Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA E 12 2002> |
|
|
|
|
|
04-10-06, 17:12
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από IVEHIN";p="
Δοκιμασε φιλε μου να κανεις τις αλλαγες λιγο νωριτερα.
|
Αυτό είναι λάθος...
Η αλλαγή ταχύτητας πρέπει να γίνεται όταν αρχίζει η καμπύλη απόδοσης του αυτοκινήτου να πέφτει ! αυτό το βλέπεις όταν κάνεις δυναμομέτρηση.
Λογικά εφόσον ο κόφτης είναι στις 6400 στροφές πιστεύω ότι η καλύτερη αλλαγή για να μπορέσεις να τελικιάσεις είναι στις 6000 στροφές. Τώρα τα 185 είναι όντως λίγα εγώ με 17000 χιλιόμετρα στο μοτέρ με απλή βενζίνη έχω πιάσει 195. οπότε όντως πρέπει να τσεκάρεις γενικά τα ηλεκτρικά της μηχανής (μπουζί , καλώδια ) και την ποιότητα βενζίνης και φίλτρα κτλ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tudor13";p="
Επίσης καίει απίστευτα τρελά 9,9 lt/km με νορμάλ οδήγηση, όχι σπασμένο.
|
Όντως λέει τόσο το παρατηρώ και εγώ ! ενώ στην αρχή δεν έκαιγα πάνω από 8.5 γιατί έτσι ? πάντος δεν είναι σίγουρα λόγο ανοίγματος του κινητήρα. Εμένα έχει 17000 χίλιομετρα μόνο ! πάντως σε ευθεία έπιασα 195 με απλή βενζίνη και κάτι ψιλοπράγματα στο πορτμπαγκάζ και τα 210 με κατοστάρα βενζίνη ξεφόρτοτος σε μικρή κατηφορίτσα.
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 03-10-07 στις 20:59.
|
13-10-06, 03:03
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 17-07-2006
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από thanos0300";p="
Δηλαδη? ποιο ειναι αυτο φιλε Στελιο? 3500 με 4500?
|
Φίλε thanos0300 με συγχωρείς που απαντώ καθυστερημένα αλλα μόλις είδα το πόστ. Με ακρίβεια δε γνωρίζω να σου πώ το ωφέλιμο πεδίο στροφων για τον κινητήρα της E12. Θα παρακαλούσα όποιος γνωρίζει ας απαντήσει....
Πιθανολογώ οτι είναι 3000 με 5500.
Φίλε Tudor13 Ωφέλιμο πεδίο στροφών: καλείται το πεδίο στροφών εκείνο μέσα στο οποίο ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του.
|
|
Re: Προβλημα Με Την Τελικη |
|
15-10-06, 00:23
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 07-09-2006
Περιοχή:
ATHENS
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 41
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Προβλημα Με Την Τελικη
παντως να ξερεις οτι εκτος απο αυτα που σου ειπαν τα παιδια που ειναι σωστα παιζει ρολο και η πυκνοτητα οξυγονου(καπως ετσι το ειχε πει καποιος απο το κλαμπ σε αλλο τοπικ) υποθετω δηλ υγρασια,πιεση,θερμοκρασια οτι παιζουν ρολο αλλα να ξερεις κι'ολας οτι το δικο μου πχ (1400-2002 5θ) απο τα 180 στα 200 δεν ανεβαζει αμεσως θελει λιγο χρονο,να δουλεψει δηλ λιγο στα 180.παντως πιο πανω απο 200 δεν το παω,καναδυο φορες για να δεις τελικη η να νοιωσεις τον γνωστο ιλιγγο οκ,δε λεω, ειναι τογιοτα αλλα μην ξεχνας οτι ειναι 1400 κριμα να ζοριζεις το μοτερ (αν το σεβεσαι τωρα θα σε σεβαστει αργοτερα). επισης ενας μηχανικος της τογιοτα που εχει και τογιοτα μου ειπε οτι στα ε-12 το ββτι σπαει ευκολα οπως και για περιπτωσεις να καινε λαδια απο γ6 ββτι και μετα.(οτι κατασκευαζεται δηλ αγγλια)!!
υ.γ.αν παραπληροφορηθηκα,δεκτη καθε ενημερωση.
