Παιδια μιας κ σχετικα προσφατα οδηγησα το συγκεκριμενο γκολφακι εχω να πω οτι ηταν το μονο αμαξι που εχω οδηγησει κ εχει γκαζι απο τις 1200 μεχρι τον κοφτη!Την 1η κ 2α δ μπορουσα να καταλαβω τι κανει γιατι εμπαινε το ΕSP.Παντως ανοιγε πολυ καλα με οτι ταχυτητα κ αν ειχες μεσα.Για μαμα αμαξι εκανε πολυ καυλ@#$%@% ηχο!Επισης καταλαβαινα την ταχυτητα μονο απ τα υπολοιπα αυτοκινητα που εμεναν πολυ πισω μου..Το αμαξι εχει περιπου στα 25000
με το κλειδι στο χερι κ αξιζει πολυ για μενα αν εξαιρεσεις το οχι τρελο εσωτερικο του.1 πραγμα με ξενερωσε οτι δινουν 2 χρονια εγγυηση κ πρεπει να σκασεις αλλα 300-400 για να γινουν 4.Ε τι στο λενε ετσι κ δ τα βαζουν κατευθειαν στην τιμη?!ποιος θα θυσιασει 2 χρονια εγγυηση για 300
?!?!Κατι σημαντικο που δ ρωτησα κ θα ηθελα να μας πει καποιος αν ξερει ειναι ποσο στοιχηζουν τα σερβις.
tongue shoothim skull Ετσι να ξερουμε..Σκας τα 25000 αλλα για να ισχυει η εγγυηση..μαλλον θα ποναει..Σε συνδυασμο με αλλα τουρμπατα κ ατμοσφαιρικα που εχω οδηγησει το γκολφακι τα συνδυαζει ΟΛΑ κ ηχο κ δυναμη παντου κ καπως οικονομια σε βενζινη.Πολυ καλη επιλογη για μενα κ θα το προτιμουσα σε σχεση με το gti λογω
Το μονο αρνητικο ειναι οτι δ νομιζω να βελτιωνεται ευκολα κ αξιοπιστα.Παντως ρε παιδια επειδη βλεπω τι γραφουν καποιοι εδω δ νομιζω η VW να εβγαζε 1 τετοιο κινητηρα οπου ολοι οι καυ@!#γκαζοι θα τον προσεχαν κ να βγαζει προβληματα!Ολοκληρος ομιλος ειναι!Εχει skoda,seat,audi,lamborghini (ξεχναω καμια?) πλεον κ δεν εχει μελετησει το συγκεκριμενο κινητηρα?!?!Πολυ καλη η κινηση της πιστευω.Να δουμε σε λιγο καιρο αν θα βγαλουν τπτ..