Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
12-10-06, 14:04
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Ναι αλλά να πω κάτι. Εδώ η εταιρεία vw ετοιμάζεται να ξαναβγάλει στην παραγωγή το γνωστό sirocco, το οποίο θα εφοδιάζεται λέει με τον 1,4 tfsi που θα αποδίδει 210 ίππους. Ρε παιδιά θα το πω ξερά αν και δεν θέλω να βρίζω " ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ"??? Τι να πω...Λέτε να βλέπουν ένα άχρηστο μοτέρ, που θίγει την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία τους, και αυτοί εκεί να επιμένουν να το τοποθετούν και στις επόμενες γενιές? Εντάξει να το πίστευα, να το πίστευα αν διάβαζα ότι ο κινητήρας αυτός καταργείται, ότι δηλαδή δεν θα ξαναπαραχθεί στο μέλλον. Μα εδώ μιλάμε οτι θα βγεί και σε πιο ενισχυμένη έκδοση. I don' t Know...
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
|
|
|
12-10-06, 14:13
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="57142
Ναι αλλά να πω κάτι. Εδώ η εταιρεία vw ετοιμάζεται να ξαναβγάλει στην παραγωγή το γνωστό sirocco, το οποίο θα εφοδιάζεται λέει με τον 1,4 tfsi που θα αποδίδει 210 ίππους. Ρε παιδιά θα το πω ξερά αν και δεν θέλω να βρίζω " ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ"??? Τι να πω...Λέτε να βλέπουν ένα άχρηστο μοτέρ, που θίγει την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία τους, και αυτοί εκεί να επιμένουν να το τοποθετούν και στις επόμενες γενιές? Εντάξει να το πίστευα, να το πίστευα αν διάβαζα ότι ο κινητήρας αυτός καταργείται, ότι δηλαδή δεν θα ξαναπαραχθεί στο μέλλον. Μα εδώ μιλάμε οτι θα βγεί και σε πιο ενισχυμένη έκδοση. I don' t Know...
|
Φιλε μου, η άποψη μου είναι η εξής. Το μοτέρ ειναι μικρό για 170 άλογα + είναι καινούριο, που σημαίνει ότι θα έχει όπως όλες τις παιδικές αρρώστιες.
Επίσης, για το SIROCCO, πόσο θα κοστίζει, σίγουρα περισσότερα από το Golf GTI. Τα υλικά λοιπόν θα έχουν άλλες προδιαγραφές και θα είναι πιο ακριβά! πολύ πιο ακριβά ίσως...
Και στην τελική να πούμε και το άλλο και να γίνούμε κακοί, το μοτέρ αυτό δεν είναι σαν τα απλά τούρμπο, θέλει ιδιαίτερη μεταχείρηση, ειδικά σε αυτά που είναι άστρωτα ακόμα! Εσείς πιστεύεται πως σε όλους αυτούς που έσπασαν τα μοτέρ τους είχαν κάνει σωστό στρώσιμο??? μεσα στο στρώσιμο τους έσπασε και σιγουρα όχι όταν το πήγαιναν με 2000 στροφές, ουτε με 3000 ούτε με 4000....
Δεν φταίει για όλα η VW....βέβαια TOYOTA δεν πρόκειται να γίνει ΠΟΤΕ!!!
|
12-10-06, 14:19
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
madvinegar δεν έγραψα για τον Άκη, αλλά για το τι είχα ακούσει εγώ μέχρι τώρα.
Η λογική σου για το TSi νομίζω πως είναι λάθος. Το GT βγαίνει με foul εξοπλισμό-άλλο προφυλακτήρα-17άρες, ενώ το TSi ξεκινάει από τα 18.500ευρώ. Η διαφήμιση έπαιζε για το GT μέχρι να πιάσει και να αρχίσει να πουλάει. Όταν έπαιξε για κάμποσο καιρό και τώρα βγήκε το TSi προφανώς και θα παίξει η διαφήμιση για να ανέβουν οι πωλήσεις του (και να ξεπεράει ο κόσμος το φόβο twincharger)
Επίσης εγώ προσωπικά με σπασμένο μοτέρ-σπασμένο διαφορικό-και χίλια 2 προβληματάκια τον πρώτο καιρό έχω ξεπεράσει το toyota δε σπάει δε χαλάει... Και το βλέπω λίγο πιο αντικειμενικά το ζήτημα. Προβλήματα όλοι έχουν, αλλά το θέμα είναι ποιά αντιπροσωπία δε σου σπάει τα @@ για να στα φτιάξει
Πάντως στο vwclub πολύ κόντρα μεταξύ Gti-Gt
|
|
|
|
12-10-06, 14:54
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p="57150
Η λογική σου για το TSi νομίζω πως είναι λάθος. Το GT βγαίνει με foul εξοπλισμό-άλλο προφυλακτήρα-17άρες, ενώ το TSi ξεκινάει από τα 18.500ευρώ.
