Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ |
|
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
22-12-05, 13:54
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Stathis
To vti ηταν με 170 οχι to ραλλυ. Το ραλλυ ηταν 145-150 το πολυ αλογα. Ειχε και λιγο αυξημενη συμπιεση.
Μαμα ραλλυ να πατανε Τs ;Την μαμησαμε τοτε. Θελω και ατμοσφαιρα να τσιριζει και να γ@μαμε κανενα ραλλυ που μας κουνιεται. Στην καροτσα του σενταν 101 ο 20v δεν θα κανει παπαδες?? Το αμαξι οπως μου ειχατε γραψει ειναι 1050 κιλα. Η διαφορα των 150 κιλων κανει τοσο μεγαλυ διαφορα με τα ραλλυ που τα αυξημενα μας αλογα (160) να μην φτανουν να τα παταμε? yell yell Α με rx-8 εχει στηθει κανενας ειτε challenge ειτε cosmo? tongue
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
22-12-05, 14:04
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 08-03-2005
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 46
Μηνύματα: 676
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Rx-8 challenge τα έχουμε άνετα. Cosmo μας έχουν, αλλά όχι άνετα.
__________________
Corolla TS facelift
Corolla e111 20v b/t
|
22-12-05, 18:07
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
μαμα ραλλυ με μαυροκαπακο δεν νομιζω να χρειαζετε συζιτιση θυμαμε πανω στην βεικου ενα χρυσαφι σαξο με εμφανιση ζυλευτη που παραπεμπε σε αυτ/το πολλων ιππων. στο φαναρι λυπον ημουν πισω του, του ριχνω δυο ξερογκαζιεσ για να μην παθη κανενα σοκ στο ανοιγμα τισ πρωτησ ,τελεικα δεν το αποφυγε στο περασμα απο διπλα του του εριξα μια ματια οπωσ κοιταει ο μπρουσ λη στην ταινια του ματομενεσ γροθιεσ το θυρορο τισ σχολησ που ειχε πλακωση .μετα τα υπολυπα ειναι συνιθυσμενα οσο και αν προσπαθουσε το μεγεθοσ τι π...ηττασ μεγαλωνε.προσ το παρων δεν εχω φαει κερασμα αλλα εχω δοση αρκετα .συναιχιζετε...
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
|
|
|
22-12-05, 18:23
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Eγω εχω ξαναπει με rally 1ου σταδιου (γυρω στα 140 αλογα) ημουν, ρολαριστοι ετσι, μπροστα.Και μιλαω για κοντρα στην εθνικη οπου το παληκαρι με σταματησε παρακατω να ρωτησει αν ειμαι τουρμπατος με 1.3Τ.Ανταλλαξαμε για κανα 10λεπτο πληροφοριες ουτε που θα τον ξαναεβλεπα και ουτε που θα με ξαναεβλεπε.Ειχαμε την ιδια μπουκα και διαπιστωσαμε οτι τελικα ειχαμε και τον ιδιο εξατμισα.(Παπαδοπουλο).Αρα εχουμε ραλλυ με σκουπα,εξατμιση και προγραμμα οπως μου ειπε.Μην φανταζεστε για καροτσες παντως ουτε θα ελεγα πως παιζαμε φτερο.Ισως με ευννοουσε και το γεγονος οτι ανοιγαμε απο σχετικα μεγαλες ταχυτητες(απο 80-150).
Δευτερη εμπειρια με rally γνωστου ο οποιος ελεγε οτι ειναι μαμα(αυτα ειναι που με τσαντιζουν,να παιζουμε τον μαλακα μεταξυ μας) σε καθε ταχυτητα ξεκολλαγε και μισο αυτοκινητο.Κοινως χαωτικη διαφορα.Εκ των υστερων εμαθα οτι το παιδι επαιζε 2ο σταδιο με εκκεντροφορους.Ουτε type r δεν στεκεται διπλα του αυτο ειναι σιγουρο.Βεβαια το παληκαρι ηταν της σχολης 'ξηλωνε' οτι περισσευει επομενως παλι δεν εχουμε πραγματικη εικονα της δυναμης του μοτερ του.
Και αυτο δεν μπορω να καταλαβω ρε παιδια,οτι εστω και ξηλωνεις και ελαφρυνεις αντε και 100 κιλα.Δηλαδη τι λεει αυτο;Οτι εχεις δυνατο μοτερ;Γιατι εμενα αυτο με ενδιαφερει και οχι να κερδιζω κοντρες σαν τα παπακια που ξηλωνουν και τις ποδιες.160 αλογα ησουν;160 παραμενεις.Με τη μονη διαφορα οτι εχεις βελτιωσει την αναλογια σου κιλα ανα ιππο.Σημαντικο σε μια κοντρα,αλλα να λεει τι;;;;Τι μετραμε;Γι'αυτο λεω στο Νικο να μην μασαει σιγουρα θα χασει πολλες κοντρες γιατι εχει μεγαλυτερο βαρος αλλα το μονο σιγουρο ειναι οτι εχει ενα δυνατο μοτερ.Και δεν τη λεω στο Πανο ετσι για να μην παρεξηγηθουμε παλι.Δεν ξερω ο ανθρωπος,ουτε κρινω αν ειναι της σχολης 'ξηλωνε' και δεν με ενδιαφερει αλλα πιστευω οτι λεω πραγματακια που ισχυουν γενικοτερα και δεν νομιζω οτι διαφωνει κανενας.Ισως βεβαια η αποψη μου να με εντασει σε μια αλλη σχολη που θελει τον οδηγο 'τεμπελη' με ολα τα αξεσουαρ και τις ανεσεις του a/c,abs κ.α αλλα ο καθενας μας διαλεγει και παιρνει.
