Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Crus";p="
Μετα απο πολλες δοκιμες και στουκια με κονσερβες μεταχειρισμενες,ανελαβα το Corollaki της Οικογενειας...
Μιλαμε για το 1,4 vvt-i G6,απειραχτο 2001 μοντελο.Ενδιαφερομαι βασικα οχι για πολλες-πολλες αλλαγες,λιγο εμφανιση,ηχος και 4-5 αλογακια παραπανω καλα θα ειναι.
Αρχικα θελω καινουργιο ζαντικο γιατι τα τασια μου εχουν σπασει τα νευρα.Λεω να το χαμηλωσω και 1-2 ποντους,ενω επαιτε εξατμιση ισως και καμια χοανη.
Οσο αναφορα την εξατμιση εξαταζω και τις 2 λυσεις,δλδ τελικη,καταλυτη και πισω ή χταποδι κομπλε.
Ενω για την χοανη-συστημα εισαγωγης εχω ακουσει διαφορα αλλα δεν εχω ιδεα τι παιζει.
Εχει να προτεινει κανεις κατι και αν ειναι δυνατον να αναφερει και κοστη για τα παραπανω?
|
Λοιπόν όσον αφορά τα μηχανικά βάλε το φίλτρο τησ ΚΝ που λένε και τα παιδιά και ένα τελικό, αλλά μην περιμένεις κάτι παραπάνω απο άλογα (ίσως 1-2 που δεν θα τα καταλάβεις). Πιο πολύ ψυχολογική θα είναι η διαφορά λόγω ήχου.
Για το χαμήλωμα απο έρευνα που έχω κάνει δεν παίζουν 1-2 εκ. αλλα 3-4 εκ. που σημαίνει οτι πρέπει να το ξανασκεφτείς αν κινήσαι στην πόλη και γενικώς σε δρόμους με επικίνδυνα σημεία. Πάντως κατα την άποψη μου καλύτερα ένα σωστό αμορτισέρ παρά ελατήρια, για βελτίωση κρατήματος. Τα ελατήρια θα τα πρότεινα για μούρη είτε μετά απο βελτιωμένα αμορτισερ για ακόμη καλύτερο κράτημα. Για ζάντες οι 15" ειναι καλές αφού και δεν θα κοπανάει πολύ και φθηνές είναι και πολύ φθηνά λάστιχα (195/50/15) βρίσκεις (σε σχέση με 16"). Αν κιόλας επιλέξεις μια ελαφριά ζάντα μπορεί να δεις θετική διαφορά στις ρεπρίζ και τα ξεκινήματα.
Ενδεικτικές τιμές:
ΚΝ 70 ευρώ
εξάτμιση 150-200 ευρώ
αμορτισέρ 450 ευρώ (ΚΥΒ AGX)
ελατήρια 180-200 ευρώ
Ζάντες 550-600 (ΟΖ ελαφριές)
Λάστιχα 250-300
Η συμβουλή μου είναι να μην τσιγκουνευτείς μικροποσά και να πάς σε υποδυέστερες λύσεις ειδικά σε πράγματα που τα αγοράζεις 1 φορά.