Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
SUPPORT ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ-ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΑΤΑ-ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΝ LINE |
|
|
25-11-05, 16:28
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 10-09-2004
Περιοχή:
ΠΕΡΙΣΣΟΣ
Μηνύματα: 1.146
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
|
|
Ρε παιδια να σας πω κατι????Οκ καλο ειναι να κραταμε τα λαδακια σε φυσιολογικες θερμοκρασιες για καλυτερη αποδωση....εχετε σκεφτει ομως οτι με ψυκτρες στο φιλτρο,μονωσεις στο χταποδι κ αλλα τετοια,τις κρυες μερες του χειμωνα ποση ωρα θα θελει ζεσταμα το αμαξι για να μην κανει γκρακ ο κινητηρας?????????????????????Αν κανω λαθος διορθωστε με δεν ειμαι μηχανικος
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|
|
|
|
25-11-05, 16:46
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579";p="
ο μηχανικος μου ειπε οτι φυσιολογικο να τσιμπανε λιγακι εχω δικιο??
|
εξαρταται. αν βαζεις 10W40 εισαι λιγουλακι κατω απο τα φυσιολογικα επιπεδα σε σχεση με αυτα που ακουω παντα ετσι? δεν μπορω να γνωριζω ποσο λαδι καινε και αν καινε. λαδι πολυ καινε τα honda.τον λογο ακομα δεν το ξερω.. η καταναλωση στον 20V ειναι λογικα πιο μεγαλη απο ενα πιο συμβατικο 16V κινητηρα επειδη ειναι πιο πολυστροφος και επειδη εχει 20 τσιμουχακια βαλβιδων αντι 16 που σημαινει ρουφανε λογω υποπιεσης περισσοτερο λαδι. επειδη τα μοτερ αυτα ειναι και μερικων χρονων αλλα και να μην ηταν, εξι μηνες αν σταματησει να δουλευει επειδη καθοντε στις μαντρες και στα κοντεινερ ξερενεται η τσιμουχα. απο κει γινεται η ζημια συνηθως. αλλα αντε αλαξε τα. βαρεμαρα και δεν αξιζει τον κοπο. αν γινει καποια δουλεια και λυθει το καπακι τοτε αν δεν αλαχτουν απλα θα ειναι χαζομαρα
__________________
|
|
|
|
25-11-05, 18:04
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 27-03-2005
Περιοχή:
'Ιλιον
Ηλικία: 44
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από dinos";p="
Ρε παιδια να σας πω κατι????Οκ καλο ειναι να κραταμε τα λαδακια σε φυσιολογικες θερμοκρασιες για καλυτερη αποδωση....εχετε σκεφτει ομως οτι με ψυκτρες στο φιλτρο,μονωσεις στο χταποδι κ αλλα τετοια,τις κρυες μερες του χειμωνα ποση ωρα θα θελει ζεσταμα το αμαξι για να μην κανει γκρακ ο κινητηρας?????????????????????Αν κανω λαθος διορθωστε με δεν ειμαι μηχανικος
|
το ζεσταμα του αυτοκινήτου είναι ,΄μεγάλο θέμα.... Εμένα το manual γράφει οτι το αυτοκίνητο οχι μόνο δεν χρειάζεται ΄ζέσταμα, αλλά οτι δεν είναι καλό ο κινητήρας να δουλέυει ρελαντί, χωρις να κινείται το αμάξι.... δεν ξέρω.
Εγώ απλά ξεκινάω 15 δευτερολεπτα αφού το βάλω μπρός και μέχρι να ανεβάσει κανονική θερμοκρασια δεν ανοίγω πάνω από 3000 στροφές!!
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων
Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
|
|
Re: Εξυπνες Βελτιωσεις |
|
25-11-05, 18:24
|
|
Αdministrator
|
|
Εγγραφή: 15-02-2004
Περιοχή:
πειραιας
Ηλικία: 50
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
|
|
Re: Εξυπνες Βελτιωσεις
ετσι πρεπει. αν το κρατας πανω απο 1 λεπτο μαμας τον καταλυτη
__________________
|
|
|
|
23-12-06, 10:49
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Φυσικα ξερετε, οτι ο 4a-fe εχει πιο μεγαλο αδελφακι, τον 7a-fe.
O 4a-fe ειναι 1587(11 κυβικα μικροτερος απο τον 3zz-fe)και ο 7a-fe ειναι 1762.Την αυξηση του κυβισμου η αγαπημενη μας ΤΟΥΟΤΑ την εκανε με αυξηση της διαδρομης, κατα τα αλλα τα μοτερ ειναι σαν δυο σταγονες νερο.Η ιπποδυναμη ειναι 120vs115 και ροπη 16kgvs15kg.
Ποσοι απο εσας σκεφτεστε τον υπερκυβισμο;Δεν ξερω ακριβως απο το τριπτυχο, στροφαλος-μπιελες-πιστονια τι ακριβως χρειαζεται αλλαγη,αλλα οταν ερθει η ωρα θα το μαθω.Οταν ερθει η ωρα ειπα;Nαι, γιατι προς το παρον το μοτερακι ειναι σε αψογη κατασταση και λυπαμαι να το σφαξω, οταν ομως χρεαστει επισκευει θα. γινει 18αρι.
