Τα όσα ανάφερα είναι δοκιμασμένα και δουλεύουν άψογα.
Γιατί υψηλότερη συμπίεση ? Δέν έχουμε πειράξει πιστόνια (υψηλής συμπίεσης).
Η μόνη επέμβαση μέσα στο κινητήρα είναι οι εκκεντροφόροι και τίποτα άλλο. Όλα τα υπόλοιπα είναι περιφερειακά.
Με 100αρα βενζίνη όλα δουλεύουν τέλεια.
¶ΑΑΑ και κάτι ψηλοσχετικό...... που το έψαξα αρκετά. Μη βιαστείτε να γελάσετε και να πάρετε αρνητική θέση.
Υπάρχει συσκευή υψηλής τεχνολογίας που έχει πάρει Πανευρωπαική πατέντα. Βοηθά στην πάρα πολύ καλή κάυση της βενζίνης με αποτέλεσμα οικονομία καυσίμου και πάρα πολύ καθαρό κινητήρα (εσωτερικά), εκπομπή πολύ χαμηλών ρύπων και όσο και αν φαίνεται περίεργο, αύξηση της ιπποδύναμης από το πολύ υψηλό ποσοστό ολοκλήρωσης της καύσης βενζίνης και πλήρη αξιοποίηση, άρα βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα.
Γνώρισα από κοντά (λόγω άλλης γνωριμίας) τον εφευρέτη. Δίνει πενταετή εγγύηση καλής λειτουργίας και τρίμηνη εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Δείτε το
www.bens.gr STORM ELECTRONICS.Κος Καλής Μανώλης (Τηλ 2104285358)
Εάν θέλει κάποιος από εσάς να μιλήσει μαζί τους, μπορεί να χργησιμοποιήσει το όνομα μου. Δημήτρης Δέδες από την UTECO (εμείς σκεφτόμαστε να το βάλουμε και στα αυτοκίνητα της εταιρίας).