Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
|
|
|
Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
14-11-06, 18:15
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-03-2006
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Γειά χαρά σε όλους. Ήρθα απο την Μεγάλη Βρεταννία για μία εβδομάδα και αντί να φτιάξω, χάλασα! Η αντλία της βενζίνης έτρεχε πολύ και η αντικατάσταση ήταν αναπόφευκτη. Το κόστος 30 ευρώ, η ταλαιπωρία όμως που τράβηξα για να ταιριάξω το παλιό σωληνάκι της βενζίνης (το μεταλλικό που παει στο καρμπιρατέρ) το οποίο έκοψα παλεύοντας να το βγάλω δεν περιγράφεται. Αποτέλεσμα; Να έχει σφηνώσει πάνω στο καπάκι με φόβο να σπάσει απο την πίεση. Αν δεν βρώ παλιό, ποιος μπορεί να μου φτιάξει ένα να ταιριάξει;
Απο χτές άρχισα να βάζω και αμόλυβδη. Κατόπιν μελέτης διαπίστωσα ότι δέν υπάρχει φόβος για μεγάλη ζημιά. Σε κανα δυό γεμίσματα θα αρχίσω να βάζω και πρόσθετο. Το μοτέρ μια χαρα, πυράκια μηδέν. Τα έδρανα των βαλβίδων μπορεί να παθουν ζημιά μετα απο παρατεταμένη χρήση και πολλά χιλιόμετρα. Οι υπόλοιποι με ΚΕ30 τι βενζίνη χρησιμοποιείτε αν επιτρέπεται;
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
14-11-06, 18:47
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 24-02-2005
Περιοχή:
ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 541
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
καλοσ τον στα πατρια εδαφη!!!την ιδια γρια εχουμε ακριβωσ μονο που εσενα ειναι φρεσκοβαμμενη και γιαλισμενη!πολη ωραια!
εγω σουπερ βαζω αλλα θα ηθελα να μαθω αν μπορω να βαζω και αμολυβδη γιατι η σουπερ εχει κοντα στο ενα ευρο το λιτρο!τη ζημια μπορει να γινει?
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
14-11-06, 21:35
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-11-2003
Περιοχή:
ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ&AΓΓΛΙΑΣ το έχουμε ρίξει στην έρευνα...
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Να που και ενας "Αγγλος" επιστρεφει στην Ελλαδα! Εχω ακουσει διαφορες ιστοριες για την αμολυβδη. Οπως οτι δεν κανει ζημια ή οτι μπορεις να βαλεις και σουπερ και αμολυβδη μαζι και αλλες τετοιες αλχημειες.
Επισης καπου είχα διαβασει καποια μελετη απο το πολυτεχνειο νομιζω πως και αυτη η νεου τυπου σουπερ που χρησιμοποιημουμε μακροπροθεσμα δεν ειναι και οτι καλυτερο για τον κινητηρα.
Παντως εγω χρησιμοποιω σουπερ μονο απο οποθ τη βρω πιο φθηνα.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
14-11-06, 21:37
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-03-2006
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos";p="
καλοσ τον στα πατρια εδαφη!!!την ιδια γρια εχουμε ακριβωσ μονο που εσενα ειναι φρεσκοβαμμενη και γιαλισμενη!πολη ωραια!
εγω σουπερ βαζω αλλα θα ηθελα να μαθω αν μπορω να βαζω και αμολυβδη γιατι η σουπερ εχει κοντα στο ενα ευρο το λιτρο!τη ζημια μπορει να γινει?
|
Ο μόλυβδος της βενζίνης σούπερ έχει σαν σκοπό να λιπαίνει τα έδρανα των βαλβίδων. Τα μοτέρ παλαιάς τεχνολογίας έχουν μη σκληρυμένα έδρανα τα οποία θεωρητικά δεν αντέχουν στην παρατεταμένη χρήση αμόλυβδης. Οι λύσεις είναι δυο: να αλλάξει κανείς τα έδρανα με καινούρια τα οποία είναι συμβατά με την αμόλυβδη, ή η χρήση πρόσθετου στην βενζίνη. Το αβάνς ίσως να χρειαστεί να επανά-ρυθμιστεί αν η μηχανή κάνει πυράκια. Κατά την προσωπική μου άποψη, με την χρήση πρόσθετου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν είχα ρωτήσει το περιοδικό Practical Classics, μου είχαν πεί ότι σε αυτοκίνητο που κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και με χρήση πρόσθετου δέν υπάρχει κανένας φόβος ζημιάς.