Τωρα καποιος θα πει, βρε Ηρακλη για 5 αλογα και 1 κιλο ροπης, δεν αξιζει και ομως αξιζει και πολυ μαλιστα και εξηγω:
Το λαθος που κανουνε η περισσοτεροι ειναι να κοιτανε "ξερα" τις απολυτες τιμες ιπποδυναμης και ροπης ενος κινητηρα και οχι που τις βγαζει και με ποιο τροπο.
4a-fe=115ps at 6000 and 15kg at 4800
7a-fe=120ps at 5400 and 16kg at 2800
Λογω πιο μεγαλης διαδρομης ο 7a εχει ροπη τρακτερ απο το ρελαντι.Κοιταξτε σε ποιες στροφες βγαζει την μεγιστη ροπη,σε αυτες τις στροφες ο 4a κοιματε, ζητημα να βγαζει 10kg.Ξερετε τι θα κανουν τα 6kg παραπανω, σε ενα πατημα απο δευτερες πολλες καροτσες.Η διαφορα σε ιπποδυναμη στις 5000 σαλ ειναι γυρω στου 30 ιππους υπερ 7a.
H celica με 7a-fe ειναι παντου πιο γρηγορη απο την carina e.Στα 0-100 ειναι 9.4vs 10.0 και σε ρεμπριζ μεγαλη διαφορα με τα ιδια σχεδον κιλα και σχεσεις.Μαλιστα οι 4τροχοι τις εποχης αναφερανε οτι η διαφορα ειναι μονο 3ps(δηλαδη ο 7a-fe εχει 118).
Συμπερασμα: ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ
Αν μπορουν καποιοι να μαθουν πιο πολλες πληροφοριες καλο θα ηταν, γιατι εδω οι τοπικοι τουοταιοι δεν ξερουν την τυφλα τους.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
23-12-06, 13:35
|
|
Πορωμένο Μέλος
|
|
Εγγραφή: 28-08-2005
Περιοχή:
Νεα Ιωνια
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 606
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Νομιζω παντως οτι τον 4afe μπορεις να τον υπερκυβισεις και σε 2000cc απο καποιο μοτερ πι8ανα απο celica. Εκει να δεις γλεντι.Αν ειναι να κανεις την κινηση ψαξτο γιατι ουτως η αλλως τα λεφτα για τον υπερκυβισμο ειναι πολλα οποτε γιατι να μην πας σε κατι καλυτερο εξ'αρχης
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|
23-12-06, 15:54
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ddeus2003
Νομιζω παντως οτι τον 4afe μπορεις να τον υπερκυβισεις και σε 2000cc απο καποιο μοτερ πι8ανα απο celica. Εκει να δεις γλεντι.Αν ειναι να κανεις την κινηση ψαξτο γιατι ουτως η αλλως τα λεφτα για τον υπερκυβισμο ειναι πολλα οποτε γιατι να μην πας σε κατι καλυτερο εξ'αρχης
|
2000, πιθανω και με μεγαλυτερη διαμετρο πιστωνιων, γιατι απο διαδρομη θα εισαι τερμα για αυτο το μπλοκ.
Τα λεφτα δεν ειναι πολλα με λιγοτερο απο χιλιαρικο βρισκεις εναν 7a, σε καλη κατασταση και αρχιζει το γλεντι, δηλαδη η μεταμοσχευση μερων.
Εγω ξαναειπα, ενα ειναι να αλλαξω μοτερ θα παω σε 3S-GE των 175ps και 20kg ροπη, απο celica GT, αλλιως ειμαι οκ απο τον FE.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
23-12-06, 17:05
|
|
|
|
Εγγραφή: 22-08-2005
Περιοχή:
πισω απο 315,69 ιππους
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 795
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αντε ηραλκη κανε καμια κατασταση.
ξερεις ειμαι περιεργος να δω ποσες καροτσες θα ριχνω σε αυτο το μοτερ
__________________
η απαντιση
στην ευθεια τις θηβας 180-260 σε 22 sec με 5τη
AUDI 20vt 315,69HP στο 1,3bar GT28RS
με type r (του 2010)απο 30-180 10 καροτσες http://www.youtube.com/watch?v=dpahDAFuc2g
ετσι για να εχετε μια εικονα...
|
23-12-06, 17:40
|
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 25-03-2006
Περιοχή:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger
το ζεσταμα του αυτοκινήτου είναι ,΄μεγάλο θέμα.... Εμένα το manual γράφει οτι το αυτοκίνητο οχι μόνο δεν χρειάζεται ΄ζέσταμα, αλλά οτι δεν είναι καλό ο κινητήρας να δουλέυει ρελαντί, χωρις να κινείται το αμάξι.... δεν ξέρω.
Εγώ απλά ξεκινάω 15 δευτερολεπτα αφού το βάλω μπρός και μέχρι να ανεβάσει κανονική θερμοκρασια δεν ανοίγω πάνω από 3000 στροφές!!
|
Αυτό είναι το καλύτερο και ποιο πρακτικό...
__________________
Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !
Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.
|
23-12-06, 19:02
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
αντε ηραλκη κανε καμια κατασταση.
ξερεις ειμαι περιεργος να δω ποσες καροτσες θα ριχνω σε αυτο το μοτερ
|
1 καροτσα και με το ζορι, ουρλιαζοντας στις 18.ΟΟΟ στροφες και οχι μαμα 20v γιατι τοτε θα πεφτει πολλυ κλαμα.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,17590904 seconds (82,97% PHP - 17,03% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:06. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|