Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
16-10-06, 14:19
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
με ένα τεπόζιτο περίπου 410 χιλιόμετρα έβγαλε προχθές σε μικτή διαδρομή με αρκετα ανοιγματα.
Κοσμά επιδόσεις βγάλαμε αλλά δεν σημείωσα τίποτα, οπότε υπόμονη θα κάνεις, όπως και εγώ.
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
18-10-06, 15:36
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
Τα παιδιά που ειδαν 250 αλογα ειναι εντελως μαμα κατα τα αλλα σωστα? Αυτό σημαίνει οτι το κιτ δίνει αυτά που υπόσχεται.
Στην περίπτωση του "maradonas" τωρα πιστεύω οτι σωστά είδε τη δύναμη που είδε για τους εξής λόγους που μας έχει ήδη αναφέρει:
1. Αλλαγή εξάτμισης. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί turbo ή compressor η μεγαλύτερη διάμετρος σωλήνα και τα πιό ελεύθερα καζάνια δίνουν στο αυτοκίνητο άλλον αέρα.
2. Αλλαγή καταλύτη. Aftermarket καταλύτης συνήθως εξασφαλίζει καλύτερη ροή και καλύτερες επιδόσεις ειδικά σε τέτοια είδη μετατροπών.
3. Επαναπρογραμματισμός του e-manage με βάση τα νέα δεδομένα. Το μοτέρ πήρε σωστό αβάνς και καύσιμο και σε δυνδιασμό με την ελεύθερη εξάτμιση ξετύλιξε τις αρετές στου στο μέγιστο. Αποδείχθηκε ότι το πρόγραμμα που δινει το κιτ δεν είναι το καλύτερο για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες και σηκώνει βελτίωση.
Πιστεύω λοιπόν οτι όποιος από εσας αλλάξει εξάτμιση, καταλύτη και επαναπρογραμματίσει το e-manage θα δει τα ίδια επίπεδα πραγαμματικής δύναμης.
Φίλε "maradonas" κάνε και μια άλλη μέτρηση όπου θες και θα δεις πο θα σου δείξει τα ίδια νούμερα ισχύος το μοτέρ σου. Μια πιθανή διαφορά + ή - 5 ίππων θεωρείται λογική από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο σε αυ΄τ α τα επίπεδα της ιποδύναμής σας.
Αναμένω νέα σας και σχόλιά σας
|
18-10-06, 20:37
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
φίλε G6 συμφωνω μαζί σου, απλά όταν τον ρωτάνε εάν έχεις την ίδια μετατροπή, έπρεπε να απαντήσει όχι, γιατι φοράω αυτό......και αυτό.
Ακόμα περιμένω να δω τις δυναμομετρήσεις του, για να μπορέσω να τις συγκρίνω με τις δικές μου, και εάν είναι δυνατό μαζί με το διάγραμμα των καυσίμων.
Μόνο έτσι θα μπορούσε να βοηθήσει ο ένας τον άλλον, να δω σε ποιες στροφές και με πόσο καύσιμο αποδίδει καλύτερα το μοτερ.
Αλλά μου φαίνεται πάλι μόνο εγω δίνω στοιχεία προς συζήτηση-έρευνα.
Σορρυ για το παράπονο αλλά έτσι αισθάνομαι.
Μια τελευταία ερώτηση εάν ξέρεις πόσο χρεώνει τον προγραμματισμό ο Μαλλίωρας ? Τον κάνει αυτός ή τον κάνει ο Ανδριανάκης σαν συνεργάτης(κάτι τέτοιο έχω ακούσει)
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
18-10-06, 23:50
|
Νεότατος
|
|
Εγγραφή: 01-02-2005
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ
Μηνύματα: 11
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
παιδια τον προγραματισμο τον εκανε ο Ανδρεανακης πρεπει να εχει συνεργασια με τον Μαλιωρα γιατι τον ξερουν πολλυ καλα ,εμενα μου τον εστειλε ο Μαραβελιας και ανελαβε ολα τα εξοδα γιατι πηρα απο αυτον το κιτ ,δεν μιλισα πολλυ με τον Ανδρεανακη γιατι ημουν ταλεποριμενος απο το ταξιδι, πιστευω πως μπορειτε να βριτε το τηλ. του απο τον Μαλιωρα Η τον Μαραβελια και να ρωτισετε τι εχει κανει . οσο για το οτι δεν αναλιο πολλα πραγματα ειναι οτι δεν γνωριζω πολλα απο Υ/Η και μου ειναι δυσκολο να γραφω οσο για την δυναμομετριση θα την κανω και σε δευτερο δυναμομετρο και θα σας πω .
