Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #931  
Παλιά 30-12-05, 12:29
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 536
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από endurasKE-30";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
ΔΕΝ ενοουσα κατι τετοιο Γιαννη και το ξερεις.
Απλα απορρησα με την επιταχυνση και εκανα τον παραλληλισμο αυτο με το Ε101.
Μου φανηκε περιεργο.
Απλά χρησιμοποιήσα τον παραλληλισμό σου για να δείξω ότι είναι αδιανόητο να φτάνει σε τέτοια επίπεδα ο 20V.
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #932  
Παλιά 30-12-05, 22:14
Το avatar του χρήστη ddeus2003
ddeus2003 Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 28-08-2005
Μοντέλο: ΑΕ101
Περιοχή: Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 297
ddeus2003 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

Ρε STATHIS
με τι μοτερ τα περναγες τα crx?? Κοιτα μην μου πεις με κανενα 1,6 μαμα γιατι ουτε μια στο εκατομμυριο περιπτωση να τα περασεις ειδικα αυτα με τα 150(vtec) αλογα (και οχι 160-τα civic εβγαιναν με 160-τα crx αν θυμαμαι καλα πηγαιναν καλυτερα). Με το ΑΕ101 που εχω πιστευω οτι με τα 125 civic ειμαι σχετικα κοντα. Και αυτο το λεω εχοντας τις 16αρες ζαντες γιατι αν ειχα τις 14 τα πραγματα θα γινοντουσαν πολυ δυσκολα για αυτα.
Αν προσεξες γραφω παλι civic και οχι crx γιατι τα δευτερα ειναι παλι πιο γρηγορα.


Α και κατι που γραφηκε πιο πριν. Οσοι εχετε 1600 ελαφρως βελτιωμενα (και φιλτρο+εξατμιση αρκει) αν δειτε κανενα impressa με 150 αλογα μην κωλωσετε. Λογικα τα εχουμε.Φιλος με mx-5(mama) τους εσκιζε τον πατο. Εκει πραγματικα θα δειτε τι σημαινει εκπληξη στο βλεμμα του αλλου οδηγου
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #933  
Παλιά 31-12-05, 17:06
Το avatar του χρήστη Stathis
Stathis Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
Stathis είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Ρε STATHIS
με τι μοτερ τα περναγες τα crx?? Κοιτα μην μου πεις με κανενα 1,6 μαμα γιατι ουτε μια στο εκατομμυριο περιπτωση να τα περασεις ειδικα αυτα με τα 150(vtec) ...

μαμα TS (εντελως μαμα, ακομα και στη διασταση ελαστικων.)


Εγω παντως θα ξαναπω... οτι τα 192 ειναι πολλα!!
__________________
Wining Is Way Of Life
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #934  
Παλιά 31-12-05, 17:27
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

νικο εγω ποτε δεν ειπα οτι τα μαυροκαπακα ειναι χειροτερα απο τα ασημι. αν ειναι δυνατον. αφου ειναι πιο καινουργιος και βελτιωμενος κινητηρας ειπα οτι δεν με εχει περασει μαυροκαπακο ακομα. εχω περασει 3. ισα ισα σε κατι παιδια που ψαχνοντουσαν πιον κινητηρα να βαλουν προτεινα τον μαυρο επειδη ειναι πιο ζυγισμενος πιο ελαφρυς και εχει καλυτερα ηλεκτρικα. αν θελει να κανει παρα πολλα αλογα με χρηση turbo ο ασημι ειναι βολικοτερος μιας και ειναι πολυ ενυσχιμενος σε αντοχες. εκτος απο τα εμβολα φυσικα. οσο για τα ηλεκτρικα οταν κανεις τετοια μετατροπη(turbo)πανε ολα τα ηλεκτρικα για πεταμα μιας και η χρηση αγραφου εγκεφαλου και 5ου μπεκ ειναι σχετικα μονοδρομος. ανοιξε το κινητο ρε. σε επαιρνα να παμε να τα ανοιξουμε σημερα!!!!
οσο για την απορια σου αν ειναι θα πω του νεοκλη να παμε να τα ανοιξουμε μια. 186 εβγαλε το ts του στο power. αντε να δομυε ποσο θα μας ριξει ετσι για να ξερουμε
δημητρη και νικο μιλησα στη συναντηση με το γιαννη με το μαυρο που στη δευτερη δυναμομετρηση του εδειξε 157 χωρις το plenum. του ειπα να παμε να τα ανοιξουμε και μου λεει οτι το στρωνει επειδη του αλαξε καινουργια εμβολα . γενικη επισκευη κινητηρα επειδη του εκαιγε 3 λιτρα λαδι στα 5000 χλμ. και γενικα απορησα. κριμα να λυθει αυτος ο κινητηρας. το καλο ειναι οτι τον καλυψαν απο κει που το πηρε.
και θελω να πω και το εξης. τον πηρε τον κινητηρα με σασμαν πλεξουδα εγκεφαλο ημιαξονια μονο 1800 ευρω ενω πωλειται γυρω στα 2500 αν θυμαμαι καλα. αυτος δεν ειναι ενας απλος παραγοντας για να καταλαβεις οτι κατι τρεχει με τον κινητηρα?
παντως λυπηθηκα και σαι στεναχωρεθηκα ειλικρινα μονο και μονο που μου ειπε οτι αναγκαστικα εκανε γενικη επισκευη. ας τον περιμενουμε λοιπον να το στρωσει οπως λεει και ευχομαι να παει να δυναμομετρηθει να δουμε την διαφορα του πριν και μετα την επισκευη!!!
αν εκαιγε το πιο πολυ λαδι απο τα ελατηρια και οχι απο τα τσιμουχακια εισαγωγης βαλβιδων πιστευω οτι λογω λαδιου του αυξανονταν η συμπιεση. εχω πραγματικα απορια τι θα αποδωσει στο μελλον. δημητρη τι πιστευεις περι τουτου?

