Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ";p="
Η λειτουργια Auto υπαρχει και για το παραθυρο του οδηγου και για του συνοδηγου?
Αν ειναι ετσι τοτε δεν χρειαζεται η πλακετα για τα παραθυρα αφου πατας το auto,
σβηνεις τη μηχανη(τα παραθυρα οπως λες συνεχιζουν να κλεινουν μονα τους),
βγαινεις απ'το αμαξι ,πατας το κεντρικο κλειδωμα και φευγεις!
|
Αυτό είναι για περίπτωση που το έχεις εσύ ή ο συν-επιβάτης σου ξεχάσει ανοικτό.
Η πλακέτα των παραθύρων είναι ξεχωριστή για τα μπροστά και ξεχωριστή για τα πίσω
(αν συζητάμε για 5d, που δεν συζητάμε, αλλά για την ενημέρωση).
Το κόστος είναι κάπου 40
(χωρίς τοποθέτηση).
Η ΤΟΥΟΤΑ ισχυρίζεται ότι πιθανώς να δημιουργηθούν προβλήματα στα ηλεκτρικά από την συχνή χρήση.
Εγώ θα σου πρότεινα να το βάλεις.
Προσωπικά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα.
Αυτό που ξέρω πολύ καλά είναι ότι σου ξεσκίζει κυριολεκτικά την μπαταρία κάθε φορά που το κάνεις.
Ο εργοστασιακός συναγερμός (ΤΗ3000) συνδέεται στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου,
αλλά παραμένει ανεξάρτητος από το immobilizer.
Δηλαδή :
Χρησιμοποιώντας το κλειδί :
Βγαίνεις από το όχημα και κλειδώνεις στρίβωντας το κλειδί.
Το immobilizer ενεργοποιείται, ο συναγερμός όχι.
Ξεκλειδώνοντας με το κλειδί, το immobilizer απενεργοποιείται.
Χρησιμοποιώντας το tele-control του κλειδιού :
Βγαίνεις από το όχημα και κλειδώνεις με το button από το ενσωματωμένο τηλεκοντρόλ στο κλειδί.
Ενεργοποιήθηκε και το immobilizer και ο συναγερμός.
1) Ξεκλειδώνοντας με το button από το ενσωματωμένο τηλεκοντρόλ στο κλειδί,
απενεργοποιείται και ο συναγερμός και το immobilizer.
2) Ξεκλειδώνοντας με το κλειδί όμως, ΜΟΝΟ το immobilizer απενεργοποιείται.
Ο συναγερμός θα χτυπήσει ακόμα και αν βάλεις το κλειδί στην μίζα.
Ελπίζω να βοήθησα....