__________________
μερικοι φοραναι παντελονια γιατι κρυονουν
και μερικοι γιατι ειναι αντρες...
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
19-10-06, 10:19
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6";p="
Τα παιδιά που ειδαν 250 αλογα ειναι εντελως μαμα κατα τα αλλα σωστα? Αυτό σημαίνει οτι το κιτ δίνει αυτά που υπόσχεται.
Στην περίπτωση του "maradonas" τωρα πιστεύω οτι σωστά είδε τη δύναμη που είδε για τους εξής λόγους που μας έχει ήδη αναφέρει:
1. Αλλαγή εξάτμισης. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί turbo ή compressor η μεγαλύτερη διάμετρος σωλήνα και τα πιό ελεύθερα καζάνια δίνουν στο αυτοκίνητο άλλον αέρα.
2. Αλλαγή καταλύτη. Aftermarket καταλύτης συνήθως εξασφαλίζει καλύτερη ροή και καλύτερες επιδόσεις ειδικά σε τέτοια είδη μετατροπών.
3. Επαναπρογραμματισμός του e-manage με βάση τα νέα δεδομένα. Το μοτέρ πήρε σωστό αβάνς και καύσιμο και σε δυνδιασμό με την ελεύθερη εξάτμιση ξετύλιξε τις αρετές στου στο μέγιστο. Αποδείχθηκε ότι το πρόγραμμα που δινει το κιτ δεν είναι το καλύτερο για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες και σηκώνει βελτίωση.
Πιστεύω λοιπόν οτι όποιος από εσας αλλάξει εξάτμιση, καταλύτη και επαναπρογραμματίσει το e-manage θα δει τα ίδια επίπεδα πραγαμματικής δύναμης.
Φίλε "maradonas" κάνε και μια άλλη μέτρηση όπου θες και θα δεις πο θα σου δείξει τα ίδια νούμερα ισχύος το μοτέρ σου. Μια πιθανή διαφορά + ή - 5 ίππων θεωρείται λογική από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο σε αυ΄τ α τα επίπεδα της ιποδύναμής σας.
Αναμένω νέα σας και σχόλιά σας
|
Πρώτον: Ο Ultimate δεν επαναπρογραμματίζεται, μόνο ρυθμίζεις καύσιμο και αβανς όχι για να πάρεις άλογα αλλά για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας σε όλο το φάσμα των στροφών.
Δεύτερον: Από καταλύτη και εξάτμιση να πάρεις το πολύ 10 άλογα,γιατί μην ξεχνάμε πως η εξάτμιση του TS δεν είναι εντελώς πνιγμένη.
Άρα μην τρελενόμαστε......................30 άλογα παραπάνω!
Αν θέλει ας έρθει να τα ανοίξουμε να δούμε την διαφορά 30 αλόγων.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
19-10-06, 11:05
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από g6";p="
Τα παιδιά που ειδαν 250 αλογα ειναι εντελως μαμα κατα τα αλλα σωστα? Αυτό σημαίνει οτι το κιτ δίνει αυτά που υπόσχεται.
Στην περίπτωση του "maradonas" τωρα πιστεύω οτι σωστά είδε τη δύναμη που είδε για τους εξής λόγους που μας έχει ήδη αναφέρει:
1. Αλλαγή εξάτμισης. Όπως σε κάθε αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί turbo ή compressor η μεγαλύτερη διάμετρος σωλήνα και τα πιό ελεύθερα καζάνια δίνουν στο αυτοκίνητο άλλον αέρα.
2. Αλλαγή καταλύτη. Aftermarket καταλύτης συνήθως εξασφαλίζει καλύτερη ροή και καλύτερες επιδόσεις ειδικά σε τέτοια είδη μετατροπών.
3. Επαναπρογραμματισμός του e-manage με βάση τα νέα δεδομένα. Το μοτέρ πήρε σωστό αβάνς και καύσιμο και σε δυνδιασμό με την ελεύθερη εξάτμιση ξετύλιξε τις αρετές στου στο μέγιστο. Αποδείχθηκε ότι το πρόγραμμα που δινει το κιτ δεν είναι το καλύτερο για τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες και σηκώνει βελτίωση.
Πιστεύω λοιπόν οτι όποιος από εσας αλλάξει εξάτμιση, καταλύτη και επαναπρογραμματίσει το e-manage θα δει τα ίδια επίπεδα πραγαμματικής δύναμης.
Φίλε "maradonas" κάνε και μια άλλη μέτρηση όπου θες και θα δεις πο θα σου δείξει τα ίδια νούμερα ισχύος το μοτέρ σου. Μια πιθανή διαφορά + ή - 5 ίππων θεωρείται λογική από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο σε αυ΄τ α τα επίπεδα της ιποδύναμής σας.
