Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
11-10-06, 19:46
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Ναι, 1.4 είναι! Φοράνε ακριβώς τον ίδιο κινητήρα (TSI) δηλαδή τουρμπο-κομπρεσεράτο αλλά μάλλον μειώσανε την πίεση γιατί απ'ότι φαίνεται δεν άντεχε το μοτερ... Οπότε τωρα πέσανε στα 140 άλογα.
Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι στην παλιά διαφήμιση λέγανε: "Πρώτη φορά 170 άλογα στα 1400κε !!!".
Τώρα λένε: "Πρώτη φορά 140 άλογα στα 1400κε!!!".
Ε τώρα μένει να αρχίσουνε να βγάζουνε προβλήματα και τα 140άλογα και να βγάλουνε άλλη διαφήμιση που να λέει:
"Μετά από κάποιες "πρώτες φορες" αποφασίσαμε να αφήσουμε τις μ@λ@κίες με τους κομπρεσορες και τα τούρμπο μπας και βγάλουνε κανενα χρόνο παραπάνω τα μοτερ μας... Back to 75 άλογα στα 1400κε !!!"
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
11-10-06, 20:27
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πέυκη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 360
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Σωστός!! το θέμα όμως είναι άλλο!! μήπως πρέπει να κάνει και η ΤΟΥΟΤΑ κάτι για να σπάσει τον ανταγωνισμό!!??
|
11-10-06, 20:41
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanassis";p="57022
Σωστός!! το θέμα όμως είναι άλλο!! μήπως πρέπει να κάνει και η ΤΟΥΟΤΑ κάτι για να σπάσει τον ανταγωνισμό!!??
|
Κανενα μοτερ να μην σπασει μονο .Μια μερα με κυνηγουσε ενα octavia με τον κινητηρα διαμαντι fsi.Αφου τον επινε για πολλα χιλιομετρα και δεν το εβαζε κατω,ειπα να τον σταματησω και να του πω "λαδια εχεις στο πορτ μπαγκαζ"
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
11-10-06, 22:04
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Παιδιά πραγματικά ψάχνοντας καιρό τώρα σε μηχαν΄΄ες αναζήτησης για το gt έχω διαβάσει ακριβώς τα ίδια πράγματα. Προσοχή όμως δεν είναι χαρά μας αυτό το πράγμα. Οι πραγματικοί φίλοι της αυτοκίνησης πρέπει να είναι σκεπτικοί με τέτοια γεγονότα. Γιατί πολυ απλά έτσι καταστρέφεται στη συνείδηση του αυτοκινητόφιλου μια πολυ προσιτή επιλογή, ποιοτική και σε καλή τιμή δηλαδή. Ο άλλος λόγος πάλι είναι ότι με το να σταθεροποιείται στην αγορά μια εταιρεία ανατγωνιστική με τέτοιου είδους αυτοκίνητο, αυτομάτως γεννά και σε μας την επιθυμία η δικιά μας εταιρεία να κάνει την απαραίτητη κίνηση, είτε για λόγους γοήτρου, είτε για την ανάδειξη και επικράτηση αισθήματος υπεροχής.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
11-10-06, 22:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Το καλυτερο απο ολα ειναι η επιτυχημενη διαφημηση τις VW, με τους κινητηρες διασπαρτους παντου, πεταμενους και η ιδια να μας δειχνει το μελλον αυτων.Μαλλον η ειρωνεια ειναι οτι, ακριβως αυτο ειναι το(συντομο) μελλον των κινητηρων της και ειδικα των GT,οτι συντομα θα τον πεταξεις στον δρομο.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
11-10-06, 22:33
|
|
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πέυκη
Ηλικία: 36
Μηνύματα: 360
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
στην διαφημίση της VW οι κινητήρες που είναι πεταμένοι εδώ και εκεί είναι των GT!! αφού δεν χρησιμεύουν σε τίποτε άλλο!!
|
11-10-06, 23:01
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="57036
, αυτομάτως γεννά και σε μας την επιθυμία η δικιά μας εταιρεία να κάνει την απαραίτητη κίνηση, είτε για λόγους γοήτρου, είτε για την ανάδειξη και επικράτηση αισθήματος υπεροχής.
|
Σπύρο κάνε κάτι απλό...
