Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

TOYOTA COROLLA 111(G6) 1996 >2002

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Help needed...
  #11  
Παλιά 27-09-06, 14:44
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Re: Help needed...

παιδια να ρωτησω κι εγω κατι...οπως εχω πει και παλιοτερα εχω αγορασει πριν μερικους μηνες corolla e111 g6 1.4....το αμαξι εχει απανω μπαρα θολων που εχει σχημα "ν" και πιανει στουσ δυο θολους και βιδωνει και στο αμαξωμα..μαυρη σιδερενια ειναι και κανει καλη δουλεια γιατι απο το μπροστινο μου εχω παρα πολυ καλες εντυπωσεις..απο περιεργια ηθελα να ρωτησω αν ολα τα corolla g6 1.4-1.6 e111 την εχουν απο την μανα τους η ετυχε και την ειχε τοποθετησει ο προηγουμενος ιδιοκτητης στο δικο μου....ευχαριστω!
Απάντηση με παράθεση
Re: Help needed...
  #12  
Παλιά 27-09-06, 16:15
speedc Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2004
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 102
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 258
speedc είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Help needed...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Crus";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Μετα απο πολλες δοκιμες και στουκια με κονσερβες μεταχειρισμενες,ανελαβα το Corollaki της Οικογενειας...
Μιλαμε για το 1,4 vvt-i G6,απειραχτο 2001 μοντελο.Ενδιαφερομαι βασικα οχι για πολλες-πολλες αλλαγες,λιγο εμφανιση,ηχος και 4-5 αλογακια παραπανω καλα θα ειναι.
Αρχικα θελω καινουργιο ζαντικο γιατι τα τασια μου εχουν σπασει τα νευρα.Λεω να το χαμηλωσω και 1-2 ποντους,ενω επαιτε εξατμιση ισως και καμια χοανη.
Οσο αναφορα την εξατμιση εξαταζω και τις 2 λυσεις,δλδ τελικη,καταλυτη και πισω ή χταποδι κομπλε.
Ενω για την χοανη-συστημα εισαγωγης εχω ακουσει διαφορα αλλα δεν εχω ιδεα τι παιζει.
Εχει να προτεινει κανεις κατι και αν ειναι δυνατον να αναφερει και κοστη για τα παραπανω?
Λοιπόν όσον αφορά τα μηχανικά βάλε το φίλτρο τησ ΚΝ που λένε και τα παιδιά και ένα τελικό, αλλά μην περιμένεις κάτι παραπάνω απο άλογα (ίσως 1-2 που δεν θα τα καταλάβεις). Πιο πολύ ψυχολογική θα είναι η διαφορά λόγω ήχου.
Για το χαμήλωμα απο έρευνα που έχω κάνει δεν παίζουν 1-2 εκ. αλλα 3-4 εκ. που σημαίνει οτι πρέπει να το ξανασκεφτείς αν κινήσαι στην πόλη και γενικώς σε δρόμους με επικίνδυνα σημεία. Πάντως κατα την άποψη μου καλύτερα ένα σωστό αμορτισέρ παρά ελατήρια, για βελτίωση κρατήματος. Τα ελατήρια θα τα πρότεινα για μούρη είτε μετά απο βελτιωμένα αμορτισερ για ακόμη καλύτερο κράτημα. Για ζάντες οι 15" ειναι καλές αφού και δεν θα κοπανάει πολύ και φθηνές είναι και πολύ φθηνά λάστιχα (195/50/15) βρίσκεις (σε σχέση με 16"). Αν κιόλας επιλέξεις μια ελαφριά ζάντα μπορεί να δεις θετική διαφορά στις ρεπρίζ και τα ξεκινήματα.

Ενδεικτικές τιμές:
ΚΝ 70 ευρώ
εξάτμιση 150-200 ευρώ
αμορτισέρ 450 ευρώ (ΚΥΒ AGX)
ελατήρια 180-200 ευρώ
Ζάντες 550-600 (ΟΖ ελαφριές)
Λάστιχα 250-300

Η συμβουλή μου είναι να μην τσιγκουνευτείς μικροποσά και να πάς σε υποδυέστερες λύσεις ειδικά σε πράγματα που τα αγοράζεις 1 φορά.
__________________
Corolla G6 4E-FTE
Απάντηση με παράθεση
Re: Help needed...
  #13  
Παλιά 27-09-06, 16:19
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Help needed...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
παιδια να ρωτησω κι εγω κατι...οπως εχω πει και παλιοτερα εχω αγορασει πριν μερικους μηνες corolla e111 g6 1.4....το αμαξι εχει απανω μπαρα θολων που εχει σχημα "ν" και πιανει στουσ δυο θολους και βιδωνει και στο αμαξωμα..μαυρη σιδερενια ειναι και κανει καλη δουλεια γιατι απο το μπροστινο μου εχω παρα πολυ καλες εντυπωσεις..απο περιεργια ηθελα να ρωτησω αν ολα τα corolla g6 1.4-1.6 e111 την εχουν απο την μανα τους η ετυχε και την ειχε τοποθετησει ο προηγουμενος ιδιοκτητης στο δικο μου....ευχαριστω!
Από τη μάνα του την έχει.
Απάντηση με παράθεση
Re: Help needed...
  #14  
Παλιά 27-09-06, 18:15
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 302
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Re: Help needed...

