Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002>

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Ts Forum -3-
  #311  
Παλιά 18-01-06, 12:21
powerCTS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 11-06-2005
Μηνύματα: 105
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
powerCTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΔΕΣ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Με 200 άλογα στο τροχό(όπως γράφεις), αλλά την ουσία δέν μας λές φίλε akis_1 .......

Τελικά είσαι ταχύτερος ή όχι από τον ASTAKO ?????
Μα για αυτο γραφω παραπανω να ανοιξουμε για να δω και εγω αν αυτα που γραφει ειναι οντως αληθεια η ψεματα.Και εγω μπορω να γραφω οτι θελω στο site αλλα το θεμα ειναι να μπορεις να το αποδειξεις.Περιμενω e-mail απο τον αστακο για να ανοιξουμε οταν ειναι θα σας στειλω post.
Δηλαδή αν είσαι ταχύτερος σημαίνει ότι ο Astakos λέει ψέματα;;;;; Δεν μπορεί να έχεις ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο; Δεν το κατάλαβα αυτό...
Re: Ts Forum -3-
  #312  
Παλιά 18-01-06, 12:54
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Ρε παιδιά, τι συζήτηση είναι αυτή τώρα? Είναι δυνατόν να βγει άκρη έτσι? Μου θυμίζει συητήσεις το δημοτικό του στυλ: "το δικό μου είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο και αν το πω στον μπαμπά μου θα τον δείρει τον μπαμπά σου!". Έλεος πια!

Θέλω όμως και πάλι να μεταφέρω κάτι στη συζήτηση που νομίζω ότι είναι σημαντικό: Μπορεί ενδεχομένως ο κινητήρας μας να βγάλει 200 άλογα στον τροχό στις ~9000 rpm που (όπως λέει) φτάνει του aki. Το θέμα όμως δεν είναι τη ισχύς βγαίνει μόνο σε ορισμένες στροφές, αλλά πόσο γεμάτη είναι καμπύλη της ισχύος σε ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ των στροφών. Γιατί όταν οδηγάμε, η βελόνα νομίζω δεν είναι κολλημένη στις 9000! Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα, ξεκινάει από τις 800rpm!!!!!

Και κυρίως: Ακόμα και 10-15 άλογα να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορά, πιστεύετε ότι θα το δείτε αξιόπιστα σε μια κόντρα? Λίγο να σπινάρει ο ένας περισσότερο, λίγο να καθυστερήσει σε μια αλλαγή, χάθηκε το παιχνίδι.

Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Re: Ts Forum -3-
  #313  
Παλιά 18-01-06, 13:13
Το avatar του χρήστη Jims192
Jims192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 21-03-2005
Μοντέλο: E12 TS
Περιοχή: Ξεσσαλονίκη...
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 882
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 329
Jims192 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Ωραία και ανέξοδη δυναμομέτρηση Dr!Σωστός!Θα το κάνω το απόγευμα να δώ τι θα βγεί,ενώ θα δοκιμάσω και με διαφορετικά φορτία να δώ διαφορά σε βάρος.Αν το άνει καποιός για να χουμε να συγκρίνουμε ας γράφει και αυτάπ που λές.Ποσα καυσιμα δλδ,ατομα,θερμοκρασία κλπ!Ωραία,βρήκαμε καινούργιο παιχνίδι τώρα!!!
  #314  
Παλιά 18-01-06, 13:18
MAD-MAX Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή: SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
MAD-MAX είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
kai idia poiothta prosfyshs
idio syntelesth tribhs dromoy
idia f8ora kai pieseis elastikwn

mallon poio dyskolo moy fainetai...
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...

