Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ Μαλώστε, διαφωνίστε όσο θέλετε!!!!!!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #201  
Παλιά 04-05-06, 00:38
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

και πως απαντησε με 192 εναντι 200? ειναι εφικτο θαρρεις? πως απαντησαν με email?
και γιατι δεν απαντησε με κινητηρα 2000 βασιλη?τι ειναι αυτα που λεμε μωρε?
σε λιγο θα πεις οτι εβγαλε ts compressor μονο και μονο για τα ταπερ.

ετσι νομιζεις βασιλη? αυτα σου μαθαινουν στη σχολη? σιγα μην εκατσε η τουοτα να ασχοληθει με τον αν θα περασει το ts το type R που υπαρχει μονο στην ευρωπη. το 1/4 της της αγορας της ιαπωνιας εχει ξεπερασει ολη την ευρωπαικη αγορα.
μηπως ετσι μας βολευει? μηπως φανατιζομαστε μονοι μας?

αν βλεπατε στην κυπρο τι (μαμα γιαπωνεζικα) hondα και toyota κυκλοφορουν. κατευθειαν απο την ασια ηρθαν . ειναι πολεμικα μοντελα και μυριζουν ιαπωνια μολις ανοιξεις το καπο. και μεις καθομαστε δω και παιζουμε ταβλι.
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #202  
Παλιά 04-05-06, 02:04
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 281
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
τα 180 σε αυτ/τα σαν τα δικα μας ειναι γυρω στα 900μ (και μου εριξε 2 καροτσες η 0,2-0,3 για κλαματα δλδ)
το τς για 1,8 παει καλα παιδες ιδιος του jims202

mechanicaf με εστηλες με αυτα που εγραψες και ενα λαθος που εκανες και θελη διορθοση 1 ατομο μεσα ειχε στο αυτ/το το εαυτο του οχι να χασουμε και με 2 ατομα στο τσ
μιας και γραφουμε για την κοντρα μεταξη τον κηνιτηρων για πητε μου πια ειναι η πρωτοτιποια του τς γιατι τουλαχιστον ο δικος μας ειναι το πρωτο μοτερ με 20ν σε παραγογη το τσ σε τι εχει προτοτυπηση εκτος το οτι ειναι ποιο καινουριος πιο πολλα κιβικα και αργοτερος απο το 20ν
Μην είσαι τόσο απόλυτος στην κριτική σου. Όπως είπε και ο Κοσμάς, κανένας δε λέει ότι ο 4AGE δεν είναι πολύ καλός κινητήρας. Θέλεις να πω και άλλα? Ο 4ΑGE είναι ένας ΦΟΒΕΡΟΣ κινητήρας. Νομίζω ότι είναι ίσως ο πιο διαδεδομένος κινητήρας της Toyota για ερασιτεχνική αγωνιστική οδήγηση.

Όμως μην συγχέουμε τα πράγματα. Αν κινητήρες τέτοιου είδους μπορούσαν να περάσουν τις προαδιαγραφές ρύπανσης που υφίστανται σήμερα, τότε δε θα υπήρχε λόγος να τους αλλάξουμε! Όμως δυστυχώς αυτό δεν γίνεται. Ούτε η Toyota ξέχασε πώς γίνονται οι κινητήρες, ούτε η Alfa Romeo, ούτε η BMW. Απλά, ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΔΙΚΗ ΙΣΧΥΣ = ΜΕΓΑΛΗ ΡΥΠΑΝΣΗ, άρα πάπαλα.

Τώρα το κατόρθωμα της Toyota (ή της Yamaha - βασικά έχω μιλήσει με τον τύπο της Yamaha που τον σχεδίασε) με τον συγκεκριμένο κινητήρα είναι ότι:

1. Είναι ένας από τους 2-3 εταιρείες ατμοσφαιρικούς κινητήρες παγκοσμίως που υπερβαίνουν το όριο 100 bhp/lt (σχεδιαστικός στόχος).
2. Το ότι ο κινητήρας έχει υψηλότατη διάρκεια ζωής, παρά τις ιδιαίτερα υψηλές στροφές του (λόγω των κεραμικών χιτωνίων του).
3. Το ότι ζυγίζει μόνο 115 κιλά και βγάζει 192 άλογα
4. Το ότι η κατανάλωσή του είναι η καλύτερη παγκοσμίως για κινητήρα ~200 ίππων.