Διαίρεσε τα 192 άλογα του Τs με τα 1,8 lt.
Κάνε το ίδιο με τα 140 του 1,4 VW.
ποιο μοτέρ είναι λοιπόν καλύτερο;
Οι Γερμανοί προσπάθησαν να την "πουν" στους Ιάπωνες, αλλά κάτι δεν πήγε καλά...
|
|
|
|
11-10-06, 23:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis308";p="57043
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="57036
, αυτομάτως γεννά και σε μας την επιθυμία η δικιά μας εταιρεία να κάνει την απαραίτητη κίνηση, είτε για λόγους γοήτρου, είτε για την ανάδειξη και επικράτηση αισθήματος υπεροχής.
|
Σπύρο κάνε κάτι απλό...
Διαίρεσε τα 192 άλογα του Τs με τα 1,8 lt.
Κάνε το ίδιο με τα 140 του 1,4 VW.
ποιο μοτέρ είναι λοιπόν καλύτερο;
Οι Γερμανοί προσπάθησαν να την "πουν" στους Ιάπωνες, αλλά κάτι δεν πήγε καλά...
|
Πολλά δεν πήαγνε καλά φίλε Ακη!!!!! Αλλά έτσι είναι... στην προσπάθεια να δείξουνε οτι ειναι καλύτεροι τα κάνανε μαντάρα!!!!
Και επίσης, υπενθυμίζω, ότι ο Ιάπωνας δεν χρειάζεται Τουρμπίνες+Κομπρέσσορες για να ανεβάσει τα άλογα πάνω απο 150+!!!! Τα καταφέρνει μια χαρά και με την ατμόσφαιρα.... και αν αναλογιστεί κανείς και ολα τα Ιαπωνικά διαμάντια που δεν ήρθανε ποτέ στην Ευρώπη..... καταλαβαίνετε ότι δεν τα έχει ανάγκη τα πειράματα!!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
Re: Golf Gt... |
|
12-10-06, 00:03
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-10-2004
Περιοχή:
Korydallos Athens
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 280
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Golf Gt...
Ριξτε και μια ματια στο www.vwclub.gr
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
|
|
|
|
12-10-06, 00:21
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Περιοχή:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45";p="57036
Παιδιά πραγματικά ψάχνοντας καιρό τώρα σε μηχαν΄΄ες αναζήτησης για το gt έχω διαβάσει ακριβώς τα ίδια πράγματα. Προσοχή όμως δεν είναι χαρά μας αυτό το πράγμα. Οι πραγματικοί φίλοι της αυτοκίνησης πρέπει να είναι σκεπτικοί με τέτοια γεγονότα. Γιατί πολυ απλά έτσι καταστρέφεται στη συνείδηση του αυτοκινητόφιλου μια πολυ προσιτή επιλογή, ποιοτική και σε καλή τιμή δηλαδή. Ο άλλος λόγος πάλι είναι ότι με το να σταθεροποιείται στην αγορά μια εταιρεία ανατγωνιστική με τέτοιου είδους αυτοκίνητο, αυτομάτως γεννά και σε μας την επιθυμία η δικιά μας εταιρεία να κάνει την απαραίτητη κίνηση, είτε για λόγους γοήτρου, είτε για την ανάδειξη και επικράτηση αισθήματος υπεροχής.
|
Σπυρο σκεψου μονο οτι αγωνιστικα μοτερ εσπαγαν μετα απο τον αγωνα και πολλες φορες καρα την διαρκεια του αγωνα..
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Page generated in 0,17143202 seconds (81,44% PHP - 18,56% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 04:54. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|