Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ts Forum -3-
  #321  
Παλιά 19-01-06, 12:29
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλο αυτο που λες αλλα εμενα το αμξι μου εχει και κορονοπηνειο c-one οποτε λογο το οτι εχω κοντινει το σασμαν μου οι ρεμπριζ μου ειναι πολυ καλυτερες απο ενα μαμα μακρυ κιβωτιο.Με 4.8 τελικη σχεση που εχω τωρα ειμαι σαν να εχω σασμαν απο type-r.
Χμμ, ενδιαφέρον. Το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό παλιότερα (ή μάλλον να πάρω όλο το σετ γραναζιών αλλά πήγαινε πολλά). Πόσο πήγε το μαλί και από που το πήρες;

Στο ταξίδι δεν κάνει πολύ θόρυβο όπως είναι, δεν είναι ενοχλητικό; Θα μπορούσες να βάλεις το γρανάζι της 6ης από Celica για να έχεις το τέλειο κιβώτιο
Οχι δεν κανει απολυτος κανενα θορυβο γιατι τα γραναζια δεν ειναι straight cut.Τα πηρα απο ιαπωνια περιπου στα 1000 ευρω.
Προφανώς και μικρότερη τελική να υποθέσω;
Re: Ts Forum -3-
  #322  
Παλιά 19-01-06, 12:30
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Λοιπόν η δοκιμή απο μένα έγινε χθες. Ρεζερβουαρ 3,5/4 και συνολικά + 120 Kg(Eγώ και τα τσιγαρα μου!!!).Οι χρόνοι τώρα..Επειδή απο ρελαντί σκορτσάρει λίγο η δευτάρα δοκίμασα με σταθερα τερμα γκάζι με 2α και 3η απο τις 2000σαλ μέχρι κόφτη.
Ετσι με κάνω Μ.Ο:7,3(7,28/7,32/7,30) ενώ
Με κάνω Μ.Ο: 14,44(14,7/14,38/14,25)