20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?

www.topfuel.gr
Re: Ts Forum -3-
  #315  
Παλιά 18-01-06, 13:46
Το avatar του χρήστη leon74
leon74 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 22-03-2004
Μηνύματα: 274
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 280
leon74 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Οχι mad-max, αυτά που λες δεν παίζουν ρόλο γιατί ανοίγεις από ρελαντί! Το αμάξι δεν πρόκειται να σπινάρει!!! (Καλό?)
Re: Ts Forum -3-
  #316  
Παλιά 18-01-06, 15:15
Το avatar του χρήστη akis_1
akis_1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
akis_1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από leon74";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε παιδιά, τι συζήτηση είναι αυτή τώρα? Είναι δυνατόν να βγει άκρη έτσι? Μου θυμίζει συητήσεις το δημοτικό του στυλ: "το δικό μου είναι πιο μεγάλο και πιο γρήγορο και αν το πω στον μπαμπά μου θα τον δείρει τον μπαμπά σου!". Έλεος πια!

Θέλω όμως και πάλι να μεταφέρω κάτι στη συζήτηση που νομίζω ότι είναι σημαντικό: Μπορεί ενδεχομένως ο κινητήρας μας να βγάλει 200 άλογα στον τροχό στις ~9000 rpm που (όπως λέει) φτάνει του aki. Το θέμα όμως δεν είναι τη ισχύς βγαίνει μόνο σε ορισμένες στροφές, αλλά πόσο γεμάτη είναι καμπύλη της ισχύος σε ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ των στροφών. Γιατί όταν οδηγάμε, η βελόνα νομίζω δεν είναι κολλημένη στις 9000! Τουλάχιστον στον δικό μου κινητήρα, ξεκινάει από τις 800rpm!!!!!

Και κυρίως: Ακόμα και 10-15 άλογα να έχουν τα αυτοκίνητα διαφορά, πιστεύετε ότι θα το δείτε αξιόπιστα σε μια κόντρα? Λίγο να σπινάρει ο ένας περισσότερο, λίγο να καθυστερήσει σε μια αλλαγή, χάθηκε το παιχνίδι.

Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο Post: Αν θέλετε να δυναμομετρήσετε μόνοι σας τον κινητήρα σας κάντε το εξής: Αφήστε το όχημα να ρολλάρει με ρελαντί και 2α σε επίπεδο δρόμο. Πατήστε στη συνέχεια τέρμα το γκάζι και μετρήστε το χρόνο που κάνει μέχρι τον κόφτη. Αν κάνετε μια μετατροπή και ο χρόνος πέσει, η μεταροπή είναι καλή. Αν ο χρόνος ανέβει την πατήσατε! Είναι η καλύτερη δυναμομέτρηση γιατί σας δείχνει αν μια μετατροπή είναι αποδοτική σε όλο το φάσμα στροφών!!!! Παρατήρηση: Η δοκιμή θα πρέπει να γίνεται πάντα στον ίδιο δρόμο με ίδιο φορτίο (βενζίνη και συνεπιβάτης), ίδια προθέρμανση κινητήρα (π.χ. 20 λεπτά οδήγηση με το ίδιο μοτίβο) και με ίδιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Θέλετε να συγκρίνουμε χρόνους?
Καλο αυτο που λες αλλα εμενα το αμξι μου εχει και κορονοπηνειο c-one οποτε λογο το οτι εχω κοντινει το σασμαν μου οι ρεμπριζ μου ειναι πολυ καλυτερες απο ενα μαμα μακρυ κιβωτιο.Με 4.8 τελικη σχεση που εχω τωρα ειμαι σαν να εχω σασμαν απο type-r.
Re: Ts Forum -3-
  #317  
Παλιά 18-01-06, 19:44
syele Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 15-11-2003
Μοντέλο: 2005 Corolla TS
Περιοχή: Λαγονήσι
Μηνύματα: 184
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
syele είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλο αυτο που λες αλλα εμενα το αμξι μου εχει και κορονοπηνειο c-one οποτε λογο το οτι εχω κοντινει το σασμαν μου οι ρεμπριζ μου ειναι πολυ καλυτερες απο ενα μαμα μακρυ κιβωτιο.Με 4.8 τελικη σχεση που εχω τωρα ειμαι σαν να εχω σασμαν απο type-r.
Χμμ, ενδιαφέρον. Το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό παλιότερα (ή μάλλον να πάρω όλο το σετ γραναζιών αλλά πήγαινε πολλά). Πόσο πήγε το μαλί και από που το πήρες;