|
Βρε Βασίλη... Σου ξαναλέω... Τονίζουν το γεγονός ότι έχουν πετύχει 140 άλογα στα 1400 κυβικά ενώ έχουν ήδη πετύχει τα 170 άλογα στα ίδια κυβικά. Αυτό εμενα δεν μου πάει καλα. Μπορεί να έχω και λάθος... Τι να πώ...
Από την άλλη μη μου λες για διαφορετικό εξοπλισμό γιατί θα μπορούσανε να κρατησουν τα 170 άλογα αλλα να λέγανε πως υπάρχει διαφορετική γκάμα εξοπλισμού (δλδ αν θελεις πέρνεις την εκδοση σπορ που έχει ζαντες ή την priveledge που έχει κλιματισμό κτλπ αλλα ουσιαστικά ο κινητηρας και το αμάξι παραμενει ο ίδιος). Όσο για τον προφυλακτήρα που λες.... επειδή αλλάξανε μια κόκκινη γραμμή στη μάσκα και μια σίτα δεν σημαίνει ότι άλλαξε και το αμάξι... Προσωπική μου άποψη ειναι πως με 2-3 μπουρδίτσες πάνε να πούνε ότι έχουνε βγάλει τελειως καινούριο μοντέλο για να επισκιάσουνε το παλιό που μάλλον βγήκε προβληματικό (ίσως μέχρι να βρούνε λύση στα προβλήματα και να επανερθουνε με καμιά έκδοση δήθεν facelift πάλι με 170 άλογα...).
Τελος, απ'ότι θυμάμαι μια συζητηση που είχαμε κάνει, αυτά τα κάποια προβλήματα που είχες με το κορολλα σου νομίζω είχαν δημιουργηθεί από δική σου οδηγική κατάχρηση. Δεν νομίζω να έκανες απλά 2-3 ανοίγματα με το αμάξι και να σου έσπασε το μοτερ (γιατί αν διαβάσεις πιο πάνω, στα GT για τετοια κατασταση μιλαμε).
Δεν θέλω να το αναφέρω αλλά θυμάμαι μου είχες πει ακριβως πως την έπαθες τη ζημιά και πιστευω πως ήταν λογικό να συμβει κατι τετοιο. Και παρόλαυτα στα αλλαξανε όλα στην εγγύηση, έτσι?
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
Re: Golf Gt... |
|
12-10-06, 14:58
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-04-2005
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Golf Gt...
Βασίλη το δικό σου σπασμένο μοτέρ ίσως ανήκει σε αυτό που λέμε εξαίρεση του κανόνα. Την αξιοπιστία της ΤΟΥΟΤΑ δεν την παραδεχόμαστε μόνο εμείς που κουβαλάμε και την τρέλα μας με αυτό το αμάξι, αλλά την παραδέχεται και ο περισσότερος κόσμος (εκτός βέβαια από κάποιους πολύ στενόμυαλους). Βέβαια δεν ξέρω και υπό ποιες συνθήκες έσπασε το μοτέρ σου για να δω και κατά πόσο είναι κατασκευαστικό λάθος (που και αυτό παίζει και ας είναι ΤΟΥΟΤΑ) ή λάθος του οδηγού (χωρίς καμία πρόσθεση προσβολής).
Το τελευταίο καιρό κυριολεκτικά έχω βαρεθεί να ακούω ιδιοκτήτες VW (όποιο μοντέλο και να είναι αυτό) να μου κάνουν τρελά παραπόνα. Παράπονα που ούτε με την ΚΕ30 είχα, ούτε με την 101 του πατέρα μου έχουμε αλλά ούτε και με την G6 τη δική μου έχω. Και σου μιλάω για αμάξια που όλα έχουν δουλέψει αρκετά χρόνια (το μικρότερο ηλικιακά είναι η G6 μου που την έχω 6,5 χρόνια) και έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα, ειδικά η ΚΕ30 και η 101 του πατέρα μου γιατί η δική μου 96000 έχει μόνο.
