Παιδια δε θελω να ανοιξω παλι θεμα αντιπαραθεσης τουρμπο ατμοσφαιρα κομπρεσορα απλα ηθελα να δω πως σκεφτηκατε.Εγω παντως πιστευω οτι με 5000 κανατε πολυ σωστο τουρμπισμα με μεγαλυτερο κερδος κ αξιοπιστια.Ετσι πιστευω.Τα πραγματα θα τα επιλεγατε εσεις μαζι με 1 μηχανικο της εμπιστοσυνης σας οσον αφορα τη μετατροπη.Εγω ετσι θα κανα.Επισης αμα σπασει ο κομπρεσορας λεμε τωρα τι κοστος εχει??Εχω ακουσει οτι ειναι πανακριβοι.Τεσπα το μονο σιγουρο ειναι οτι εχετε γκαζι απο χαμηλα εως ψηλα κ οτι τα κορολακια σας θα φυσανε..Αληθεια σε τι πιεση δουλευουν?Με προβληματιζει κ μενα το οτι δεν εχουν ιντερκουλερ.Αμα αλλαξετε τροχαλιες θελει κ καποιο προγραμμα η αλλη ρυθμιση για να δουλεψει?Οχι ετσι?
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p="
Τούρμπο και παραπάνω από 60 άλογα αξιόπιστα?.... I don't think so....
|
|
Παιδια σε αυτο εγω διαφωνω πληρως κ θα σας πω 1 εργοστασιακο παραδειγμα : Ο 20ν κινητηρας του group vag ατμοσφαιρικος βγαζει 125 αλογα,στην τουρμπισια εκδοση βγαζει εως κ 225!!!Κ εκτος αυτου με 1 προγραμμα κ αυξηση πιεσης το 180 το φτανουν 240 η 260 δε θυμαμαι κ με εγγυηση!!Σορυ αν ξεφυγα λιγο..Παντως κ γω να ξερετε για το 4Α-GZE πηγαινα αλλα δε βγαιναν τα
κ φοβομουν τα προβληματα..