__________________
BASKETBALL
TENNIS
FOOTBALL
REQUIRE ONE BALL
RALLYING REQUIRES TWO!!
|
15-10-06, 01:36
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
ρε τι σημασια εχουν η αλλαγες κ το φορτιο?οκ μπορει να τα βγαλει μετα απο 10 δευτ. την τελικη σε τετοια φαση....αλλα τα 200 χλμ στην 111 ειναι παντα 200 εκτος κ αν φυσαει...κ μιλαμε για ευθια.....για να κανουν δεξια η ε12 να περασουμε λεω εγω........
|
02-10-07, 00:55
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 30-09-2006
Περιοχή:
Johannesburg
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 1.879
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Καταρχήν,σας χαιρετώ όλους.
Σας χρωστάω μία απάντηση.
Μετά από 1 χρόνο,που σας έγγραψα για να ρωτήσω,βρήκα την λύση στο πρόβλημά μου.Και έπειτα από 4,5 χρόνια ρωτώντας σε όποιον μηχανικό έβρησκα.
Και την λύση την βρήκε ένας μηχανικός στην BMW,παρακαλώ.
Ο Γ.....νος,ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ήταν όλο το πρόβλημα.
Το άλλαξα,την προήγουμενη εβδομάδα,μέσα στην εγγύηση και αυτό ήταν!!!
Προς ενημέρωση όλων των μελλών του club.
|
02-10-07, 01:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ο καταλυτης στα δικα μας ειναι μαζι με το χταποδι....!!!! τωρα τι τελικες βλεπεις?
|
02-10-07, 01:34
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 10-07-2006
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Roy-D
ο καταλυτης στα δικα μας ειναι μαζι με το χταποδι....!!!! τωρα τι τελικες βλεπεις?
|
Αυτός είναι ο πρό-καταλύτης. Υπάρχει και άλλος πιο μετά...
Το Ε12 έχει τριοδικό σύστημα καταλύτη...
|
02-10-07, 01:41
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 24-10-2005
Περιοχή:
Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
καλα...αυτο το φουσκωματακι εκει πριν το μεσαιο ειναι κουφιο..σαν σιλανσιε.
ο καταλυτης ειναι με το χταποδι.....
|
02-10-07, 05:29
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Tudor13
Εχω ενα Corolla 1.4 5d και οσο και αν το εχω σπασει δεν πηγαινει πανω απο 185 km/h και 5200 rpm. Το αμαξι ειναι εντελως μαμα εκτος απο ζαντες αλουμινιου 15 inch. Το αμαξι εχει 45.000 km.
Καμια ιδεα γιατι συμβαινει αυτο ???????????????
|
Μαμά το αμαξάκι σε ευθεία είναι φυσιολογικόνα πιάνει τόσα μόνο...
θα πιάσεις παραπάνω μόνο αν το αμάξι είναι άδειο απο βάρος , με πολύ καλής ποιότητας βενζήνη και σε ψηλοκατιφορικό δρόμο...
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
02-10-07, 11:20
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 05-06-2007
Μηνύματα: 1.659
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
βρει σι μηπος σου διπλωσε το πατακι κατο απο το γαζι και δεν το τσαρουχονεις το μοτερι ................λεω εγω τωρα χεχε............... τορα χωρις παλακα τα λαστυχα ειχαν αερα η ηταν μπαλονια παιζει ρολο...
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Τελικη auris 1.4 D4D |
AndrewM |
TOYOTA AURIS |
17 |
06-11-12 17:37 |
προβλημα 2zz-ge???? |
nikos_adamo |
TOYOTA COROLLA T-SPORT |
30 |
27-08-10 23:24 |
ΤΕΛΙΚΗ Ε12 1600 |
tserkene |
TOYOTA COROLLA E 12 |
32 |
27-11-08 16:39 |
Προβλημα |
Elefsinaaaara_CorollaPowe |
SUPPORT |
4 |
11-10-05 18:59 |
Προβλημα σε g6 |
eleni |
TOYOTA COROLLA 111(G6) |
18 |
24-09-05 16:07 |
Page generated in 0,17191291 seconds (82,20% PHP - 17,80% MySQL) with 44 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 08:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|