Σε ό,τι αφορά την κόντρα σας. Έχεις ένα σαφώς ελαφρύτερο όχημα, και πάλι έχασες. Το πόσες καρότσες, ή εκατοστά δεν έχει νόημα. Αυτό που πέτυχε η Toyota επομένως είναι ότι το μεταγενέστερο όχημά της, της ίδιας φιλοσοφίας με το προηγούμενο, είναι ταχύτερο. Αυτό δεν σου αρκεί???
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #203  
Παλιά 04-05-06, 10:16
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
180? ωπα κοψε κατι...
ντραγκστεραδικο? ξανακοψε κατι.....
μακαρι να εξαφανιζοταν το ts οπως εξαφανιζεται το type r

Ναι οκ, μ....κια!!! 150-155 είναι στο 400αρι και 190 περίπου στο 1000άρι,
αλλά όντως εξαφανίζεται όπως το Type-r.

Αν το δωσεις ρολαριστά με ts πάνω από τα 100 θα δεις πως η διαφορά θα είναι τουλάχιστον 5 καρότσες.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #204  
Παλιά 04-05-06, 12:53
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 846
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
και πως απαντησε με 192 εναντι 200? ειναι εφικτο θαρρεις? πως απαντησαν με email?
και γιατι δεν απαντησε με κινητηρα 2000 βασιλη?τι ειναι αυτα που λεμε μωρε?
σε λιγο θα πεις οτι εβγαλε ts compressor μονο και μονο για τα ταπερ.

ετσι νομιζεις βασιλη? αυτα σου μαθαινουν στη σχολη? σιγα μην εκατσε η τουοτα να ασχοληθει με τον αν θα περασει το ts το type R που υπαρχει μονο στην ευρωπη. το 1/4 της της αγορας της ιαπωνιας εχει ξεπερασει ολη την ευρωπαικη αγορα.
μηπως ετσι μας βολευει? μηπως φανατιζομαστε μονοι μας?

αν βλεπατε στην κυπρο τι (μαμα γιαπωνεζικα) hondα και toyota κυκλοφορουν. κατευθειαν απο την ασια ηρθαν . ειναι πολεμικα μοντελα και μυριζουν ιαπωνια μολις ανοιξεις το καπο. και μεις καθομαστε δω και παιζουμε ταβλι.
Πανο αν διαβασες καλα δεν ειπα να χτυπησει το χοντα αλλα κατι παρομοιο.Το χοντα ειναι η χαρα του παιδιου ρε συ ενω το κορολλα δεν στοχευει σε αυτο.Ρε ολο να μου την λες θες?Ο κομπρεσσορας βγηκε και καλα στην κατηγορια των S3,focus St
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #205  
Παλιά 04-05-06, 13:21
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
180? ωπα κοψε κατι...
ντραγκστεραδικο? ξανακοψε κατι.....
μακαρι να εξαφανιζοταν το ts οπως εξαφανιζεται το type r

Ναι οκ, μ....κια!!! 150-155 είναι στο 400αρι και 190 περίπου στο 1000άρι,
αλλά όντως εξαφανίζεται όπως το Type-r.

Αν το δωσεις ρολαριστά με ts πάνω από τα 100 θα δεις πως η διαφορά θα είναι τουλάχιστον 5 καρότσες.
Απο βδομάδα θα ανοίξω με εναν φιλο στην λάρισα με CTR και θα λύσουμε (και αυτή) την απορία μας.Χθες τα ανοιξα με το δευτερο αμαξι που έχει ενα uno turbo με πολλλααα.Το αποτέλεσμα ηταν γνωστο αλλά ετσι για να δούμε ποσα κοντα θα είμαστε..Η συνεχεια στα φιλικα ανοίγματα!
__________________
Corolla TS 1.8 3d 2002-2007
Yaris 1.3 5d 2002-
B.M.W. E30 2.0 2d 2008-(drift project)
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #206  
Παλιά 04-05-06, 17:10
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

