Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

TOYOTA COROLLA E 12 2002>

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #61  
Παλιά 03-08-06, 11:38
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
αρα και δηλαδη το 1,4 παιρνει να του κανεις ροικη εξελιξη..ε ?απ οτι καταλαβα συν τις αλλοις!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
  #62  
Παλιά 03-08-06, 12:05
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 344
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ναι αυτό είπα ότι σε 1.4 vvti Ε111 άνοιξαν τους κυλίνδρους και το υπερκύβισαν σε 2.2 άρα γίνετε. Αν με ρωτάς για τα πιστόνια δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να γίνει ροϊκή με τι κόστος και κυρίως με τι κέρδος μιάς και το να αυξήσεις λίγο τον θάλαμο καύσης σε ένα κινητήρα 1.4 δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορεί να βγάλει στον δρόμο την εξτρά δύναμη που θα παραχθεί λόγο των περιορισμένων κυβικών του.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση
Re: Μετατροπη Μοτερ
  #63  
Παλιά 04-08-06, 04:10
sebastian17 Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 04-02-2004
Περιοχή: θεσσαλονικη
Μηνύματα: 15
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
sebastian17 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μετατροπη Μοτερ

Σχετικα με το αρχικο μας θεμα,ας περιμενουμε καποιες τιμες ωστε να συζηταμε πλεον σε αλλη βαση.Παντως προσωπικα και με 140hp στον τροχο θα ημουν πολυ ευχαριστημενος.
Μεχρι να μαθω για την βελτιωση του "υπερκυβισμου κτλ" ειχα θεωρητικα 3 πλανα βελτιωσης στο μυαλο μου.Το πρωτο ηταν ο κομπρεσσορας της trd για 1.8l.Το απερριψα λογω του οτι δεν ειναι bolt-on kit και θελει πατεντες και λογω κοστους(παντως στην Αμερικη εχει γινει με επιτυχια +40ps).To δευτερο ηταν μετατροπη σε ts,αλλα μετα απο καποιο ψαξιμο σε τιμες και αφου τον εζησα για λιγο,ειδα οτι οδηγικα δεν με ικανοποιει σε σχεση παντα με το κοστος της συγκεκριμενης μετατροπης,το οποιο ειναι στα ισα με το κοστος της μετατροπης σε τουρμπο(πλανο number 3).Επειδη για τετοιου βεληνεκους βελτιωσεις τα χρηματα ειναι πολλα,ειναι πολυ καλο να διαλεξεις αυτο που ταιριαζει στο στυλ που σου αρεσει να οδηγας και οχι με απολυτο κριτηριο την ιπποδυναμη η την την μαγκια του να εχεις τουρμπισμενο αυτοκινητο π.χ.Εγω πιστευω πως εχω καταληξει στο τι περιπου θελω.
Σχετικα με την lotus τωρα,εκτος απο τον κινητηρα του ts(2zz-ge),φορεθηκε και ο απλος vvt-i (1zz-fe)στην elise s (0-100 se 6,3 α ρε τι κανουν τα κιλα...) οποτε ισως εχουμε και απο κει να περιμενουμε καποια βελτιωτικα προιοντα.Ηξερα οτι η pipercams εβγαλε εκκεντροφορους για το ts αλλα για το απλο vvt-i δεν εχω διαβασει κατι(υπαρχει καποιο site για περισσοτερες λεπτομερειες?)
Και παμε στο θεμα τουρμπο...(btw καλη επιτυχια στον hatzidi2,αλλα την πρωτια του την κλεψανε...Προχθες ημουν στην αντιπροσωπεια για σερβις και πετυχα ενα μαυρο ts με greddy s/c που απ'οτι καταλαβα, εκεινη την ωρα το ρυθμιζανε.Μαγκια τους τα παιδια που το τολμησαν).Την c2power την ξερω απο το newcelica.org και εχει πολυ καλη φημη.Αν θυμαμαι καλα το πρωτο σταδιο τουρμπο που εχουν ειναι στα 200 αλογα με κοστος περιπου 3.800 και 1.000 για την τοποθετηση αν πας στις εγκαταστασεις του στην Βουδαπεστη.Τωρα που το σκεφτομαι,δεν ειναι και πολυ μακρυα η Βουδαπεστη ANGEL..
__________________
sebastian
toyota corolla e11 &
toyota celica vvti
Απάντηση με παράθεση
  #64  
Παλιά 04-08-06, 11:04
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 470
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Μια χαρά είναι η Βουδαπέστη...
Παίρνεις τη γυναίκα και της λες ότι θα πάτε εκδρομή στη Βουδαπέστη...
Φυσικά οδηγητοί για να απολαυσετε τα τοπία και τους τόπους της διαδρομής.
Φτάνετε και της λες ότι το αμάξι θα το αφήσεις σε κανά γκαράζ για να μην μπλέκεις αφού δεν ξέρεις τους δρόμους...
Ε την συνέχεια την ξέρεις...
Απάντηση με παράθεση
  #65  
Παλιά 07-08-06, 04:12
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
και οταν πας να πληρωσεις το γκαραζ λες...ε τους κλεφτες...αν δεν δωσω 4800 δεν μου δινουν το αμαξι....τι να κανεις ομως...δεν ξαναπαταω Βουδαπεστη!!!!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
Re: Μετατροπη Μοτερ
  #66  
Παλιά 31-08-06, 21:44
Το avatar του χρήστη sakis
sakis Offline:
 