ευχαριστω για την πληροφορια φιλε
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 03-10-06, 00:40
Crus Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 24-09-2006
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 9
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Crus είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Σας ευχαριστω ολους για τις πληροφοριες.
Πηγα προσφατα στη ΤΟΥΟΤΑ και εμαθα τα εξης:

1.Σταματησανε την εισαγωγη ανταλλακτικων ΤΤΕ.Δεν αναγνωριζουν λεει κανενα ανταλλακτικο της ΤΤΕ και TRD στα μηχανικα (στα υπολοιπα αφου δεν εγκειται εγγυσης δεν τους νοιαζει) μιας και δεν τα εισαγουν πλεον οι ιδιοι.
2.Προτεινομενη αυξηση διαμετρηματος ελαστικων-ζαντας 195/55/15'.
3.Οχι κοντυτερα ελατηρια με τα παραπανω λαστιχα,μιας και θα βρισκει μετα στους θολους.
4.Μου ειπαν και μια μαρκα για καλα αμορτισερ που μπορουν να βαλλουν αλλα δεν την συγκρατησα.

Συμπερασμα?Παω για λαστιχα,ζαντες και αμορτισερ σε πρωτη φαση.Σε δευτερη φαση εξατμιση και φιλτρο στο κουτι.
Οσο αναφορα το φιλτρο στο κουτι,περα απο τον μηδενικο εως ελαχιστο παραπανω ηχο,κερδιζω τπτ σε ιππους ή και χανω σε τελικη?
Για εξατμιση να παω για επωνυμη και μονο τελικο πισω?Απο μεση αμα αλλαξεις τι αλλο πειραζεις με τι κερδος και κοστος?

Ευχαριστω εκ των προτερων οσους εχουν την ορεξη και απαντησουν-με βοηθησουν!
__________________
Corolla Club - Original !!!
Απάντηση με παράθεση
  #16  
Παλιά 03-10-06, 02:43
Το avatar του χρήστη pergolatios
pergolatios Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 31-08-2006
Ηλικία: 38
Μηνύματα: 91
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 233
pergolatios είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πρόσφατα έβαλα ελ.φίλτρο ΚΝ σε ίππους κερδίζεις απο 0 έως τίποτα απο ήχο το ίδιο(ευτυχώς για μένα)....Ρε παιδιά διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά εγω τουλάχιστον δεν είδα διαφορα ΙΣΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ αλλά πιστεύω οτι είναι ψυχολογικό.Έχω E111 h/b 1.4
__________________
elatragoudaleme!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #17  
Παλιά 03-10-06, 03:02
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
περνεις 1 με 2 αλογα τα οποια δεν τα βλεπεις<λογικο>απλα βλεπεις μια καλυτερη λειτουργια του μοτερ.το τελικο σκετω αν δεν κανω λαθος κοβει...απο μεσαιο κ πισω δεν κοβει....το φιλτρο δεν κοβει πουθενα....
Απάντηση με παράθεση
Re: Help needed...
  #18  
Παλιά 03-10-06, 15:13
Το avatar του χρήστη IVEHIN
IVEHIN Offline:

 
Εγγραφή: 09-07-2005
Μοντέλο: E-111 G6
Περιοχή: ΑΓ.ΣΤΕΦΑΝΟΣ
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 706
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 307
IVEHIN είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Help needed...

Mε το φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι το αμαξι αναπνεει σιγουρα καλυτερα.Δεν περνεις δυναμη τοση ωστε να ο καταλαβεις(λογικο) αλλα εχεις μια καλυτερη αισθηση της μηχανης και το που ροπιαζει και που οχι.Εγω προσωπικα την ενιωσα αυτην την διαφορα και εχω 1300cc δηλαδη ουτε καν vvti.
Με το τελικα το αμαξι θα κοψει λιγο στα χαμηλα και θα το νιωθει ο οδηγος λιγο πιο βαρυ ειδικα μεσα στην πολη.Ψηλα μπορει επισης να χασει λιγο εαν το τελικο ειναι πολυ ελευθερο.
Αν θελεις να μην χασεις τοσο στα χαμηλα και να παραμεινεις στα ιδια ψηλα η και να παρεις λιγο αναλογα με το ποσο καλος ειναι ο εξταμισας και η δουλεια που κανει πρεπει να αλλαξεις και το μεσαιο και τον καταλυτη σε συνδιασμο παντα με το φιλρο.
Σημαντικο ειναι αν εχεις πολλαπλη εξαγωγης 4-1(λουκανικο) να την αλλαξεις με ενα απλο χταποδακι μεταχειρισμενο απο καμιια μαντρα.
Εκει θα δεις διαφορα αρκετη και θα δεις και την διαφορα ολον των προηγουμενων κομματιων, καθως τιποτα δεν δουλευει μονο του.
__________________
Μελος ομαδας Ειδικων Επιχειρισεων
Ειδικοτης: Παρατηρητης-Ελευθερος Σκοπευτης


Ο θανατος ερχεται απο τον Ranger απο ψηλα και απο τον ivehin στα κρυφα!!!


DIONYSOUS KING
Any challenge?
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA 111(G6)

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;



Page generated in 0,14863110 seconds (80,73% PHP - 19,27% MySQL) with 38 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:42.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)