Re: Ατμοσφαιρικες Βελτιωσεις Σε 20ν
Παιδια πηγα σημερα να βγαλω καρτα καυσαεριων και ειχα το εξης προβλημα..
Ενω τα καυσαερια στο ρελαντι ειναι αψογα ταξεως 0,008 και ΗC 10-15 ο λαμδα δειχνει 1,2-1,3..Στις 2500 στροφες εχω παλι πολυ καλα καυσαερια και το λαμδα να δειχνει σωστα 1,0χχχ-1,04..
Δηλαδη το προβλημα ειναι ο λ στο ρελαντι..Ο μηχανικος μου ειπε οτι ολα τα 20v μαυροκαπακα κανουν αυτο το πραγμα στο ρελαντι,οτι δεν ειναι προβλημα..Εσεις τι εχετε μετρησει?Ξερει κανεις πως διορθωνεται αυτο?Υπαρχει προβλημα?
Να σημειωσω οτι φοραω μαμα 20v φιλτροκουτι,το μοτερ ειναι μαμα και εχει το εργοστασιακο φιλτροκουτι με το βαμβακερο φιλτρο της ΤΟΥΟΤΑ και ειχα βενζινη BP Ultimate..
Τι κανουμε στην περιπτωση που ετσι ειναι ολα τα 20v?Πως βγαζουμε καρτ ακαι πως περναμε ΚΤΕΟ?Εν τω μεταξυ αν δειτε στις ΚΕΚ εχει παυλα για μετρηση λ στο ρελαντι δηλαδη δεν τους ενδιαφερει αλλα ο μηχανικος ειπε οτι θα το δουν στο ΚΤΕΟ κι ενω δε γραφεται στην καρτα,μπορει να με κοψουν..
|