Τώρα, αν κανείς λάβει υπόψη οτι το 3Κ-Β θέλει βενζίνη με 98 οκτάνια, το οποίο είναι λίγο πολύ ίδιο με τα 3Κ-Η, βενζίνη η οποία απ΄όσο γνωρίζω βγαίνει μόνο σε αμόλυβδη, τότε ίσως να μην χρειάζεται καν το πρόσθετο. Σε αυτό όμως ίσως να μας διαφωτίσει ο Ξυνός.
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
15-11-06, 00:30
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από fanatikoske30";p="
Σε αυτό όμως ίσως να μας διαφωτίσει το Ξυνός.
|
Τι 'ν τουτο?
3ΚΗ με 3ΚΒ ειναι ξαδερφακια, οχι αδερφακια.
Σαν να λες στον Κυριακο οτι εγω με τον 2tg θα ειμαι πλαι του αμα τα στησουμε,..... θα παρεξηγηθει, δεν θα παρεξηγηθει?
Εγω προτιμο Super, ασχετα αν ολοι οι βενζινοπολες την αναμειγνυουν με αμολυβδη και την πασαρουν. Μυριζει καλυτερα οταν κανω γυρες στο τετραγωνο που μενω ψαχνοντας καθε βραδυ να παρκαρω..
|
15-11-06, 01:00
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Μηνύματα: 1.845
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
εγώ πάλι έχω ακούσει ότι η σούπερ που μας πουλάνε ΄τωρα δεν έχει καμία σχέση με την παλιά καλή μολυβδούχα !
Την φτιάχνουν από αμόλυβδη με μη μολυβδούχα πρόσθετα!
Οπότε βάλτε αμόλυβδη και έχετε κι ένα πρόσθετο μολύβδου για να ζησουν τα μοτεράκια σας περισσότερο!!!
__________________
AE86 FANATIC
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
15-11-06, 11:47
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-03-2006
Περιοχή:
Στην μαμά πατρίδα
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 67
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Επειδή τυχαίνει να μου έκαναν μάθημα οι καθηγητές του εργαστηρίου Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του ΕΜΠ (αυτό που χρησιμοποιούσε στη διαφήμισή της η ΕΛΙΝ) το είχαμε αναλύσει εκτεταμένα το θέμα.
Πρόκειται για δύο οργανομεταλλικές ενώσεις του μολύβδου, τετρα-αιθυλιούχο μόλυβδο (TEL) και τετρα-μεθυλιούχο μόλυβδο (TML).
Το πρόσθετο του μολύβδου που χρησιμοποιούταν παλιότερα έκανε δύο δουλειές.
α) Ανέβαζε τον αριθμό οκτανίου της βενζίνης και την αντικροτικότητά της στα επιθυμητά επίπεδα για την ομαλή λειτουργία των κινητήρων. Η παλιά super με μόλυβδο είχε προδιαγραφή για 96RON.
β) Λειτουργούσε ως λιπαντικό για τα έδρανα των βαλβίδων που ήταν κατασκευασμένα από μαλακά μέταλλα.
Στην περίπτωση της σημερινής super LRP είναι εντελώς διαφορετικά. Το LRP καταρχάς σημαίνει Lead Replacement Petrol, δηλαδή πρόκειται για βενζίνη με υποκατάστατο του μολύβδου.
