06, 13:34
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-07-2006
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Και στις πόσες μπουκάλες σου μένει το μοτέρ στο χέρι?
Για σκευτείτε και αυτό...
|
24-11-06, 13:50
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα το αν θα μεινει ή οχι δεν νομιζω οτι μας αφορα τωρα και τοσο πολυ αφου μηλαμε για την κοντρα.....και ενα τουρμπο αν ανεβασεις πιεση μπορει να μεινει καποια στιγμη...μεχρι να μεινει ομως θα γαζωνει!!!!!
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
24-11-06, 20:33
|
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 18-07-2006
Μηνύματα: 12
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Φίλε Roy-D
κατά την δική μου άποψη ειπάρχουν 2 ειδών tuning...
Αυτά τα οποία γίνονται καθαρά για κόντρες και δεν σε ενδιαφέρει
πολύ το πόσο αξιόπιστο θα είναι το αυτοκίνητο, αρκεί να αντέξει σε μια κόντρα
και την επόμενη πάει και για ένα check στο συνεργείο.
και...
Αυτά τα οποία είναι καθημερινής χρήσης οχήματα που κάνεις τις βόλτες σου πας τα ταξίδια σου αλλά έχεις το παραπάνω γκάζι,κράτημα,φρένο που θες όταν το θες και είναι και πιο αξιόπιστα γενικότερα.
Η corolla Ts ας πούμε...
Μπορείς να την tunαρεις να βγάζει και 300 άλογα χωρίς nitro.θα είναι αξιόπιστη όμως ως το επόμενο service της? Πολύ πιθανόν όχι.Σίγουρα όμως δίπλα της δεν θα στέκονται και πολλά οχήματα σε ένδεχόμενο άνοιγμα φιλικό και μη...
Τι πραγματικά θέλυμε από μια corolla ts,ενα sport hatchback?
Να είναι δολοφόνος στους δρόμους και να είναι μια 2 μέσα 1 έξω?(συνεργείο εννοώ) ή να είναι ένα φιλικό αξιόπιστο γρήγορο overall hatchback?
Το tuning Της Greddy που έχω δει σε άλλο topic είναι κάτι πολύ φιλικό
και αξιόλογο χωρίς υπερβολές κατα την γνώμη μου.
Από εκεί και πέρα αν θες κάτι παραπάνω και πιο αξιόπιστο νομίζω πως είναι
κρίμα να ταλαιπωρίσεις το αυτοκίνητο.
Κάθε όχημα έχει τα όρια του που πρέπει να ξέρουμε και να σεβόμαστε.
όσον αφορά την M3 ας μην τρελενόμαστε...Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος
ανεξάρτητα σχολής (Ιαπωνικής,Γαλλικής κτλ κτλ) που να μην δείχνει σεβασμό
σε ένα από τα καλύτερα sport οχήματα παραγωγής.
Αυτά τα ολίγα και sorry για το off topic
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
25-11-06, 00:59
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mythos";p="
Φίλε Roy-D
κατά την δική μου άποψη ειπάρχουν 2 ειδών tuning...
Αυτά τα οποία γίνονται καθαρά για κόντρες και δεν σε ενδιαφέρει
πολύ το πόσο αξιόπιστο θα είναι το αυτοκίνητο, αρκεί να αντέξει σε μια κόντρα
και την επόμενη πάει και για ένα check στο συνεργείο.
και...
Αυτά τα οποία είναι καθημερινής χρήσης οχήματα που κάνεις τις βόλτες σου πας τα ταξίδια σου αλλά έχεις το παραπάνω γκάζι,κράτημα,φρένο που θες όταν το θες και είναι και πιο αξιόπιστα γενικότερα.
Η corolla Ts ας πούμε...
Μπορείς να την tunαρεις να βγάζει και 300 άλογα χωρίς nitro.θα είναι αξιόπιστη όμως ως το επόμενο service της? Πολύ πιθανόν όχι.Σίγουρα όμως δίπλα της δεν θα στέκονται και πολλά οχήματα σε ένδεχόμενο άνοιγμα φιλικό και μη...
Τι πραγματικά θέλυμε από μια corolla ts,ενα sport hatchback?
Να είναι δολοφόνος στους δρόμους και να είναι μια 2 μέσα 1 έξω?(συνεργείο εννοώ) ή να είναι ένα φιλικό αξιόπιστο γρήγορο overall hatchback?
Το tuning Της Greddy που έχω δει σε άλλο topic είναι κάτι πολύ φιλικό
και αξιόλογο χωρίς υπερβολές κατα την γνώμη μου.
Από εκεί και πέρα αν θες κάτι παραπάνω και πιο αξιόπιστο νομίζω πως είναι
κρίμα να ταλαιπωρίσεις το αυτοκίνητο.
Κάθε όχημα έχει τα όρια του που πρέπει να ξέρουμε και να σεβόμαστε.
όσον αφορά την M3 ας μην τρελενόμαστε...Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος
ανεξάρτητα σχολής (Ιαπωνικής,Γαλλικής κτλ κτλ) που να μην δείχνει σεβασμό
σε ένα από τα καλύτερα sport οχήματα παραγωγής.