Εγγραφή: 12-06-2004
Μοντέλο: Corolla H/B 1.4
Περιοχή: kabala
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 709
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 320
sakis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Μετατροπη Μοτερ

ερωτηση προς ολους και ειδικα προς mike_g η εισαγωγη και πεταλουδα απο celica ταιριαζει απροβληματιστα στο corolla e12 και εαν ναι για πιο celica μιλαμε το απλο η ts??εαν δεν πειραξεις κατι αλλο κερδιζεις κατι με αυτα τα 2 μονο και πιο ειναι το κοστος για κατι τετοιο πεταλουδα εισαγωγη??
__________________
E12 TS ...................πολυ θα ηθελα!!!!!!!!!only look!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #67  
Παλιά 31-08-06, 23:51
Το avatar του χρήστη Roy-D
Roy-D Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 24-10-2005
Μοντέλο: RoyalΕ11 f/l
Περιοχή: Στον Κοσμο Μου
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 3.536
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 587
Roy-D είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
μεκος του κλαμπ εχει φορεσει εισαγωγη και πεταλουδα σε 1,4 και δουλευει το αμαξι του απ οσο ξερω μια χαρα....θελει καποιες ψιλορυθμισεις ομως...αν και κανουν δουλιτσα κι ετσι!απο celica τα εβαλε!
__________________
Corolla...ποιο απίστευτο πεθαίνεις...!
http://www.corollaclub.com/forums/vb...o=view&id=5477
Απάντηση με παράθεση
Re: Μετατροπη Μοτερ
  #68  
Παλιά 01-09-06, 00:11
Το avatar του χρήστη TOLIS EE80
TOLIS EE80 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 04-04-2005
Μοντέλο: COROLLA EE80
Περιοχή: Κόρινθος
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 2.004
Ευχαρίστησε: 5
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 444
TOLIS EE80 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Μετατροπη Μοτερ

Παράθεση:
Αν θυμαμαι καλα το πρωτο σταδιο τουρμπο που εχουν ειναι στα 200 αλογα με κοστος περιπου 3.800 και 1.000 για την τοποθετηση αν πας στις εγκαταστασεις του στην Βουδαπεστη.Τωρα που το σκεφτομαι,δεν ειναι και πολυ μακρυα η Βουδαπεστη ANGEL..
Αυτη η μετατροπη ειναι για την 1.8 ts ή για την απλη 1.8?
οπως και να χει πιστευω δεν συμφερει.4800ευρω συν κανα 1000+ευρω το πηγαινελα,παει πολυ.Καλυτερα ειναι να βαλει καποιος την ts με τα ιδια λεφτα στην περιπτωση που η προαναφερομενη μετατροπη ειναι για την απλη 1.8..
**καλυτερα να αναφεροσαστε σε κωδικους μοτερ και οχι σε κωδικους μοντελων corolla,απο την στιγμη που οι αναφερομενες μηχανες στο τοπικ τις φοραν αρκετα μοντελα ΤΟΥΟΤΑ.
__________________
Tolis' COROLLA Pics **COROLLA EE80 - 4AGE 124HP**

CorollaClub-Greece AE82 Owners Club twincam.org
Απάντηση με παράθεση
Re: Μετατροπη Μοτερ
  #69  
Παλιά 01-09-06, 02:33
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 364
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Re: Μετατροπη Μοτερ

Για το το κιτ Turbo της ΤΤΕ για το MR2 ξέρουμε κατι? Σιγουρα θα είναι η πιο αξιόπιστη λύση και τα νούμερα που δίνει ειναι παααρα πολυ καλα και ιδιαιτερα της ροπής!Φαντάζομαι ότι σε υπερκυβισμένο θα μπαίνει κουτι!
Συνημμένα Αρχεία
Τύπος Αρχείου: pdf tte_mr2_turbo.pdf (92,3 KB, 131 εμφανίσεις)
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Απάντηση με παράθεση
  #70  
Παλιά 01-09-06, 11:14
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 344
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Από ότι ξέρω η εισαγωγή και η πεταλούδα που βάζουμε και μπαίνει κουτί στην Ε12 χωρίς πατέντες και προβλήματα είναι από 1.8 απλό celica όχι από TS γιατί από ότι ξέρω από TS είναι μεταλλική (για την εισαγωγή λέμε τώρα όχι για πεταλούδα η οποία και βέβαια είναι μεταλλική) ενώ από την απλή 1.8 είναι πλαστική ακριβώς ίδια με την δικιά μας απλά ποιο μεγάλη.
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA E 12

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
μετατροπη σε 2zz χρηστος Θελω βοηθεια 37 20-02-14 17:51
μετατροπη 101 1,3. σε gt 1,3 nontaspap2 ΦΟΡΟΥΜ 1 04-12-09 19:15
Μετατροπη pro fL σε F/L mpesikos TOYOTA COROLLA T-SPORT 20 22-01-09 00:01
μετατροπη μοτερ jason Η.R.D. 7 16-07-08 20:02
μετατροπη 3sgte αγγελος SUPPORT 0 06-05-04 15:16



Page generated in 0,17036891 seconds (80,11% PHP - 19,89% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:38.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)