Η super LRP πραγματικά είναι η ίδια αμόλυβδη βενζίνη με τις υπόλοιπες 95άρες. Τα οκτάνια στις αμόλυβδες βενζίνες τα ανεβάζουν με οξυγονούχες οργανικές ενώσεις (αλκοόλες και αιθέρες).
Τα σημαντικότερα είναι
μεθανόλη (MeOH), αιθανόλη (EtOH), ισοπρπανόλη (IPA), τ-βουτανόλη (TBA)
μεθυλο-τ-βουτυλεθέρας (ΜΤΒΕ), τ-αμυλ-μεθυλεθέρας (ΤΑΜΕ), αιθυλο-τ-βουτυλεθέρας (ΕΤΒΕ).
Επομένως, δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με πειράκια, αβάνς κτλ είτε χρησιμοποιείς αμόλυβδη είτε super LRP. Το θέμα είναι στα έδρανα των βαλβίδων. Οι παραπάνω ενώσεις δεν λειτουργούν καθόλου λιπαντικά. Σε αυτοκίνητα από το '88 περίπου και μετά τα έδρανα και οι βαλβίδες έχουν αντικατασταθεί από άλλα με σκληρότερα μέταλλα.
Τη λειτουργία του λιπαντικού στην περίπτωση της LRP την έχει αναλάβει μία μεταλλική ένωση του Καλίου (Κ) σε μικρή ποσότητα (το οποίο κοστίζει αρκετά). Οι προδιαγραφές που έχουν θεσπιστεί αναφέρουν ότι το καύσιμο πρέπει να περιέχει 20-50ppm από την συγκεκριμένη ένωση. Από το διυλιστήριο φεύγει με περιεκτικότητα περίπου 25ppm (όσο το δυνατόν λιγότερο για να κάνουν μεγαλύτερη μπάζα). Στον καταναλωτή όμως φτάνει με λιγότερα από 20ppm, συνήθως 15ppm.
Αυτό συμβαίνει γιατί το πρόσθετο του Καλίου διασπάται και διαλύεται στο νερό. Νερό μπαίνει στη βενζίνη κατά τη διάρκεια της μετάγγισης. Όταν μεταγγίζονται διαφορετικά καύσιμα από δεξαμενή σε δεξαμενή χρησιμοποιείται ο ίδιος αγωγός που όταν είναι να περάσει διαφορετικό προϊόν περνάει πρώτα μια ποσότητα νερού για να γίνει αντιληπτό από το άτομο που κάνει τη φόρτωση. Το νερό δε διαλύεται στο καύσιμο και μένει στον πάτο (όσο πέσει μέσα κατά λάθος), αλλά το πρόσθετο στην LRP αρχίζει και διαλύεται.
Η συγκεκριμένη διαδικασία γίνεται κατά την μεταφορά των καυσίμων από το διυλιστήριο προς τις εγκαταστάσεις των εταιρειών και σε μεταγγίσεις μέσα στις εταιρείες.
Το πράσινο χρώμα της βενζίνης δεν έχει να κάνει καθόλου με το πρόσθετο του καλίου. Απλά για διαφοροποίηση του προϊόντος γίνεται χρωματισμός.
Όσο για την τιμή είναι τόσο αισθητή διαφορά από την απλή αμόλυβδη λόγω του ότι έχει μεγαλύτερο φόρο κατανάλωσης σαν κίνητρο να σταματήσουν να κυκλοφορούν τα παλιά αμάξια, αλλά και από τις εταιρείες πωλείται ακριβότερα διότι έχει πολύ μικρή ζήτηση έναντι των άλλων καυσίμων και τους δεσμεύει δεξαμενές.
Όπως και να'χει το καύσιμο περιέχει λιγότερο από το πρόσθετο που χρειάζεται ο κινητήρας, αλλά όχι και καθόλου.
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
15-11-06, 11:52
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 08-02-2005
Περιοχή:
Εκει που θελω να ειμαι!!!!
