Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #71  
Παλιά 26-09-06, 21:29
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
λογικα θα εχει δωσεικαποια εγγυηση η greedy επισης δεν ξερω αλλα τι παραδειγμα που εδωσες ειναι μελετημενο απο το εργοστασιο κι οχι απο τον καθε βελτιωτη..οπως και το δικο σου μοτερ μαμα δεν θα σου κανει κιχ αλλα αμα βαλεις χερι...?τεσπα ο κομπρεσσορας ειναι η ποιο αξιοπιστη λυση μετα την ατμοσφαιρα και μην ξεχναμε οτι ειναι το ολο θεμα μελετημενο για το συγκεκριμενο μοτερ μετο τουρμπο η μελετε θα γινει απο τον εκαστοτε βελτιωτη.....Προωσοπικα πιστευωκαλυτερα να δωσω 1000-2000 παρπανω και να χω μελετη απο εταιριαρα κι ασ χασω μερικα αλογακια....
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
Re: Greddy Supercharger
  #72  
Παλιά 26-09-06, 21:34
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rl";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Τούρμπο και παραπάνω από 60 άλογα αξιόπιστα?.... I don't think so....
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!
Το λές και μόνος σου... στην τουρμπίσια έκδοσή του! ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ!!!
Anw, δεν ειναι το κατάλληλο τόπικ εδώ. Μπορούμε να συνεχίσουεμ αυτό το θέμα σε ανάλογο τόπικ!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #73  
Παλιά 26-09-06, 23:09
Το avatar του χρήστη Nick-K
Nick-K Offline:
 
Εγγραφή: 11-04-2005
Μοντέλο: Ε12
Περιοχή: Κοζάνη
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 764
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
Nick-K είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsport192";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
επίσης οσοι πήγαν στο Athens Tuning Show και πήραν το DVD του Power, θα έβλεπαν οτι υπάρχει ενα MR2 με μοτέρ TS turbo. Το έβλεπα χθες το βράδυ, δεν θυμάμαι άλογα όμως... πηρε πολύ καλή βαθμολογία! σε μια σειρά απο τεστ...
Εάν εννοείς το μπλέ MR2 με το μοτέρ απο TS, δεν είναι τουρμπισμένο. Ατμόσφαιρα είναι αλλά κοντά στα 200 άλογα.
__________________
Nick-K
Toyota Corolla E12 1.4
nickk_k@hotmail.com
My Gallery

Απάντηση με παράθεση
  #74  
Παλιά 27-09-06, 10:14
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες sorry αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τόσα celica TS υπάρχουν turbisμένα στο εξωτερικό. Αν αυτός που το φτιάξει ξέρει τι κάνει δε νομίζω η αξιοπιστία να είναι πολυ διαφορετική από τον compressor. Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα δε γνωρίζω να το έχει κάνει κανείς, εκτός από κάποιο post που είχε γραφτεί δε ξέρω κατα πόσο ήταν αξιόπιστο (αν θυμάμαι καλά). Οπότε πολύ καλά έκαναν τα παιδιά και πήγαν σε μια έτοιμη λύση σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστη από το να πειραματιστεί κάποιος στο αυτοκίνητό τους και με αρκετά άλογα-ροπή κέρδος

Έπειτα για να κάνεις το TS να ξεκινάει και να περνάει τα 250+άλογα στο δρόμο και να μην είναι μόνο για ευθείες και για ανοίγματα απο 100κμ/ω και πάνω χρειάζεται δουλειά (και στο αυτοκίνητο και στον οδηγό)

Intercooler γιατί δε μπαίνει ?
Πρώτον, το ts είναι πολύ δύσκολο στο τούρμπισμα γιατί έχει υδραυλική βύθιση (αντίθετα με το τάπερ που έχει ηλεκτρονική) και
δεύτερον, τα ts που βλέπεις τουρμπισμένα έχει πέσει τόση μελέτη-εργασία-υλικά που πίστεψέ με κόστισαν πολύ πάνω από 10000 ευρώ.
Να φανταστείς τα βασικά που κάνουνε είναι (τουρμπίνα-intercooler-μπεκ-επαναπρογραμματιμό-παράλληλο-πιστόνια-μπιέλες-δίσκο,πλατό-εισαγωγή-όλο τοσύστημα εξαγωγής-turbo timer-μπαρόμετρο) και πάλι δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ο κομπρέσσορας.

