Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
OFF TOPIC Εδώ μπορείτε να γράφετε ό,τι θέλετε!! Από ειδήσεις μέχρι τι φαγητό έχετε σπίτι! |
|
|
28-08-06, 12:54
|
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 19-03-2004
Μηνύματα: 141
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
έμαθα πως η νεα alpha 156 φοραει τον κινητηρα του βεκτρα και δεν ειναι καθολου ευχαριστημενη στην alpha όχι απο την αξιοπιστοια του αλλα απο την απόδοση και συμπεριφορά του απέναντι στην ιστορια των alpha. Υπάρχει δε μια συνεργασία στα υπόψην με την toyota για τεχνολογια vvti. Και κάπου διάβασα πως αναμένεται celika 1500 cc με υβριδικό και πολυ γρηγορο για την κατηγορία κινητήρα. Διαβάστε και κάτι ακόμα βλέποντας το τελευταιο διαστημα πολλα ντοκιματερ με θεματα αφρικης και μέσης ανατολης παρατήρησα ότι η ΤΟΥΟΤΑ παιζει μόνη της και ιδιως στα τζιποιδη και φορτηγάκια. εκει όντως οδηγούσαν παπούδες με... μιστακα τσιγκελοτό... χαχαχα
__________________
Τη ζωή την απολαμβάνεις με... corolla
|
28-08-06, 16:49
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Και κάπου διάβασα πως αναμένεται celika 1500 cc με υβριδικό και πολυ γρηγορο για την κατηγορία κινητήρα
κ με δυο ηλεκτροκινητιρες...ενα μπρωστα ενα πισω...4χ4 δλδ
|
28-08-06, 18:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από El Corollinio";p="51741
"νομίζω στον ομιλο TMC είναι η toyota, η Lexus και η daihatsu αλλά δεν παίρνω κ όρκο"
χωρις να παιρνω και εγω ορκο,ειναι αυτες και νομιζω στην αμερικη η scion...
|
Μονο η daihatsu ειναι εταιρεια, που ειναι χρονια αγορασμενη απο την ΤΟΥΟΤΑ, οι αλλες (lexus,scion) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.Ειναι δημιουργηματα της TOYOTA, δηλαδη καθαρα ΤΟΥΟΤΑ με αλλο ονομα.Ειναι καθαρα θεμα marketing.Μπορει καλιστα να βγαλει αλλες 80 μαρκες.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
28-08-06, 20:12
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Μάγκες Καλό Χειμώνα σε όλους εύχομαι μια και γύρισα πριν 2 μέρες απο διακοπές. Στο θέμα μας τώρα, απλά έχετε ξεκινήσει μια κουβέντα ανούσια που αφορά την βλαμμένη τοποθέτηση κάποιου πιτσιρικά (πιθανότατα) σε κάποιο άλλο φορουμ. Όπως επίσης όλα όσα λέγονται περι ομίλου Vag τα θεωρώ υπερβολές. Και για τις αλφέτες ακόμα υπερβολές τα θεωρώ. Το κάθε αμαξάκι έχει την χάρη του. Φέτος στο νησί μου (δεν είναι δικό μου) είχα το γαλλάκι μου και ο πατέρας μου είχε φέρει και την καρινάρα. Θέλω να πω πως σε ένα πολυ ιδιαίτερο σε δρόμους νησί όπως είναι η Κεφαλονιά, είχα την τύχη να απολαύσω 2 διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα, διαφορετικών οδηγικών σχολών. Το καθένα λοιπόν έβγαζε τα χαρίσματα του σε διαφορετκά σημεία του δρόμου. Με τον Ιάπωνα για παράδειγμα στα πολύ στενά περιθώρια που έχεις για