Ρε παιδιά, τι συζήτηση είναι αυτή τώρα? Είναι δυνατόν να βγει άκρη έτσι? Μου θυμίζει συητήσεις το δημοτικό του στυλ: "το δικό μου είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο και αν το πω στον μπαμπά μου θα τον δείρει τον μπαμπά σου!". Έλεος πια!
Θέλω όμως και πάλι να μεταφέρω κάτι στη συζήτηση που νομίζω ότι είναι σημαντικό: Μπορεί ενδεχομένως ο κινητήρας μας να βγάλει 200 άλογα στον τροχό στις ~9000 rpm που (όπως λέει) φτάνει του aki. Το θέμα όμως δεν είναι τη ισχύς βγαίνει μόνο σε ορισμένες στροφές, αλλά πόσο γεμάτη είναι καμπύλη της ισχύος σε ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ των στροφών. Γιατί όταν οδηγάμε, η βελόνα νομίζω δεν είναι κολλημένη στις 9000! Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα, ξεκινάει από τις 800rpm!!!!!
Και κυρίως: Ακόμα και 10-15 άλογα να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορά, πιστεύετε ότι θα το δείτε αξιόπιστα σε μια κόντρα? Λίγο να σπινάρει ο ένας περισσότερο, λίγο να καθυστερήσει σε μια αλλαγή, χάθηκε το παιχνίδι.
Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?