Υ.Γ:Απλά αν κάποιος[/b] μπεί στον κόπο να κάνει το παραπάνω και το γραψει ας φροντίσει να κανει τις ιδιες μετρήσεις(με ρεζερβουρ και βαρος όπως θέλει απλά να το γραψει) έτσι για να χουμε να συγκρίνουμε!
Re: Ts Forum -3-
  #323  
Παλιά 19-01-06, 12:31
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ομως ειναι μονο 185 τροχο μου το εχει επιβεβαιωσει ο ανθρωπος που καινει τις δυναμομετρησεις.Το δικο μου ειναι δυναμομετρημενο σε ΤΑΤ δυναμομετρο που ειναι το πιο αυστηρο ετσι για να ξερεις φαντασου αν το μετρησο σε καποιο που να μην ειναι τοσο ακριβες σαν αυτο που παει ο αστακος.Να του το μεταφερεις ετσι για να δουμε τι μπορει να κανει και οχι μονο λογια.
Εχει ενδιαφέρον να μου πεις σε ένα private το όνομα του ανθρώπου που σου το είπε.... γιατί έτυχε να είμαι μαζί του σήμερα και τα λέγαμε....
Δεν θυμαμαι το ονομα του αλλα αυτο ειναι το τηλ. του που μου εδωσε 2109851819.Μπορεις να τον παρεις και εσυ να τον ρωτησεις.
Οπως είπα πριν ήμουν μαζί με τον τύπο και τον Astako το Σάββατο κια ξέρω...
Αφου τον ξερεις και τα λετε τι θα γινει θα τα ανοιξουμε περιμενω..
Γιατί δεν του στέλνεις ένα private; Φαντάζομαι ότι θα σου απαντήσει...
Re: Ts Forum -3-
  #324  
Παλιά 19-01-06, 12:41
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά, τι συζήτηση είναι αυτή τώρα? Είναι δυνατόν να βγει άκρη έτσι? Μου θυμίζει συητήσεις το δημοτικό του στυλ: "το δικό μου είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο και αν το πω στον μπαμπά μου θα τον δείρει τον μπαμπά σου!". Έλεος πια!
Εξ' αρχής δεν κατάλαβα το ύφος του Ακι να κοντραριστεί με τον Astako λες και έχει να αποδείξει κάτι... όχι κάτι προφανές βέβαια... απλά αναλωγίσου το εξής... Θα έπαιρνες εσύ τηλέφωνο ένα βελτιώτή να τον ρωτήσεις πόσα άλογα είναι το αμάξι του τάδε τύπου;;; Και ο βελτιωτής (που δεν σε ξέρει) θα σου το έλεγε;;;; Food for thought...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Θέλω όμως και πάλι να μεταφέρω κάτι στη συζήτηση που νομίζω ότι είναι σημαντικό: Μπορεί ενδεχομένως ο κινητήρας μας να βγάλει 200 άλογα στον τροχό στις ~9000 rpm που (όπως λέει) φτάνει του aki. Το θέμα όμως δεν είναι τη ισχύς βγαίνει μόνο σε ορισμένες στροφές, αλλά πόσο γεμάτη είναι καμπύλη της ισχύος σε ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ των στροφών. Γιατί όταν οδηγάμε, η βελόνα νομίζω δεν είναι κολλημένη στις 9000! Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα, ξεκινάει από τις 800rpm!!!!!
Η βελόνα σου ξεκινάει από εκεί αλλά εκεί το αμάξι είναι νεκρό, όπως επίσης και για πολλές στροφές ακόμα (αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα) ... και φυσικά μια ιπποδύναμη δεν λέει και πολλά... θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και διαγράμματα (και της ροπής)...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Και κυρίως: Ακόμα και 10-15 άλογα να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορά, πιστεύετε ότι θα το δείτε αξιόπιστα σε μια κόντρα? Λίγο να σπινάρει ο ένας περισσότερο, λίγο να καθυστερήσει σε μια αλλαγή, χάθηκε το παιχνίδι.
Μια κόντρα δεν είναι μόνο μια εκκίνηση... γιατί μπορεί τη μια να χάσεις το Lift, την άλλη την αλλαγή 1η 2α κτλ... φυσικά θα γίνουν και ρολλαριστές κτλ... και δεν αρκεί μια φορά...
Σε κάθε περίπτωση 10-15 άλογα στον τροχό κάνουν διαφορά...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Δεν είναι ίδες όλες αυτές οι συνθήκες πάντα... και αυτό ισχύει και στο δυναμόμετρο... απλά στο δυναμόμετρο έχεις ορισμένους παράγοντες σταθερούς... και στην τελική ένα δυναμόμετρο μπορεί να μην λέει όλη την αλήθεια (γιατί πειράζεται εύκολα)... αλλά βλέπεις τη διαφορά... Α άλογα πριν Β άλογα μετά την μετατροπή... απλά...
Re: Ts Forum -3-
  #325  
Παλιά 19-01-06, 14:01
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Φίλε powerCTS, προφανώς δεν αντιδικώ μαζί σου (ούτε με τον aki), απλά οι κοκορομαχίες χωρίς επιχειρήματα νομίζω ότι γενικά ρίχνουν το επίπεδο.