προσπέραση, έκανα ένα κατέβασμα και σκυλιάζοντας στις ψηλές στροφές μου έδινε αυτό που αναζητούσα, την εύκολη δηλ και χωρίς ρίσκο προσπέραση. Με το πεζάκι ένιωθα μια ξεχωριστή απόλαυση, δύσκολα πολυ χρησιμοποιούσα το μεσαίο πεντάλ σε κείνους τους φιδίσιους δρόμους, ενώ το κοντό του σασμανάκι έκανε παιχνιδάκι κάθε μου ανάβαση. Δεν ξέρω πια σχολή είναι καλύτερη. Σίγουρα τα 200,000 χιλ του καρίνα με λίγα τσικ το κατατάσουν στα τέρατα αξιοπιστίας, μαζί με κείνο τον ξεχωριστό ήχο την στιγμή που ροπιάζει το μοτέρ γύρω στις 3500 στροφές . Απ την άλλη όμως και οι γαλλιδούλες γουστάρουν να σε ανάβουν, να σου φτιάχνουν το κέφι με τρόπο πολυ ξεχωριστό, εντελώς διαφορετικό. Τέλος πάντων όλα αυτά τα απόλυτα που ακούγονται κατα καιρούς είναι απο πολυ πιτσιρικάδες που δεν έχουν οδηγήσει κάτι άλλο. Δεν είναι κακό να είσαι πιτσιρικάς. Πολλοί είναι ατσίδες και ξέρουν πολλά περισσότερα απο μένα και απο τον καθένα.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
30-08-06, 01:24
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Καλα ολα αυτα που λες, αλλα συγκρινεις δυο ασυγκριτα μεταξυ τους αυτοκινητα.Το Carina θα πρεπει να την συγκρινεις με το 405-406 που εινα στην ιδια κατηγορεια.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
30-08-06, 03:33
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή:
athina
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="52029
Καλα ολα αυτα που λες, αλλα συγκρινεις δυο ασυγκριτα μεταξυ τους αυτοκινητα.Το Carina θα πρεπει να την συγκρινεις με το 405-406 που εινα στην ιδια κατηγορεια.
|
το πηγε ενα βημα περα...συγκρινε φιλοσοφια οδηγησεις.....οχι το 106 με το καρινα...μπορουσε να ναι ενα οποιο να ναι γαλλικο με ενα οποιο να ναι ιαπωνεζικο...το σκεπτικο τους σαν κατασκευαστες μιλαει...πως βλεπει ο καθενας το αυτοκινητο...
|
|
|
|
30-08-06, 10:19
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Ηρακλή και το starlet του ξαδέλφου μου να έπαιρνα ή το yaris πάλι τα ίδια θα έλεγα. Και όσον αφορά το 405 απο παλιότερες συγκρίσεις που κοίταξα στους περισσότερους τομείς και αυτό ήταν ένα κλικ πάνω. Μόνο η δύναμη του καρίνα στις ψηλές στροφές έδινε υπεροχή. Αλλά και πάλι φίλε μου δεν με ενδιαφέρει και δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει στην τελική. Είμαι σίγουρος πως δεν φοράς παρωπίδες, γιατί δεν είσαι κανένα παιδάκι, κοίταξε λοιπόν την κατηγορία του δικού σου αυτοκινήτου και δες πόσα και ποια κατατάσσονται σε γενική βαθμολογία πάνω απο αυτό. Η toyota όμως προκαλεί δέος μόνο σαν όνομα με όλο αυτό που έχει χτίσει τόσα χρόνια βάση της μνημειώδους αξιοπιστίας της και της φοβερής εργονομίας και ποιότητας κατασκευής. Στα τέτοια της λοιπόν για αυτοκίνητα μπιμπελό, έργα τέχνης, κομψοτεχνήματα, νεανικά όπως έχουν μάθει να λένε οι ευρωπαίοι.