ευχομαι σε ολους μιας και ειναι η τελευταια μερα του χρονου , ολοψυχα να εχουμε μια ανανεωμενη και ευτυχισμενη καλη χρονια και φυσικα με τερμα γκαζι!!!!
__________________
AEK
  #935  
Παλιά 31-12-05, 21:17
Το avatar του χρήστη 2579
2579 Offline:
 
Εγγραφή: 22-08-2005
Μοντέλο: AUDI A4 20vt
Περιοχή: πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 316
2579 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
παιδια χρονια πολλα και ευτιχισμενοσ ο καινουριοσ χρονοσ
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
  #936  
Παλιά 31-12-05, 22:07
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 297
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πανο συμφωνω απολυτα μαζι σου και στις διατυπωσεις σου τις αρχικες και για το μαυροκαπακο που εκαιγε λαδια.Το ιδιο και ενα παιδι εδω που αγορασε ενα μοτερ απο Πατρα και του εκαιγε λαδια.Μαλλον απο ελατηρια εμβολων,το συνηθεστερο.Παντως προβλεπεται να καιει λαδια βεβαια οχι οσα αναφερεις και αναλογα με τη χρηση.
Οσον αφορα την δυναμομετρηση του πριν εχω ακουσει οτι ειδικα στο μαυροκαπακο αν βγαλεις το 'κουτι' θα εχεις χειροτερα παρα καλυτερα αποτελεσματα.Και αυτο γιατι η σχεδιαση του ειναι κορυφαια και μελετημενη.Βεβαια εγω αυτο το ακουγα καπως σαν μη 'στρωτη' αποδοση του μοτερ με σκαμπανεβασματα στην αποδοση με μειωση ροπης αλλα μικρη αυξηση ιπποδυναμης λογω αναπνοης.Δεν ξερω τι να πω προσωπικη εμπειρια εχω μονο την πρωτη φορα που πηρα το αυτοκινητο μετα την μετατροπη και ηταν τα χωανια εξω.Μου φαινοταν οτι το αυτοκινητο ψηλα 'σκυλιαζε' αλλα αυτην την αισθηση μπορει να την ειχα λογω της racing χροιας του μοτερ με τα χωνια εξω.
Καλη χρονια σε ολους.
  #937  
Παλιά 31-12-05, 22:13
Το avatar του χρήστη NyO
NyO Offline:

Moderator
 
Εγγραφή: 08-11-2003
Περιοχή: Νέα Σμύρνη
Ηλικία: 46 male
Μηνύματα: 1.068
Ευχαρίστησε: 2
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 365
NyO έχει απενεργοποιήσει την αξιολόγηση χρήστη
Εχθες το βράδυ μετά τη συνάντηση έπεσαν κάτι ωραιες ψηλές αναμεσα στον γράφοντα και ακόμα 2 μέλη του club. Ήταν βέβαια εντελώς φιλικές και με σχετικά ισοδύναμα αμάξια στα 1.4 lt. Τα 2 ήταν Ε12 και το 3ο Ε111. Το εξατάχυτο κιβώτιο της 111 έδειξε την αξία του στις εκκινήσεις αλλά στην τετάρτη έδειχνε την αδυναμία του και μαζευόταν σχετικά γρήγορα απο εμένα αφού το άλλο Ε12 είχε μείνει ήδη πίσω ενα αυτοκίνητο!Ας γράψουν την αποψή τους και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι! :P
__________________
Toyota Corolla E12 1.4 Linea Sol (2004)
Toyota Corolla ΚΕ70 1.3 (1983)
Το παρόν και το παρελθόν....

το μέλλον όμως?




Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
  #938  
Παλιά 01-01-06, 05:29
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1245
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων

δε μπορουσα να μη γραψω και εδω μεσα στο τοπικ του πολεμου τις ευχες μου
ευχομαι λοιπον καλη δυναμικη χρονια αγαπη, ειρηνη, ευτυχια, ελπιδα, σοφια, δεσποινα , μαρια , κατερινα, ελενα, ποπη, αφροδιτη, νικολετα,αννα, αναστασια............... cussing
__________________
AEK
  #939  
Παλιά 02-01-06, 10:51
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εχθες το βράδυ μετά τη συνάντηση έπεσαν κάτι ωραιες ψηλές αναμεσα στον γράφοντα και ακόμα 2 μέλη του club. Ήταν βέβαια εντελώς φιλικές και με σχετικά ισοδύναμα αμάξια στα 1.4 lt. Τα 2 ήταν Ε12 και το 3ο Ε111. Το εξατάχυτο κιβώτιο της 111 έδειξε την αξία του στις εκκινήσεις αλλά στην τετάρτη έδειχνε την αδυναμία του και μαζευόταν σχετικά γρήγορα απο εμένα αφού το άλλο Ε12 είχε μείνει ήδη πίσω ενα αυτοκίνητο!Ας γράψουν την αποψή τους και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι! :P
Λοιπόν... Όντως περάσαμε φανταστικά. Κάναμε την Καβαλας Street of Race...! Δεν αφήσαμε φαναρι για φανάρι ύσηχο! Στεκόμασταν στην άκρη πριν τα φανάρια περιμενοντας να ανάψουν κόκκινο για να στηθούμε (με αποκορύφωμα σε ένα φανάρι να βγεί ο Ranger έξω για να πατήσει το κουμπάκι των πεζών !!! χαχαχα).
Όσον αφορά την κόντρα, τα στήσαμε περίπου 6 φορές (αν θυμαμαι καλά) σε άνοδο και κάθοδο. Το αποτέλεσμα ήταν όλες τις φορες σχεδόν πανομοιότυπο. Σε όλα τα ξεκινήματα πεταγόμουνα εγώ μπροστά περίπου ένα αυτοκίνητο και κρατούσα αυτή τη διαφορά σε όλο το γέμισμα της πρώτης. Με το που κουμπωνα 2α, δεν ξέρω τι σκ@τ@ έκανα, το μοτερ ψιλοκρέμαγε και έπεφτε κάπου στις 4200, και μέχρι να ξαναγεμίσω, και η Ε12 του ΝΥΟ και η Ε11άρα πεταγόντουσαν δίπλα μου. Μετά άρχιζε ο ΝΥΟ να ανοίγει σταθερά μέχρι που έφτανε την διαφορά στο ένα αμάξι όπου εκεί είχα γεμίσει και εγώ και παρεμενε σταθερη η διαφορα. Η 11αρα όντως έδειξε μια (μικρη όμως) αδυναμία στις 4τες.
Σημείωση: Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά ο ΝΥΟ ήταν μονοκαβαλος ενώ εγω και η 11αρα είμασταν δικάβαλοι.
Το θέμα με την αλλαγή μου από 1η σε 2ρα με προβλημάτισε. Πρόβλημα με το κιβώτιο δεν έχω. Ισως επειδη το κραταγα μέχρι να χτυπήσει κόφτη. Πάντως κοίταζα το διάγραμμα ροπής/αλόγων που έχω από την δυναμομέτρηση και είδα ότι όντως κάπου πριν τον κόφτη δεν είναι ομαλό (κάνει ένα κρέμασμα) και σίγουρα δεν έπρεπε με τίποτα να το κρατάω μέχρι τόοοσο ψηλά πριν κάνω την αλλαγή. Καμιά ιδέα?
Πάντως όσοι δεν ήρθαν χάσανεεεεε !!!!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
  #940  
Παλιά 02-01-06, 13:19
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 884
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar2003";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Λοιπόν... Όντως περάσαμε φανταστικά. Κάναμε την Καβαλας Street of Race...! Δεν αφήσαμε φαναρι για φανάρι ύσηχο! Στεκόμασταν στην άκρη πριν τα φανάρια περιμενοντας να ανάψουν κόκκινο για να στηθούμε (με αποκορύφωμα σε ένα φανάρι να βγεί ο Ranger έξω για να πατήσει το κουμπάκι των πεζών !!! χαχαχα)...


...Το θέμα με την αλλαγή μου από 1η σε 2ρα με προβλημάτισε. Πρόβλημα με το κιβώτιο δεν έχω. Ισως επειδη το κραταγα μέχρι να χτυπήσει κόφτη. Πάντως κοίταζα το διάγραμμα ροπής/αλόγων που έχω από την δυναμομέτρηση και είδα ότι όντως κάπου πριν τον κόφτη δεν είναι ομαλό (κάνει ένα κρέμασμα) και σίγουρα δεν έπρεπε με τίποτα να το κρατάω μέχρι τόοοσο ψηλά πριν κάνω την αλλαγή. Καμιά ιδέα?
Ιδέα; Για δοκίμασε χωρίς τον Βαγγέλη για συνοδηγό... Γιατί, από ότι κατάλαβα, πρέπει να ήταν μαζί σου στο αυτοκίνητο, έτσι; Αυτός είναι ικανός να έκανε "μάγια" στο αμάξι σου για να πηγαίνει πιο αργά από το δικό του και να σου την λέει μετά...
Κλειστό Θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων Νo5 corollapatra ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1638 03-04-11 22:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 4 ranger ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1064 16-07-09 11:39
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 3 Fanis ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1404 24-09-08 16:14
Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων no 2 admin ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1362 09-09-07 05:00



Page generated in 0,20434594 seconds (71,42% PHP - 28,58% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:55.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)