Όσο για τον τρόπο "δυναμομέτρησης" που προτείνω... μην τον αμφισβητείς, προτού το δοκιμάσεις! Σου στοιχηματίζω ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστος από μετρήσεις που κάνει ο καθένας σε διαφορετικό δυναμόμετρο...
Re: Ts Forum -3-
  #326  
Παλιά 19-01-06, 14:07
Το avatar του χρήστη kosmas
kosmas Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
kosmas είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
" Σου στοιχηματίζω ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστος από μετρήσεις που κάνει ο καθένας σε διαφορετικό δυναμόμετρο...
Πόσα βάζεις??
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
Re: Ts Forum -3-
  #327  
Παλιά 19-01-06, 15:19
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kosmas";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
" Σου στοιχηματίζω ότι είναι πολύ πιο αξιόπιστος από μετρήσεις που κάνει ο καθένας σε διαφορετικό δυναμόμετρο...
Πόσα βάζεις??
192, τα βλέπω!
Re: Ts Forum -3-
  #328  
Παλιά 20-01-06, 09:41
Το avatar του χρήστη akis_1
akis_1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
akis_1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από powerCTS";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά, τι συζήτηση είναι αυτή τώρα? Είναι δυνατόν να βγει άκρη έτσι? Μου θυμίζει συητήσεις το δημοτικό του στυλ: "το δικό μου είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο και αν το πω στον μπαμπά μου θα τον δείρει τον μπαμπά σου!". Έλεος πια!
Εξ' αρχής δεν κατάλαβα το ύφος του Ακι να κοντραριστεί με τον Astako λες και έχει να αποδείξει κάτι... όχι κάτι προφανές βέβαια... απλά αναλωγίσου το εξής... Θα έπαιρνες εσύ τηλέφωνο ένα βελτιώτή να τον ρωτήσεις πόσα άλογα είναι το αμάξι του τάδε τύπου;;; Και ο βελτιωτής (που δεν σε ξέρει) θα σου το έλεγε;;;; Food for thought...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Θέλω όμως και πάλι να μεταφέρω κάτι στη συζήτηση που νομίζω ότι είναι σημαντικό: Μπορεί ενδεχομένως ο κινητήρας μας να βγάλει 200 άλογα στον τροχό στις ~9000 rpm που (όπως λέει) φτάνει του aki. Το θέμα όμως δεν είναι τη ισχύς βγαίνει μόνο σε ορισμένες στροφές, αλλά πόσο γεμάτη είναι καμπύλη της ισχύος σε ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ των στροφών. Γιατί όταν οδηγάμε, η βελόνα νομίζω δεν είναι κολλημένη στις 9000! Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα, ξεκινάει από τις 800rpm!!!!!
Η βελόνα σου ξεκινάει από εκεί αλλά εκεί το αμάξι είναι νεκρό, όπως επίσης και για πολλές στροφές ακόμα (αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα) ... και φυσικά μια ιπποδύναμη δεν λέει και πολλά... θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και διαγράμματα (και της ροπής)...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Και κυρίως: Ακόμα και 10-15 άλογα να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορά, πιστεύετε ότι θα το δείτε αξιόπιστα σε μια κόντρα? Λίγο να σπινάρει ο ένας περισσότερο, λίγο να καθυστερήσει σε μια αλλαγή, χάθηκε το παιχνίδι.
Μια κόντρα δεν είναι μόνο μια εκκίνηση... γιατί μπορεί τη μια να χάσεις το Lift, την άλλη την αλλαγή 1η 2α κτλ... φυσικά θα γίνουν και ρολλαριστές κτλ... και δεν αρκεί μια φορά...
Σε κάθε περίπτωση 10-15 άλογα στον τροχό κάνουν διαφορά...

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Δεν είναι ίδες όλες αυτές οι συνθήκες πάντα... και αυτό ισχύει και στο δυναμόμετρο... απλά στο δυναμόμετρο έχεις ορισμένους παράγοντες σταθερούς... και στην τελική ένα δυναμόμετρο μπορεί να μην λέει όλη την αλήθεια (γιατί πειράζεται εύκολα)... αλλά βλέπεις τη διαφορά... Α άλογα πριν Β άλογα μετά την μετατροπή... απλά...
Αν εχεις παρατηρησει σε παλιοτερα post του αστακου εκανε διαφιμηση σε καποιον που φερνει τα dastek και τον εχει τοποθετησει και ρυθμισει εκει οποτε σε ενα τηλ. μου για να τον ρωτησο τι και πως με τον εγκεφαλο και οτι υπαρχει καποιος στο corolla club ονοματι παναγιωτης ανα δεν κανω λαθος τον εχει τοποθετησει σε εσας.Και μου ειπε ναι και οτι με την φιλτροχοανη,εξατμιση και τον παραληλο θα εβγαζα το πολυ 180-185 στην καλυτερη τροχο.Επισης μου ειπε ουι το αμαξι του αστακου ειναι τοσο.Αυτο λεγεται σε ψηνω να τον βαλεις και εσυ και οχι food for thought.You live in greece.-
Και δεν εχω να αποδειξω τιποτα σε κανενα απλα θελω να δω αυτο το corolla που ολο γραφετε.Α και μην το ξεχασω εγω δεν ειπα τιποτα για κοντρα αλλα για ανοιγμα.Στην κοντρα εγω τα παω μονο με λευτα.
  #329  
Παλιά 20-01-06, 15:11
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Ο Astakos αναφέρθηκε σε αυτόν που φέρνει τον παράλληλο που έβαλε.. με τον ίδιο τρόπο που αναφέρθηκες εσύ στον άνθρωπο που σου έβαλε τα δικά σου. Ο Astakos δε διαφημίζει τον αντιπρόσωπο της Dastek, αναφέρει τι κάνει στο αμάξι του που δουλεύει γιατί το έχει δοκιμάσει. Η ιδέα του forum είναι να βοηθάμε ο ένας τον άλλο να βρούμε λύσεις γι'αυτό το δύσκολο μοτέρ. Αυτό κάνει και ο Astakos... Δεν πούλησε μούρη σε κανέναν, ούτε είπε ότι γ***άει ότι κινείται στο δρόμο. Λέει τι "παίρνει στο δρόμο" με αυτά που έχει κάνει. Και μέχρι τώρα όσοι τον έχουν ακούσει έχουν κερδίσε σε δύναμη και ροπή.