παιδια ολα καλα αυτα που λετε το θεμα ομως που φωναζω τοσο καιρο και δε μ ακουει κανενας ειναι οτι ο κινητηρας της ts τους βγαζει τους ιππους στο δυναμομετρο. τι να το κανω αν την περνανε αυτοκινητα ιδιου βαρους η εστω και πιο ελαφρια αλλα με 30-40 αλογα κατω. δεν εχει διαφορικα οπως το σκουμπι που χανει 70 αλογα απο διαφορικα και μονο. πχ ενα 4AGZE με τα 170 ουτε που θα το δει η ts. γενικα ενα αμαξι 150 ιππων 1300τ θα το δει ποτε η ts? αρα εχουμε πολλα παραδειγματα με πιο αδυναμους κινητηρες που την χτυπανε ανετα. ακομα και ο παλιος 20v.ειτε την περναει ειτε οχι την ΧΤΥΠΑΕΙ ομως.
το προβλημα ειναι στο λιφτ και το ξερουν και το παραδεχοντε ολοι. ειναι σαν μηχανακι motocross που τα βγαζει ολα ψηλα. ας το πω αλλιως. πανε ταξιδι η γρηγορη βολτα μια ts και ενα 20v ειτε σε g6 ειτε σε αλλη καροτσα. για να κινηθει ανετα η ts θα πρεπει ο οδηγος της να την λαχανιαζει και να την δουλευει συνεχεια 6500-7800. γιατι απο κει και κατω ειναι πραγματικα για κλαματα. δεν εχει ελαστικοτητα ο κινητηρας κατα τη γνωμη μου. αυτο παθαινουν και τα civic vtec.
και ας μη την συγκρινουμε με το ταπερ γιατι το ταπερ για μενα(γνωμη μου παντα) χανεται. ισως εσεις ειδατε αλλα. εγω ειδα το ταπερ με τα ματια μου να χανεται ενω ts οχι.
λετε να εχω τιποτα με τις ts? οχι καθε αλλο. μαλιστα ειχα οδηγησει ενα με σκοπο να το αγορασω αλλα κολωσα στα λεφτακαι στο τεκμηριο τοτε. προς θεου corolla ειναι και την αγαπαμε. δεν ειναι θεος ομως
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #207  
Παλιά 04-05-06, 17:28
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και γραφουμε για την κοντρα μεταξη τον κηνιτηρων για πητε μου πια ειναι η πρωτοτιποια του τς γιατι τουλαχιστον ο δικος μας ειναι το πρωτο μοτερ με 20ν σε παραγογη το τσ σε τι εχει προτοτυπηση εκτος το οτι ειναι ποιο καινουριος πιο πολλα κιβικα και αργοτερος απο το 20ν
H προτοπορεια του Νικο ειναι οτι ενας σωστα σχεδιασμενος κινητηρας(2ZZ-GE) ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ 30 ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΙ 80 ΒΑΛΒΙΔΕΣ για να παει,μονοπεταλουδο και 16v υπερ επαρκει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #208  
Παλιά 04-05-06, 17:32
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

ηρακλη με συγχωρεις αλλα μην ξεχνας τους κινητηρες της honda.
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #209  
Παλιά 04-05-06, 19:12
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 315
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

leon74 το δικο μου ειναι καρινα τα κιλα ειναι τα ιδια περιπου.για τους ρυπους τι να πω δεν ξερω
kosma αν ανοιξουμε απο 100χλμ μπορει και να χαση εξηγουμε στα 100 εγω εχω 2ρα και 6000στρ. ο τς εχει 3τη μετα τα 120 μπορει να με περαση αλλα πιστεψεμε απο 100-120 θα τον περασω [τα 120 ειναι για να μην ξεχνιουντε μερικη (σημα κατατεθεν )]
jims202 εδω περασες εμενα στο ταπερ θα κολισεις
για σου μαρμελ με τα ωραια σου
ηρακλη επαρκη για να ειναι καλος αλλα οχι το οτι καλυτερο κυκλοφορη εως 2000 ατμοσφαιρα
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
Απάντηση με παράθεση
Re: 4AGE-20V vs VVTLi
  #210  
Παλιά 04-05-06, 22:25
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: 4AGE-20V vs VVTLi

νικο κοψε κατι ρε. αν ανοιξετε απο τα 100 δεν θα χασει με τιποτα. αντε να πεταχτεις λιγα μετρα. μετα θα σε μαζεψει στο φορτωμα της τυριτης. την εχει πολυ μακρια. αυτο ειναι το κακο της αλλα και το καλο της σε ελαχιστες περιπτωσεις κατα τη γνωμη μου παντα!!!!
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ > ΔΙΑΞΙΦΙΣΜΟΙ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
4age 16v vs 20v NicKE70 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 4 26-09-17 12:43
Vvti & Vvtli- Πως, που, γιατί... madvinegar Γνωσιακή Βάση Δεδομένων 0 10-03-09 17:32
Μετατροπή 1,4 VVTi σε 1.8 TS VVTLi ΚΩΣΤΑΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ SUPPORT 44 15-12-08 12:46
4age 16v konkon 4AGE 20v Levin 10 13-03-08 18:22
vvti vvtli? labros_k ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1 11-01-07 14:17



Page generated in 0,17855501 seconds (79,83% PHP - 20,17% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:34.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)