Αναμένω νέα σας και σχόλιά σας
|
Πρώτον: Ο Ultimate δεν επαναπρογραμματίζεται, μόνο ρυθμίζεις καύσιμο και αβανς όχι για να πάρεις άλογα αλλά για να δουλεύει σωστά ο κινητήρας σε όλο το φάσμα των στροφών.
Δεύτερον: Από καταλύτη και εξάτμιση να πάρεις το πολύ 10 άλογα,γιατί μην ξεχνάμε πως η εξάτμιση του TS δεν είναι εντελώς πνιγμένη.
Άρα μην τρελενόμαστε......................30 άλογα παραπάνω!
Αν θέλει ας έρθει να τα ανοίξουμε να δούμε την διαφορά 30 αλόγων.
|
Ώπα κάτσε φίλε μου γιατί μαλλον κατι δεν έχεις καταλάβει. Οι βασικές παραμετροι διαχείρησης κινητήρα που επιρεάζουν και την απόδοσή του είναι το καυσιμο και το αβάνς. Πως είναι λοιπόν δυαντό να αλλάζεις την αναλογία καυσίμου και την τιμή του αβάνς και να μην αλλάζει η ισχύς του κινητήρα? Ο e-manage λοιπόν προγραμματίζετια κανονικότατα.
Φάσμα στροφών που είναι πολύ πλούσιο πνίγει τον κνητήρα και χάνει άλογα. Υπερβολικό αβάνς επίσης δημιουργεί φαινόμενα κρουστικής καύσης τα λεγόεμνα πυράκια και άρα έχουμε μειωμένη απόδοση.
Προσωπική μου γνώμη τα άλογα τα έχει και αν ανοίξετε θα το διαπιστώσεις. Αρκεί να το θέλει ο ιδιοκτήτης. Εγώ πάντως ποντάρω υπέρ του.
Το e-manage προγραμματίζετια στον Μαλιώρα από το εξειδικευμένο επιτελείο του όπως και κάθε άλλος εγκέφαλος που μπορεί να προγραμματιστεί.
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
19-10-06, 12:02
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
Συμφωνώ πως το πλούσιο μίγμα πνίγει τον κινητήρα. Γι'αυτό αν κοιτάξεις το διάγραμμα του Hatzidi σε εκείνα τα σημεία οι ροπή και τα άλογα πέφτουν.
Όμως στις ανώτερες στροφές 8000-8300, που βγάζει και τα 250 άλογα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Άρα αν ρυθμίσει το καύσιμο στις στροφες που έχει πρόβλημα θα έχει ένα ομαλό διάγραμμα χωρίς να ανέβουν τα άλογα.
π.χ. αν βελτιώσει το A/F πριν το λιφτ, ναι για εκείνες τις στροφες θα έχει περισσότερα άλογα, αλλά ψηλά ο κινητήρας δεν θέλει βελτίωση, γιατί δουλεύει άψογα.
Από την άλλη γιατί η GReddy να μην υπόσχονταν 280 άλογα.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
|
Re: Greddy Supercharger |
|
19-10-06, 14:52
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Greddy Supercharger
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p="
Από την άλλη γιατί η GReddy να μην υπόσχονταν 280 άλογα.
|
Επιδη φιλε μου τοσα αλογα που δινει η GReddy ειναι με στοκ εξατμιση και εισαγωγη.
|
19-10-06, 21:13
|
|
|
Εγγραφή: 08-06-2005
Περιοχή:
ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Κοσμα δεν εχει λόγο να μας πει ψέμματα για τα νούμερα, δεν θα τα χαλάσουμε ετσι και αλλιώς για 5 πάνω-κατω, απλα δεν μας έχει πει τι άλλο φοράει.
Ολα τα άλλα είναι ικασίες.
|
20-10-06, 10:46
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από hatzidi2";p="
Κοσμα δεν εχει λόγο να μας πει ψέμματα για τα νούμερα, δεν θα τα χαλάσουμε ετσι και αλλιώς για 5 πάνω-κατω, απλα δεν μας έχει πει τι άλλο φοράει.
Ολα τα άλλα είναι ικασίες.
|
Μακάρι να είναι πραγματικά τα 280.
Αυτό θα σημαίνει πως μπορουμε και εμείς να το φτάσουμε τόσο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
Απλά κρατάω καποιες επιφυλάξεις για δεύτερη δυναμομέτρηση.
Και αν είναι εύκολο δείξε μας κάποι διάγραμμα.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17384410 seconds (79,71% PHP - 20,29% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:02. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|