Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p="
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Meleths";p="
Τωρα εαν εσεις θεωρειται οτι η μετατωπηση του ψηγειου κατα ενα ποντο θεωρειται μετατροπη τοτε νομιζω οτι δεν υπαρχει λογος συζητησης.
|
Ακόμα και έτσι να είναι, σημαίνει πως το κιτ δεν προβλεπότανε να μπει στο συγκεκριμένο engine-bay αλλιώς όλα τα εξαρτήματα θα είχαν υπολογιστεί να κάτσουν κουτί χωρίς την παραμικρή μετακίνηση.
|
Συμφωνώ με το φίλο hatzidi2, που πριν λίγο καιρό πρικράθηκε με κάποιες δηλώσεις του spirou που εκ των υστερων βγαινει αληθινος(Ενα απο τα συνεργεια που ενδιαφέρθηκαν για τη εγκατάσταση ειναι το προαναφερόμενο το οποίο υποστηρίζει ότι το κιτ εφαρμόζει χωρίς μετατροπες).Η αξία του κου Μαλιωρα είναι αδιαμφσβιτιστη αλλά όσοι δεν έχουν παρακολουθηση από κοντά την μετατροπη(haztidi2,spiros,εγω..) τότε θεωρουν ότι είναι μαγος. Προανέφερα ενα απλό παράδειγμα (θέση εισαγωγής) ώστε και το ποιό απλό πράγμα στο engine bay θέλει μετατροπη.Θα το πώ και αλλώς Η GREDDY
ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΚΙΤ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ [acronym:44df59f7b4="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:44df59f7b4],ενώ υπάρχει για το CELICA.Αν αποφασίσεις να αλλάξεις την εισαγωγή τότε έχεις προβλημα. Βεβαια εμείς βρηκαμε
κιτ εισαγωγής και για να μην γκρινιαζει ο φιλος hatzidi2, ότι είμαστε κριψινοι, είναι της APEXi.Επίσης ένα άλλο θέμα είναι το δυναμό γιατί αν το αφήσεις στη συγκεκριμένη θέση τοτε η ιμαντας πέφτει μεγάλος.Γιατί? Γιατί πολύ απλά στο Celica το δυναμό είναι μερικούς πόντους ποιο μπροστά.Γιατί? Γιατί στο Celica το ψυγείο λόγω της κλίσης του καπό είναι υπό κλιση.Αυτα τα ολίγα για να μην πιστευετε σε μάγους(εκτος Κοπερφιλντ).Απλά ο κος Μαλιώρας δεν θέλει να πει τι κάνει και πως όπως πολύ σωστά έκανε και ο SPIROS και κατακριθικε.Παρακαλώ τον admin να διαβαστεί πρώτα το quote απο τους ενδιαφερόμενους και μετα να διαγραφεί.
Νικος