Και θα φέρω ένα παράδειγμα που δεν το πίστευα όταν το άκουγα. Ένας φίλος μου έχει ένα golf 1.4 προηγούμενης γενιάς. Το έχει περίπου 3 χρόνια, έχει κάνει περίπου 25.000 χλμ, δεν του πίνει το αίμα και το είχε αγοράσει καινούργιο. Το λέω αυτό για να τονίσω ότι είναι εκτός εγγύησης. Πριν από λίγο καιρό ανακάλυψε ότι το αμάξι καίει πολύ λάδι. Και όταν λέω πολύ εννοώ ότι σε ταξίδι από Αθήνα στην Λιβαδειά και πάλι Αθηνα (μέσα σε ένα ΣΚ) του έκαιγε τα μισά και παραπάνω λάδια. Όταν πήγε στο επίσημο service της VW ο προϊστάμενος μηχανικός του είπε χαρακτηριστικά «και να ήταν το μόνο φίλε μου. Τα περισσότερα έτσι είναι». Αυτό όταν το ακούς από τον προϊστάμενο μηχανικό ή έστω και από έναν απλό μηχανικό της VW είναι απαράδεκτο. Το κόστος επισκευής καλύτερα να μην το πούμε γιατί φτάνει στο κόστος υπερκυβισμού με καινούργια ανταλλακτικά και χωρίς να εγγυάται κανείς ότι δεν θα το ξαναπαρουσιάσει. Φυσικά η εγγύηση είχε λήξει στα δύο χρόνια οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να τον καλύψει. Εγώ εδώ και ένα χρόνο κάνω κάθε ΣΚ το ταξίδι Αθήνα Ιτέα και επιστροφή. Ξέρετε πόσο λάδι μου έκαψε? Καθόλου. Ξέρετε πόσα προβλήματα μου έβγαλε? Κανένα. Ίσα ίσα που πηγαίνει και καλύτερα. Και όσο μπορώ και το επιτρέπει ο δρόμος του πίνω και το αίμα. Του Πατέρα μου έχει φτάσει στα 160000 και δεν χαμπαριάζει τίποτα. Η ΚΕ30 ζει ακόμα και κάνει ταξίδι κάθε μήνα σχεδόν στην Αλβανία χωρίς προβλήματα. Υπάρχουν πολλά VW που να τα καταφέρνουν αυτά? Από την προσωπική μου πείρα όχι. Τα λέω όλα αυτά όχι για να σου την πω, αλλά ειλικρινά έχω βαρεθεί να προσπαθούν όλοι να με πείσουν ότι το golf είναι το τέλειο αμάξι, την στιγμή που δεν είναι καν αξιόπιστο. Όλα τα αμάξια βγάζουν κάποια στιγμή προβλήματα, όλα τα μοντέλα έχουν και τα ελαττωματικά τους. Το θέμα όμως είναι πότε τα βγάζουν τα προβλήματα και πόσα είναι αυτά που βγαίνουν ελατωματικά και φυσικά και πόσο καλή είναι η αντιπροσωπεία και το after sales.
Συγνώμη για το μακρόσυρτο post.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6
|
12-10-06, 15:22
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="57142
Ναι αλλά να πω κάτι. Εδώ η εταιρεία vw ετοιμάζεται να ξαναβγάλει στην παραγωγή το γνωστό sirocco, το οποίο θα εφοδιάζεται λέει με τον 1,4 tfsi που θα αποδίδει 210 ίππους. Ρε παιδιά θα το πω ξερά αν και δεν θέλω να βρίζω " ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ"??? Τι να πω...Λέτε να βλέπουν ένα άχρηστο μοτέρ, που θίγει την αξιοπρέπεια και την αξιοπιστία τους, και αυτοί εκεί να επιμένουν να το τοποθετούν και στις επόμενες γενιές? Εντάξει να το πίστευα, να το πίστευα αν διάβαζα ότι ο κινητήρας αυτός καταργείται, ότι δηλαδή δεν θα ξαναπαραχθεί στο μέλλον. Μα εδώ μιλάμε οτι θα βγεί και σε πιο ενισχυμένη έκδοση. I don' t Know...
|
αυτο το μοντελο ειναι εκθεσιακο....δεν ξερουν καν αν θα βγει στην παραγωγη το μοντελο ολο...οποτε τι να πουμε για το μοτερ?
|
|
Re: Golf Gt... |
|
12-10-06, 15:46
|
|
|
|
Εγγραφή: 09-07-2005
Περιοχή:
ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 706
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Re: Golf Gt...