Στο ταξίδι δεν κάνει πολύ θόρυβο όπως είναι, δεν είναι ενοχλητικό; Θα μπορούσες να βάλεις το γρανάζι της 6ης από Celica για να έχεις το τέλειο κιβώτιο
Re: Ts Forum -3-
  #318  
Παλιά 18-01-06, 22:48
Το avatar του χρήστη Stathis
Stathis Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
Stathis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλο αυτο που λες αλλα εμενα το αμξι μου εχει και κορονοπηνειο c-one οποτε λογο το οτι εχω κοντινει το σασμαν μου οι ρεμπριζ μου ειναι πολυ καλυτερες απο ενα μαμα μακρυ κιβωτιο.Με 4.8 τελικη σχεση που εχω τωρα ειμαι σαν να εχω σασμαν απο type-r.
Χμμ, ενδιαφέρον. Το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό παλιότερα (ή μάλλον να πάρω όλο το σετ γραναζιών αλλά πήγαινε πολλά). Πόσο πήγε το μαλί και από που το πήρες;

Στο ταξίδι δεν κάνει πολύ θόρυβο όπως είναι, δεν είναι ενοχλητικό; Θα μπορούσες να βάλεις το γρανάζι της 6ης από Celica για να έχεις το τέλειο κιβώτιο
Καλα θα ήταν αλλα κατι μου λεει οτι αν γεμίσεις την 5η στα 220 και μετα βαλεις 6η και πέσεις στις 6000rpm τα αλογα δεν θα φτανουν για να κρατησουν τα 220. yell


εμενα θα μου αρεσε παντως να ειχα την 6η overdrive για κυριλε ταξιδια με 140-160 και 3.5-4000rpm και ας πηγαινα με 5η απο εκει και πέρα.
__________________
Wining Is Way Of Life
Re: Ts Forum -3-
  #319  
Παλιά 19-01-06, 10:48
Το avatar του χρήστη akis_1
akis_1 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 05-07-2005
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 170
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
akis_1 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Ts Forum -3-

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από syele";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από akis_1";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλο αυτο που λες αλλα εμενα το αμξι μου εχει και κορονοπηνειο c-one οποτε λογο το οτι εχω κοντινει το σασμαν μου οι ρεμπριζ μου ειναι πολυ καλυτερες απο ενα μαμα μακρυ κιβωτιο.Με 4.8 τελικη σχεση που εχω τωρα ειμαι σαν να εχω σασμαν απο type-r.
Χμμ, ενδιαφέρον. Το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό παλιότερα (ή μάλλον να πάρω όλο το σετ γραναζιών αλλά πήγαινε πολλά). Πόσο πήγε το μαλί και από που το πήρες;

Στο ταξίδι δεν κάνει πολύ θόρυβο όπως είναι, δεν είναι ενοχλητικό; Θα μπορούσες να βάλεις το γρανάζι της 6ης από Celica για να έχεις το τέλειο κιβώτιο
Οχι δεν κανει απολυτος κανενα θορυβο γιατι τα γραναζια δεν ειναι straight cut.Τα πηρα απο ιαπωνια περιπου στα 1000 ευρω.
  #320  
Παλιά 19-01-06, 12:07
MAD-MAX Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή: SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
MAD-MAX είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
στο κιβωτιο της celica TS στα 140 με 6η εχει 4.500rpm
ayto me koyrazei... ποσες φορες εχω ψαξει για 7η....8α η8ελοα να πηγαινω με 160 και 3000-3500
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...

20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?

www.topfuel.gr
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA EDITIONS > COROLLA EDITIONS > TOYOTA COROLLA T-SPORT

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Νέο Forum george1973 ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 0 31-08-10 13:44
Νέο forum george1973 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 0 17-07-10 13:50
Ke 30 Forum -3- GEORGIOS_XYNOS TOYOTA COROLLA KE30 550 14-04-10 23:14
Ke 30 Forum -2- DjBac TOYOTA COROLLA KE30 1211 09-01-07 16:47
TS FORUM 2 DjBac TOYOTA COROLLA T-SPORT 372 23-05-05 12:45



Page generated in 0,18207192 seconds (79,92% PHP - 20,08% MySQL) with 44 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:52.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)