Από την άλλη εσύ εμφανίστηκες από το πουθενα να μας πεις για τα 200 άλογα σου και για τα ψέματα του Astakou. Πως θα σου ακουγόταν αυτό αν ήσουν ο Astakos ή οποιοσδήποτε άλλος. Και στην τελική ο Astakos δεν έχει να αποδείξει τίποτα εδώ... γι'αυτό και δεν γράφει πια.. γιατί για κάθε τι που έλεγε έβγαινε και κάποιος να τον κοντράρει... ότι έκανε δεν το έκανε για μούρη ούτε για να πουλήσει Dastek και να πάρει μίζα...

Και σου είπε κάποιος ότι με τα παραπάνω φτάνεις 185 άλογα... Ο Astakos δεν έχει μόνο τα παραπάνω...

Και στην τελική αν ήθελες να μάθεις πως πάει το αυτοκίνητό του θα έλεγες απλά: Πάμε μια βόλτα να δούμε πως πάμε;.. και όχι... ο Astakos λέει ψέματα για το αμάξι του...

Αυτά.... ας πάω πάλι στο vwforum...
__________________
Πωλούνται πίσω μπάρα θόλων TRD και μαμά ελατήρια για Corolla E12
http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=3609
Re: Ts Forum -3-
  #330  
Παλιά 20-01-06, 17:49
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 03-02-2004
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μηνύματα: 191
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Επί τι ευκαιρία, θα ήθελα να σας καταθέσω και τη προσωπικη μου γνώμη. Έχω γνωρίσει τον ASTAKO και έχουμε συζητήσει. Έχει πολύ βαθιά γνώση της βελτίωσης του εν λόγω οχήματος και είμαι σίγουρος ότι οι έλληνες βελτιωτές γνωρίζουν λιγότερα από αυτόν για το TS. Το έχουμε διαπιστώσει αμέτρητες φορές. Με τις συμβουλές του και εγώ αλλά σίγουρα και άλλοι έχουν αποφύγει πολλές κακοτοπιές και άσχετους που τάζουν λαγούς με πετραχήλια....
Δέν έχει κοκορευτεί ποτέ για τη βελτίωση του οχήματος του και είναι πάντα πρόθυμος να βοηθήσει. Σημειωτέον οτι όσα μας έχει προτείνει, τα έχει μελετήσει και δοκιμάσει, με αποτέλεσμα να έχουμε άκρως αξιόπιστο αποτέλεσμα.
Ήταν και είναι ευχάριστη έκπληξη για μένα να συναντώ ανθρώπους με τόσο μεγάλη τεχνογνωσία που δέχονται να την μοιράζονται τόσο απλόχερα, όταν ζούμε στην Ελλάδα την χώρα των κρυψίνους που όλοι κρατούν όλλα μυστικά....
Και τέτοιες συμπεριφορές αξίζουν τουλάχιστον εκτίμησης και όχι κατάκρισης...
__________________
Δέδες Δημήτρης
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 12:45



Page generated in 0,19373298 seconds (81,63% PHP - 18,37% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:05.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)