Συμφωνω με τον φιλο slobo οπως και με εσενα τρελοξυδε.Και εγω πονηρευτικα οταν ειδα την διαφημιση παρα πολυ.Αφηστε ομως να δουμε αν θα φτασει καποιο gt τα 100000 και 150000 χλμ.που φτανουνε τα toyota.Δεν μιλαω για περιπτωσεις οπως το παλιο μου κορολα που εφτασε απο 68000 σε 498000 σε 23 μηνες μεσα επειδη πηγαινα καθε μερα στο τει στην χαλκιδα,ειχε παει σε 2 ακροπολις μεσα στις ειδικες σαν αμαξι κριτη και το μονο που αλλαξα ηταν φιλτρα την 1η φορα,αμορτισερ μετα το 2ο ακροπολις και λαδια μονος μου καθε 5000 χλμ( και μου εκαιγε και 1 λιτρο λαδι περιπου καθε 2500 χλμ) και τιποτα αλλο ποτε,ουτε δισκο-πλατο ουτε τιποτα.Και του επινα και το αιμα στην κυριολεξια.
Το ιδιο γινεται και με τη g6 τωρα.
Πριν παρω το g6 υπηρξε ενα διαστημα 4 μηνων που οδηγουσα το 2ο αμαξι του πατερα μου vw pasat 1.6.Σε αυτο το διαστημα εσπασα 2 φορες βαση μηχανης,1 φορα σασμαν και ραγισε μια φορα το καρτερ.Δεν το εσκιζα οπως την corolla.
Στο 4μηνο απανω πηρα ξανα corolla (tin g6) γιατι στο pasat στα 87000 χλμ εκαψα το μοτερ.
Ξερετε τι μου απαντησε ο πατερας μου ''ε ενταξει τι να κανουμε,ειναι ομως vw'' και εγω τον μουτζωνω ακομα.
Ακομα και ολα τα gt να σπασουν, για τους ιδιοκτητες τους θα ειναι ΚΑΛΑ αμαξια.Ξερετε γιατι....το λενε και οι ιδιοι .....''ειναι ομως golf ρε παιδια''.
__________________
Μελος ομαδας Ειδικων Επιχειρισεων
Ειδικοτης: Παρατηρητης-Ελευθερος Σκοπευτης
Ο θανατος ερχεται απο τον Ranger απο ψηλα και απο τον ivehin στα κρυφα!!!
DIONYSOUS KING
Any challenge?
|
12-10-06, 15:48
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 04-12-2003
Περιοχή:
Ιωάννινα
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Μιας και δεν έχω όρεξη να γράφω κατεβατά τα υπόλοιπα για μένα από κοντά. Το μόνο που θα πω Μιχάλη τώρα είναι GT = μικρό GTi. ΤSi νορμάλ αυτοκίνητο :P .Όσο για το δικό μου το 99% των προβλημάτων ήταν άσχετα με μένα.
|
12-10-06, 16:29
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Οκ Βασιλάκη, τα υπόλοιπα από κοντά!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
12-10-06, 18:26
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
οκ κ το g6 στα 1400 βγαζει 97 αλογα....ας ηταν κ αυτο 170 κ τα ξαναλεγαμε....για το τι θα βγαζε....η vw τολμησε κ η τουοτα οχι απλα δεν τολμησε αλλα εκοψε καθε τι γρηγορο που ειχε...ο λογος δεν ηταν επειδη εσπαγε αλλα επειδη δεν πουλαγε οσο ενα 1400.....πραγμα που δεν γινετε οσο κ διαμαντη να ναι το αυτοκινητο λογου κοστους κ μονο...πραγμα που η vw δεν λογαριαζει....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17053103 seconds (81,12% PHP - 18,88% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:55. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|