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
30-08-06, 12:04
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Συμφωνο, αλλα το στησιμο φτιαχνεται(το εφτιαξα) η ποιοτητα κατασκευης και η αξιοπιστια οχι.Μπαινω στο rallye του αδελφου και ειναι χαρβαλο 70.000 εχει και εχει σκορπισει, ασε που η μηχανη κολυμπαει στα λαδια,ξερναει απο ολες τις μεριες και νορμαλ το rallye(οταν λεμε νορμαλ οπως βγηκε απο το εργοστασιο,χωρις να πειραξουμε βιδα)ουτε τα γκαζια τα τρελα εχει ουτε το κρατημα,αλλα με λιγα χρηματα και απλες λυσης βελτιωνεται τρελα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
|
|
30-08-06, 12:45
|
|
|
Εγγραφή: 01-10-2005
Περιοχή:
Κορυδαλλός-Κεφαλονιά-και σχεδόν πάντα off topic
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 1.524
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 4 μηνύματα
|
|
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι για ποιον λόγο ο Ιάπωνας να σε βάζει σε αυτό τριπάκι της βελτίωσης (αισθητικής και συμπεριφοράς στο δρόμο)? Έδωσες λεφτά για να το στήσεις και πολύ καλά 'εκανες, γιατί απλά σου αρέσουν τα γκάζια και πολλές φορές μαζί σου έχεις και την οικογένεια σου. Είδες λοιπόν και συ ο ίδιος οτι το αμάξι έτσι όπως στο δίνει η εταιρεία είναι απλά επικίνδυνο αν θελήσεις να εκμεταλλευτείς τις αρετές του κινητήρα του. Αυτό το πράγμα οι κοντοπίθαροι με τα σκιστά μάτια δεν το βλέπουνε τη τρέλα μου? Δεκαετίες έχουν περάσει και η φιλοσοφία τους είναι ίδια. Πανίσχυρο μοτέρ(πρέπει βέβαια να του πιεις το αίμα για να πάει), αξιοπιστία, ποιότητα κατασκευής....αλλά απο τα υπόλοιπα άστα να πάνε. Στα τελευταία τους βέβαια μοντέλα αρχίζουν να βελτιώνουν τα άστα να πάνε σημεία και χειροτερεύουν αυτά για τα οποία έκαναν περήφανους τους κατόχους τους. Τι να πω?
__________________
Μια φορά τον χρόνο αποτελεί επιτακτική ανάγκη!
|
30-08-06, 13:31
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 25-11-2005
Περιοχή:
Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
|
|
Εγώ πάλι Σπύρο επειδή έχω ασχοληθεί αρκετό καιρό με το θέμα στήσιμο- ανάρτηση,
πιστευω πως ο Ιάπωνας έχει καταπληκτικά μέρη στην ανάρτηση. Μιλάμε για λύσεις που
τις βλέπεις σε πολύ ακριβότερες κατασκευες, απλά κανένας δεν έχει μπει στον κόπο να αφιερώσει δύο
μερούλες να τα ρυθμίσει όπως πρέπει.
Σκέψου ότι τα μαμά αμορτισέρ της Carinaρας σου είναι ανοιγόμενα και επισκευάσιμα.
Τους αλλάζεις μόνο λάδια και νομίζεις ότι οδηγάς γαλλικό.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία
|
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
Θέμα |
Δημιουργός |
Forum |
Απαντήσεις |
Τελευταίο Μήνυμα |
Επιτελους!!!! |
endurasKE-30 |
OFF TOPIC |
10 |
28-10-10 19:31 |
Επιτελους πισω |
NIKOS.99 |
OFF TOPIC |
3 |
04-09-10 17:11 |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ SPOILER |
sakis |
TOYOTA COROLLA E 12 |
94 |
21-08-07 03:29 |
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ |
Γιαννης20v |
Ειμαι νεος |
7 |
15-02-07 15:57 |
Επιτελους |
toyota mania |
SUPPORT |
42 |
28-01-07 16:32 |
Page generated in 0,16485310 seconds (81,48% PHP - 18,52% MySQL) with 43 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:18. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|