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
Re: Greddy Supercharger
  #75  
Παλιά 27-09-06, 10:30
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Re: Greddy Supercharger

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rl";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!Κ εκτος αυτου με 1 προγραμμα κ αυξηση πιεσης το 180 το φτανουν 240 η 260 δε θυμαμαι κ με εγγυηση!!Σορυ αν ξεφυγα λιγο..Παντως κ γω να ξερετε για το 4Α-GZE πηγαινα αλλα δε βγαιναν τα κ φοβομουν τα προβληματα..
Μην τα μπερδεύουμε. Δεν είπαμε ότι δεν γίνεται να τουρμπιστούνε. Είπαμε ότι δεν θα είναι τόσο αξιόπιστα όσο η ατμόσφαιρα (ή ο κομπρέσορας). Ειδικά αν δεν είναι και εργοστασιακό το τούρμπισμα.
Αλλά και εργοστασιακό να είναι, για μένα, πάλι δεν είναι τόσο αξιόπιστο. Νομίζω ο mechanicaf είχε πει πως όλες οι αντιπροσωπίες, ενώ σε όλα τα μοντέλα τους δίνουν εγγύηση πχ 6 χρόνια, στα τουρμπισμένα μοντέλα δίνουν 1 ή 2 χρόνια μόνο... Δεν σας λέει κάτι αυτο?

Και συγκεκριμένα για τον κινητήρα που αναφέρεις, έχω μάθει ότι σκορπάει και μαμά χωρίς πείραγμα ή ανέβασμα πίεσης κτλπ....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
Re: Greddy Supercharger
  #76  
Παλιά 27-09-06, 14:15
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Greddy Supercharger

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Rl";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!Κ εκτος αυτου με 1 προγραμμα κ αυξηση πιεσης το 180 το φτανουν 240 η 260 δε θυμαμαι κ με εγγυηση!!Σορυ αν ξεφυγα λιγο..Παντως κ γω να ξερετε για το 4Α-GZE πηγαινα αλλα δε βγαιναν τα κ φοβομουν τα προβληματα..
Αυτό που λες δεν έχει καμία σχέση.. Τα μοτέρ φτιάχτηκαν για να δουλεύουν με turbo.. και προφανός αυξάνοντας πίεση βγάζουν πολύ ευκολότερα και αξιόπιστα περισσότερα άλογα...

το μοτέρ του TS φτιάχτηκε για να δουλεύει ατμοσφαιρικά και είναι ήδη αρκετά πιεσμένο... και γενικά αν διαβάσεις για Celica με turbo (από Αμερική) πολλά σπάνε. Οπότε η λύση του compressor είναι η λογικότερη. Γιατί κακά τα ψέματα το TS πάσχει στις μεσαίες στροφές λόγω έλλειψης ροπής... κάτι τέτοιο βελτιώνεται δραματικά.. προφανώς...
Απάντηση με παράθεση
  #77  
Παλιά 27-09-06, 14:22
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
Αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.. με βασικότερο τον τρόπο χρήσης... αν ξεκινάς με κρύο αμάξι και βαράς κόφτες και να το καις και πας σπίτι και το σβήνεις χωρίς να περιμένεις να κρυώσει πολύ πιθανό να πάρεις στο χέρι την τουρμπίνα (και την πολλαπλή) και πολύ νωρίτερα... τόσο απλά...

Και βέβαια μιας και θέτεις θέμα αξιοπιστίας.. πρέπει να δούμε πόσο καλά και για πόσο θα πάνε τα TS με τους compressors... ελπίζω πολύ βέβαια!
Απάντηση με παράθεση
  #78  
Παλιά 27-09-06, 14:52
Το avatar του χρήστη billlllll
billlllll Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 04-12-2003
Μοντέλο: Corolla E12 Sol 1.4 '02
Περιοχή: Ιωάννινα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 2.036
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 463
billlllll έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από billlllll";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παίδες sorry αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα. Τόσα celica TS υπάρχουν turbisμένα στο εξωτερικό. Αν αυτός που το φτιάξει ξέρει τι κάνει δε νομίζω η αξιοπιστία να είναι πολυ διαφορετική από τον compressor. Το θέμα είναι πως στην Ελλάδα δε γνωρίζω να το έχει κάνει κανείς, εκτός από κάποιο post που είχε γραφτεί δε ξέρω κατα πόσο ήταν αξιόπιστο (αν θυμάμαι καλά). Οπότε πολύ καλά έκαναν τα παιδιά και πήγαν σε μια έτοιμη λύση σίγουρα πολύ πιο αξιόπιστη από το να πειραματιστεί κάποιος στο αυτοκίνητό τους και με αρκετά άλογα-ροπή κέρδος

