Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
15-02-06, 00:58
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Και πως αυτό το λάδι επηρρεάζει- φτάνει σε- ένα "χοντρο" γρανάζι που γυρίζει; Και τι έχει μέσα, οεο; Και τι ενεργοποιεί αυτή η "βαλβίδα" που έχουμε αριστερά στο καπάκι;
Στα αγωνιστικά yaris έχω ακούσει ότι καταργούσαν τελείως το vvti. Ποιος ο λόγος για κάτι τέτοιο; Να το κάνουμε και εμείς, θα μπορούσε να πει κάποιος.
|
|
Re: vvt-i |
|
15-02-06, 13:24
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: vvt-i
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p="
Αν μου επιτρέπει ο Dr Leon να κάνώ και εγω ενα σχόλιο στο θέμα και αν κάνω λάθος να με διορθώσει και να με διαφωτήσει....
Το VVTi είναι ενα σύστημα διαρκούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής. Συνεπώς είναι λάθος να λέμε σε ποιές στροφές "ανοίγει το VVTi. Αυτο που λέμε οτι "ανοίγει" ειναι το VVT, το παλίο σύστημα που χρησιμοποιούσε η Toyota. To VVTi ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα μεταβάλει διαρκώς το χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής δίνοντας προπορεία ή καθυστέριση. Το VVTi eχει ένα εύρος λειτουργίας μεταξύ δυο τιμών και μπορει να πάρει όλες τις ενδιάμεσες τιμές, ενω το σύστημα VVT έχει μόνο δύο θέσεις λειτουργίας.
Δάσκαλε τα είπα καλά;;;
|
Ναι, ναι πολύ σωστά, έτσι είναι.
Το VVT-ι δηλαδή δεν είναι ένα σύστημα on-off! Αυτό που κάνει είναι για παράδειγμα στις 2000 rpm η βαλβίδα εισαγωγής να ανοίγει στις -30ο, στις 3000 στροφές να ανοίγει στις -35ο και στις 6000 στροφές να ανοίγει στις -50 μοιρές (οι αριθμοί είναι εκτιμήσεις, δεν ξέρω τις ακριβείς γωνίες).Για το λόγο αυτό (της συνεχούς δηλαδή ρύθμισης) λέγεται και VVT- i, όπου το i προέρχεται από το "intelligence", δηλαδή ότι το σύστημα είναι "έξυπνο" και ρυθμίζει το άνοιγμα ανάλογα με το ρυθμό περιστροφής.
Όσο για τον Aντώνη, συγνώμη που δεν απάντησα: Το μεγάλο γρανάζι είναι ο βασικός χρονισμός του εκκεντροφόρου εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο εξαγωγής. Ο εκκεντροφόρος εξαγωγής παίρνει κίνηση απευθείας από τον στροφαλοφόρο με την καδένα και δεν ρυθμίζεται. Το γρανάζι του εκκεντροφόρου εισαγωγής (μπροστά στην εικόνα σου), έχει αυτό το δοχείο πίσω του. Το δοχείο αυτό λαμβάνει λάδι υπό πίεση, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και ρυθμίζει την ομόκεντρη γωνία του εκκεντροφόρου ως προς το γρανάζι. Ετσι, αλλάζει ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής.
|
15-02-06, 13:55
|
Μέλος
|
|
Εγγραφή: 03-04-2005
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 163
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Ωραια παιδια ολα αυτα αλλα τελικα ποιος το εκανε και τι αποτελεσμα ειδε?
__________________
|
|
Re: vvt-i |
|
15-02-06, 14:31
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 06-12-2004
Περιοχή:
Πετρούπολη
Ηλικία: 48
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: vvt-i
Παιδιά, συγνώμη, αλλά εγώ δεν είδα καμία διαφορά με το αυτοκίνητο που άνοιξε και το έχει κάνει αυτό, και στο οποίο εγώ οδηγούσα δίπλα με το δικό μου. Δεν ξέρω βέβαια αν αυτός που το οδηγούσε νιώθει κάποια διαφορά, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζεται. Οτι έχει αρπάξει στα χαμηλά το αυτοκίνητο, και ότι κυνηγάει Corolla 1.6 πλέον (όχι ότι περνάει). Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είναι κάτι τέτοιο δόκιμο και αξιόπιστο. Γιατί με βάσει την πληρέστατη ανάλυση του φίλου leon, κάτι τέτοιο δεν συστήνεται! Βέβαια, δεν ξέρω μήπως έτσι φίλε leon, ουσιαστικά παγώνουν την θέση που ανοίγει το VVt, και παύει να είναι πλέον μεταβλητό, και ειναι σταθερό, όπως δλδ το απλό VVt αρχικά. Οπότε με αυτήν την λογική μπορείς να έχεις το VVt ανοιχτό απο τις 2000 (έτσι είναι σε αυτόν), και ουσιαστικά να είσαι συνέχεια μέσα στο VVt. Με ότι κόστος στην κατανάλωση συνεπάγεται κάτι τέτοιο!