Αυτά τα ολίγα και sorry για το off topic
|
Οχι μονο +1, αλλα +101.Ετσι ακριβως εχουν πραγματα
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
25-11-06, 04:02
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-09-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
το νιτρο πριν την τριτη δεν μπορεις να το ανοιξεις και μεχρι τοτε βλεπεις το BMW με το κυαλι.....σε μια κοντρα μεχρι τεταρτες αν μιλαμε για μπουκαλα νιτρο σε μαμα μοτερ δηλαδη παροχη μεχρι 75-80 αλογα μαξ,απλα θα σταθεροποιησεις κι ισως μαζεψεις αρκετα την διαφορα....γενικα για να σταθεις διπλα στο bmw θα πρεπει να κανετε κοντρα/εκδρομη χιλιομετρου.....παντως ενα καλο κομπρεσσορατο γυρω στα 275- 285 αλογα με μπλοκαδουρα,μπορει να σταθει πολυ καλα απεναντι σε Μ3!το rx7 του κολλητου μου α΄σταδιο γυρω στα 300-310 αλογα και 1300 κιλα εριξε γυρω στην μια κολωνα στο Μ3 βεβαια ο φιλος μου εχει μαθει να κανει εκπληκτικες εκκινησεις με το rx7 kαι παρα το launch control της Μ3 εφυγαν και τα δυο αμαξια κοπια....και λογω οτι ειναι αρκετα πιο ελαφρυ το rx7 και με παραπλησια ιπποδυναμη αρχισε να φευγει απο δευτερες....
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo |
|
25-11-06, 04:27
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Corolla TS vs NISSAN 200SX turbo
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mythos";p="
Φίλε Roy-D
κατά την δική μου άποψη ειπάρχουν 2 ειδών tuning...
Αυτά τα οποία γίνονται καθαρά για κόντρες και δεν σε ενδιαφέρει
πολύ το πόσο αξιόπιστο θα είναι το αυτοκίνητο, αρκεί να αντέξει σε μια κόντρα
και την επόμενη πάει και για ένα check στο συνεργείο.
και...
Αυτά τα οποία είναι καθημερινής χρήσης οχήματα που κάνεις τις βόλτες σου πας τα ταξίδια σου αλλά έχεις το παραπάνω γκάζι,κράτημα,φρένο που θες όταν το θες και είναι και πιο αξιόπιστα γενικότερα.
Η corolla Ts ας πούμε...
Μπορείς να την tunαρεις να βγάζει και 300 άλογα χωρίς nitro.θα είναι αξιόπιστη όμως ως το επόμενο service της? Πολύ πιθανόν όχι.Σίγουρα όμως δίπλα της δεν θα στέκονται και πολλά οχήματα σε ένδεχόμενο άνοιγμα φιλικό και μη...
Τι πραγματικά θέλυμε από μια corolla ts,ενα sport hatchback?
Να είναι δολοφόνος στους δρόμους και να είναι μια 2 μέσα 1 έξω?(συνεργείο εννοώ) ή να είναι ένα φιλικό αξιόπιστο γρήγορο overall hatchback?
Το tuning Της Greddy που έχω δει σε άλλο topic είναι κάτι πολύ φιλικό
και αξιόλογο χωρίς υπερβολές κατα την γνώμη μου.
Από εκεί και πέρα αν θες κάτι παραπάνω και πιο αξιόπιστο νομίζω πως είναι
κρίμα να ταλαιπωρίσεις το αυτοκίνητο.
Κάθε όχημα έχει τα όρια του που πρέπει να ξέρουμε και να σεβόμαστε.
όσον αφορά την M3 ας μην τρελενόμαστε...Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος
ανεξάρτητα σχολής (Ιαπωνικής,Γαλλικής κτλ κτλ) που να μην δείχνει σεβασμό
σε ένα από τα καλύτερα sport οχήματα παραγωγής.
Αυτά τα ολίγα και sorry για το off topic
|
φιλε μου συμφωνω απολυταμ,αζι σου κι εγω αν και δεν εχω τς αυτο θελω να κανω στο δικο μου αμαξι γιατι δεν θελω τα συνεργεια...αλλιως θα μαευα τα λεφτα θα πεταγα και μια τουρμπινα και αντε!!!! απλα σου ειπα οτι δεν ενδιαφερει η αξιοπιστια στην συγκεκριμενη κουβεντα που εχουμε με το παλικαρι με το νιτρο (αν και πιστευω πως το εχει ενισχυσει καταλληλα το μοτερ να μην εχει ιδιαιτερο προβλημα!!!) εγω παντως ειμαι μαζι σου στο να μην εχω και τα τρελα αλογα εφοσον κανω tuning αλλα οσα παρω να ειναι αξιοπιστα!!!
|
08-12-06, 21:10
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 24-09-2006
Περιοχή:
πειραιάς
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 17
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μετα απο καμποσο καιρο ξαναμπαινω στο site και βλέπω οτ ιδεν εχουν γινει κατανοητα καποια πραγματα, το m3 ηταν εν κινησει, ανοιξαμε ρολαριστες! εννοειται οτι δεν θα ειχα καμμια τυχη σε ανοιγμα απο σταση! Οσο για την χρηση του νιτρο δεν ισχυει οτι το χρησιμοποιεις 3ες, απο 2ες και 3000rpm εως 4ες και 8200.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17037010 seconds (81,41% PHP - 18,59% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:38. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|