Έπειτα για να κάνεις το TS να ξεκινάει και να περνάει τα 250+άλογα στο δρόμο και να μην είναι μόνο για ευθείες και για ανοίγματα απο 100κμ/ω και πάνω χρειάζεται δουλειά (και στο αυτοκίνητο και στον οδηγό)

Intercooler γιατί δε μπαίνει ?
Πρώτον, το ts είναι πολύ δύσκολο στο τούρμπισμα γιατί έχει υδραυλική βύθιση (αντίθετα με το τάπερ που έχει ηλεκτρονική) και
δεύτερον, τα ts που βλέπεις τουρμπισμένα έχει πέσει τόση μελέτη-εργασία-υλικά που πίστεψέ με κόστισαν πολύ πάνω από 10000 ευρώ.
Να φανταστείς τα βασικά που κάνουνε είναι (τουρμπίνα-intercooler-μπεκ-επαναπρογραμματιμό-παράλληλο-πιστόνια-μπιέλες-δίσκο,πλατό-εισαγωγή-όλο τοσύστημα εξαγωγής-turbo timer-μπαρόμετρο) και πάλι δεν είναι τόσο αξιόπιστο όσο ο κομπρέσσορας.

Όσο για τα seat από 180 άλογα και πάνω ρώτα κανένα που δουλεύει εκει μέσα.
Εμένα μου είπε πως τα περισσότερα μετα τα 70000χιλ έρχονται στο συνεργείο με σπασμένη τουρμπίνα ή ραγισμένη πολλαπλή.
Δε βλέπω να διαφωνούμε κάπου.
Αυτά που γράφεις για το turbo είναι τα stadard που κάνει κάποιος για να έχει το κεφάλι του 'σχετικά' ήσυχο και δεν νομίζω να φτάνει τα 10.000Ευρώ..
Τέλος τα 70.000κμ για αλλαγή τουρμπίνας ξεσκισμένα προφανώς για να έχει βάλει πρόγραμμα αυτός που το έκανε δε μου φαίνονται και λίγα
Απάντηση με παράθεση
  #79  
Παλιά 27-09-06, 15:03
hatzidi2 Offline:
 
Εγγραφή: 08-06-2005
Μοντέλο: COROLLA TS 2003
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Ηλικία: 52 male
Μηνύματα: 724
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
hatzidi2 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ευχαριστούμε για τις ευχές αξιοπιστίας Δημήτρη, και εμεις ελπίζουμε να πάει αρκετά μακρυά.
Οσο και αν έχω διαβάσει και κυρίως στο www.newcelica.org δεν έχει ακουστεί το παραμικρό.
Το θετικό είναι ότι αυτο το πιεσμένο ατμοσφαιρικό μοτερ, βελτιώθηκε από την ϊδια την ΤΟΥΟΤΑ με την παρουσίαση του TS COMPRESSOR στα 215 άλογα ή 225 (δεν το θυμάμαι), έ δεν το νομίζω να το χαλάσει καμμία 20 άλογα παραπάνω.
Απάντηση με παράθεση
TTE Compressor
  #80  
Παλιά 27-09-06, 17:13
jpapg Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 07-01-2005
Μοντέλο: TSport 2004
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 53
Μηνύματα: 27
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 246
jpapg είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
TTE Compressor

Εύχομαι καλά χιλιόμετρα στους compressorάτους φίλους.
Μια ερώτηση:
Γιατί βάλατε τον GReddy και όχι της ΤΤΕ που είναι πιο μαμά.
Μήπως δεν πουλιέται ξεχωριστά ή είναι πιο ακριβό ?

Επίσης προσωπικά θα μου την έδινε πολύ να δώσω 4100+ και να μου κάνει βυθίσματα στις μεσαίες ή να ανάβουν τα check engine.
__________________
jpapg - Corolla TS 2004
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Greddy e-manage Blue TRIA4EFE ΦΟΡΟΥΜ 22 20-08-13 00:27
DIY Rebuild your ebay Greddy type-s/rs bov NikiforosGT Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 17-09-10 20:33
Greddy e-manage on bosch Gorillas TOYOTA COROLLA E 12 46 04-08-09 17:39
Kompressor kit της Greddy σε 3ΖΖ-FE VVT-i 1.6l koperton 3ZZ 1.6L VVTi 36 05-04-09 12:20
ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ GREDDY NIKOS.99 OFF TOPIC 2 06-01-08 10:29



Page generated in 0,18250108 seconds (80,73% PHP - 19,27% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 05:09.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)