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
22-12-05, 18:37
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
οποτε να ρωτησω το εξης. δημητρη τι πιστευεις αναμεσα σε μενα και στην καρινα του νικου?
μην ξεχνας οτι ο νικος ανεφερε οτι θα κριθει στο νημα
εδω σε θελω. μην ξεχνας οτι εχω ταλαιπωρημενο ασημοκαπακο ειμαι 1145 κιλα(τωρα ζυγιστηκα)
θελω και εγλεφαλο γμτ
__________________
|
22-12-05, 18:57
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf";p="
Να υπενθυμισω οτι το δικο μου βαρος με τον πληρη απαραιτητο εξοπλισμο εφτασε τα 1300 κιλα με εμενα μεσα
|
Εισαι σιγουρος.Βαρυ μου φαινεται.Τοτε εγω εχω σουπερ ελαφρωμενο AVENSIS.Εμενα με παπαδες επανω ζυγιζει 1220 κιλα οπως βγηκε απο την μανα του και ειναι και η πλουσια εκδοση(με 4 αεροσακκους,πιτσιλιστηρια στα φωτα,θερμανομενοι καθρεπτες,θερμονομενο παρπριζ,με ,με ,με....) εννοειτε ABS, air condition.Mηπως σε μετρησανε λαθος.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
22-12-05, 21:59
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
σημερα ολοκληροσα πατεντα με το φιλτρο αεροσ και εκει που τα εριχνα με περασε ενα σταρλετ ηταν του γειτονα που ειχα κερασμα 4+ καροτσεσ με 0,7 ΒΑΡ 170hp περιπου λεει. ανοιξαμε απο σταση ειμασταν μεχρη και τα 70 διπλα διπλα δηλαδη οσο τραβαει η πρωτη του 20ν αυτοσ την αλλαξε νοριτερα γιρο στα 55 δικα μου με το που εβαλα 2ρα και μεχρει τα 120 ειχα 3 καροτσεσ φαει καλυτερα απο την προηγουμενη φορα. αν ειχα 6ρι ? ελπιζω να προλαβω να το βαλω πριν το πουληση
παιδεσ που ζυγιζετε τα αυτ/τα σασ ?μαρμελ ελπιζω να μην παρεισ κανενα κιλο (τωρα) τισ γιορτεσ
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
22-12-05, 23:27
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
Απο οσα γραφονται για τα 20v νομιζω οτι ειναι οτι πρεπει για τα ποδια μου και τα χερια μου επι του παροντος. Κατι αλλο τωρα. Ο 20v ειναι βελτιωση του 4α-fe ή ειναι εντελως αλλη φαση. Αν ισχυει το παραπανω ποιες ειναι οι αλλαγες στο 20v να εκτοξευει την ιπποδυναμη τοσο ψηλα?? Εννοω εκτος απο το τετραπεταλουδο και τις βαλβιδες, γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι μονο τα παραπανω δινουν 50++ αλογα διαφορα απο τον 4a-fe. Τωρα αν εσεις οι 20v κατοχοι βαλετε μεγαλυτερες πεταλουλες και κανετε εναν επαναπρογραμματισμο η ιπποδυναμη θα εκτοξευτει? Ειναι λιγο off-topic αλλα αφου κατακλειστικαμε απο 20v στο topic ειπα να σας ρωτησω blabla
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
23-12-05, 00:07
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
φιλε νικο μπορεις να ερθεις εδω στο λιμανι και να ανεβεις στην ψηφιακη ζυγαρια οποτε θες. ζυγιζει με λεπτομερεια τοννους ολοκληρους απο νταλικες καθε μερα. βλεπεις τα κιλα σου και φευγεις. απλα πραγματα. αν θες παιρνεις και xαρτακι. επι της ευκαιριας αν θες εχει και μια αυθεια εδω ισα που πιανω 180
ο 4EFE με τον 4AGE 20V ειναι ακριβως ιδιοι κινητηρες με ιδια διαμετρο και διαδρομη. το μονο που αλαζει ειναι η κεφαλη. η κεφαλη F ειναι η κεφαλη economy κατα την τουοτα ενω η κεφαλη G ειναι η perfomance. αυτη ειναι η διαφορα τους. εννοειται οτι στην κεφαλη G εχουν προστεθει μεγαλυτερα μπεκ τετραπεταλουδο μεταβλητος εκκεντροφορος με vvt .και φυσικα 5 βαλβιδες σε καθε κυλινδρο. και φυσικα μεγαλυτερο συστημα εξαγωγης(χταποδι) αυτες ειναι οι διαφορες τους φιλε. αν θες και αλλες λεπτομερεις υπαρχουν τοπικ που τα λενε
__________________
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων |
|
23-12-05, 02:47
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 13-06-2004
Περιοχή:
ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 1.397
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: Φιλικά ανοίγματα και κοντρούλες Corollάκηδων
πανο για 4α-fe(114hp) λεει το παληκαρι, λοιπον η εξαγωγη(χταποδι) ειναι ολοιδια με του carina και το μπλοκ ειναι πιο ενισχυμενο οπως και τα εντοσθια για να αντεξουν τις 8αρες shoothim ....θα σε μαλωσω ρε, γιατι κρυβεις πραγματα?
Υ.Γ.:ΤΟ CARINA μου ζυγιζει 1210 κιλα σε πλαστιγγα ηλεκτρονικη μετρημενο χωρις εμενα μεσα και με σχεδον αδειο ντεποζιτο
__________________
Ατμοσφαιρα και τα μυαλα στους κοφτες!!!!!!
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,19382000 seconds (70,79% PHP - 29,21% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:48. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|