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 6.655
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
Κατ αρχην καλως ηρθες!
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από fanatikoske30";p="
Ο μόλυβδος της βενζίνης σούπερ έχει σαν σκοπό να λιπαίνει τα έδρανα των βαλβίδων. Τα μοτέρ παλαιάς τεχνολογίας έχουν μη σκληρυμένα έδρανα τα οποία θεωρητικά δεν αντέχουν στην παρατεταμένη χρήση αμόλυβδης. Οι λύσεις είναι δυο: να αλλάξει κανείς τα έδρανα με καινούρια τα οποία είναι συμβατά με την αμόλυβδη, ή η χρήση πρόσθετου στην βενζίνη.
|
Αυτο ειναι σωστο, οπως ειναι σωστο και αυτο που λεει ο Γιωργης. Η νεα σουπερ αντι για μολυβδο εχει προσθετα με βαση το καλιο που υποτιθεται οτι εχουν αναλαβει την λιπανση των εδρανων του μοτερ. Το καλιο αυτο προστιθεται στην απλη ΑΜΟΛΥΒΔΗ! Η οποιοα παρεπιπτοντως ειναι 95 RON!!! Γιαυτο και η παλια σουπερ ηταν καλυτερη.
Τον τελευταιο χρονο που ειχα το 3Κ μου του εβαζα Shell V Poer με προσθετο μολυβδου. Πιστευω ειναι καλυτερη λύση απο αυτη που μας αναγκαζουν να αποδεχτουμε με την ναε καλιουχα σουπερ.
Ασε που η τιμη της V-Power ειναι ιδια με αυτη της σουπερ.
Δοκιμαστε το.
__________________
Επειδή το παλιό είναι αλλιώς...
****** KE-30 ******
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Υποχθόνιων Επιχειρήσεων
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30 |
|
15-11-06, 12:51
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 11-11-2003
Περιοχή:
ΚΑΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΑΘΗΝΑΣ&AΓΓΛΙΑΣ το έχουμε ρίξει στην έρευνα...
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 358
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
[quote="fanis81";p="60609"]Επειδή τυχαίνει να μου έκαναν μάθημα οι καθηγητές του εργαστηρίου Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του ΕΜΠ (αυτό που χρησιμοποιούσε στη διαφήμισή της η ΕΛΙΝ) το είχαμε αναλύσει εκτεταμένα το θέμα.
Φανη μας καλυψες ήσουν διαφωτιστικός και λεπτομερής. Το θεμα ειναι τι μπορει να κανει κανεις για να προστατεψει καλθτερα το κινητηρα του??
Ποια θα ηταν η καλυτερη λυση η οποια δεν σε ξετιναζει οικονομικα αν εχεις ενα αυτοκινητο παλιας τεχνολογιας???
μηπως το αφηνεις στην ακρη για τα σαββατοκυριακα σου και βρισκεις κατι καινουργιο?
Επισης ισχυει πως οτι μαρκα βενζινη και αν βαλεις φθηνη η ακριβη ( ΕΚΟ ή ΒΡ) δεν εχει και τοσο διαφορα γιατι ολες φευγουν απο το ιδιο δυηλιστηριο?
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|
15-11-06, 13:14
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Τι να πω ρε παιδιά...
Στο θέμα της super δεν έχω άποψη, στο θέμα όμως της φτηνής, θα σας πω ότι εδώ και δύο χρόνια βάζω βενζίνη από το φθηνότερο βενζινάδικο της Κρητης.
Είναι συγκεκριμένα ένα Cyclon.
Το μοτεράκι δουλευει άψογα και δεν κάνει κιχ.
Το φθηνό δεν σημαίνει απόλυτα και βρώμικο...
Η μπουγάδα στα καυσιμα έχει να κάνει με τους πρατηριούχους και όχι με τις εταιρίες...
Άποψη μου είναι αυτό και όχι κάτι με αποδείξεις.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17361593 seconds (82,32% PHP - 17,68% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:28. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|