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|
|
Re: vvt-i |
|
15-02-06, 15:00
|
banned
|
|
Εγγραφή: 01-07-2004
Περιοχή:
Γαλάτσι
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: vvt-i
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p="
Το δοχείο αυτό λαμβάνει λάδι υπό πίεση, ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα και ...
|
Ευχαριστώ πολύ Λεόν για τις πληροφορίες. Μήπως υπάρχει κανένα σχεδιάγραμμα να δούμε τι έχει μέσα αυτό το δοχείο; Η μηπως ξέρουμε πως (και αν) ανοίγει, να το δούμε και να ανεβάσουμε φυσικά φωτογραφίες;
Αριστερά στο καπάκι έχει έναν εναργοποιητή (μάλλον, δεν νομίζω να είναι αισθητήρας) που σχετίζεται με το vvti. Αν αποσυνδέσω την φίσα που καταλήγει σε αυτόν μπορεί να γίνει τίποτα δυσάρεστο; Λογικά έτσι δεν απενεργοποιώ το vvti; Απάντηση στο γιατί να το κάνω δεν υπάρχει. Έτσι, για να δούμε το μοτέρ με σταθερό χρονισμό , εφόσον αυτό είναι ασφαλές. (είναι
|
15-02-06, 19:42
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ANTONIS";p="
Και πως αυτό το λάδι επηρρεάζει- φτάνει σε- ένα "χοντρο" γρανάζι που γυρίζει; Και τι έχει μέσα, οεο; Και τι ενεργοποιεί αυτή η "βαλβίδα" που έχουμε αριστερά στο καπάκι;
Στα αγωνιστικά yaris έχω ακούσει ότι καταργούσαν τελείως το vvti. Ποιος ο λόγος για κάτι τέτοιο; Να το κάνουμε και εμείς, θα μπορούσε να πει κάποιος.
|
μεσω της βαλβιδας του vvt. διασκορπιζει λαδι αναλογα με τον χρονο του καθε κυλινδρου. την βαλβιδα την ενεργοποιει ο εγκεφαλος
στα αγωνιστικα τι να το κανεις το vvti? αφου δουλευεις συνεχεια ψηλα και δε σε νοιζουν τα χαμηλα. χανοντας το ψηλα δουλευεις ξερα σαν μοτοκροσαδικο μηχανακι.
δεν αξιζει τον κοπο σε συμβατικο κινητηρα ομως!!!!
__________________
|
|
Re: vvt-i |
|
15-02-06, 22:53
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Re: vvt-i
Με το VVTi έχεις εναν κινητήρα με ικανοποιητική απόδοση, σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του. Αν το καταργήσεις, στην ουσια βάζεις πίο "άγριους" εκκεντροφόρους, με τους οποίους κεδίζεις βέβαια σε δύναμη ψιλά, αλλά χάνεις χαμηλά.... Αυτή ειναι μια λύση που δεν συνήστατε για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης (είναι όπως λέει και ο Πανος για αγώνες).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
16-02-06, 10:15
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 30-01-2004
Περιοχή:
Κοκ. Μύλος
Ηλικία: 41
Μηνύματα: 2.432
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Άρα ουσιαστικά ότι και να έκανε ο συγκεκριμένος μόνο χασούρα έχει χαμηλά και κέρδος ψηλά ή και το αντίστροφο ανάλογα την ρύθμιση;
|
16-02-06, 10:54
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 25-05-2005
Περιοχή:
Πειραιάς
Ηλικία: 45
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Βασικά αυτό που θα έπρεπε να μας προβληματίζει είναι ότι αυτό που πετυχαίνουμε μετακινώντας την αλυσίδα των εκκεντροφώρων δεν είναι να "ανοίγουμε" το vvti από χαμηλότερες στροφές παραμένοντας μέσα στα όρια του κατασκευαστή αλλά να βγαίνουμε έξω από τα όρια του κατασκευαστή σε όλο το φάσμα.
Αν δηλαδή η μίνιμουμ προπορεία ήταν -30 μοίρες και η μάξιμουμ ήταν -50 μοίρες, μετα την μετακίνηση της αλυσίδας θα παίζουμε από -35ο ως -55ο.
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό ειναι καλό μακροπρόθεσμα....
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|
|
|
|
16-05-11, 20:17
|
banned
|
|
Εγγραφή: 18-11-2010
Μηνύματα: 7
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Η μεταβολή της φάσης του γραναζιού του vvt-i γίνεται με ψεκασμό λαδιού με πίεση μέσω της βαλβίδας OCV η οποία είναι ηλεκτροβαλβίδα που αναλαμβάνει να ανοιγοκλείσει ο εγκέφαλος ανάλογα με τις ανάγκες που παρουσιάζονται. Αν θυμάμαι καλά ο εγκέφαλος τσεκάρει μεταξύ άλλων τις στροφές του κινητήρα, τη θέση της πεταλούδας του γκαζιού και τη θερμοκρασία του κινητήρα και αναλαμβάνει να δώσει τα κατάλληλα σήματα για τον έλεγχο του VVT-i
Δείτε τις παρακάτω εικόνες:
Τη βαλβίδα και το φίλτράκι OCV τα είχα βγάλει από το δικό μου για καθάρισμα μια φορά γιατί άναβε το check engine με κωδικό 1345, αλλά τελικά πήγα για αλλαγή γραναζιού VVT-i (300€ μαζί με εργατικά)
Πάρτε και τις δικές μου φωτογραφίες της βαλβίδας (το φιλτράκι είχα ξεχάσει να το φωτογραφήσω αλλά ένα μικρό σκατουλάκι σαν σίτα είναι, για να μην περνάνε σκουπιδάκια στη βαλβίδα).
Βαλβίδα OCV από μπροστά (βύσμα)
Βαλβίδα OCV από το πλάι (έμβολο)
Με αυτή τη μπαταρία 12volt δοκίμασα την κίνηση της βαλβίδας.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16812706 seconds (82,21% PHP - 17,79% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:44. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|