Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ COROLLA CLUB

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #171  
Παλιά 10-11-05, 22:04
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Καλα Marmel απο υφος σκιζεις απο αλογα δεν θα το ελεγα.Ρε ασημοκαπακα με 137 αλογα και 14,5 ροπη;Μαυροκαπακο θα δουμε γιατι πηξαμε στα 1.4 απο οτι ειδα;(παρεπιμπτοντως απεδωσαν πολυ καλα με φιλτρο και εξατμιση-τελικο).
Διαφανε η G6 δικια σου με τα 91 αλογα;
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #172  
Παλιά 11-11-05, 10:53
Το avatar του χρήστη Sotosgl
Sotosgl Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2005
Περιοχή: Γερακας Αττικης
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 318
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
Sotosgl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Ποσααααα?
Ωχ Πανο τι γινεται εδω?
Μυρίζομαι φασαρια...............
__________________

Ζήτω η καγκουριά!!!!!!!!!!!!ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #173  
Παλιά 11-11-05, 12:24
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Λοιπόν, καταρχήν, όπως όλοι είδανε (όσοι ήτανε παρόν), τα ράουλα ήτανε τελείως φαγωμένα!!! Έπειτα, η μέτρηση γινότανε με καλιμπράρισμα απο το στροφόμετρο, κάτι που σημαίνει ότι εάν κάποιο δεν έδειχνε σωστά στροφές, δεν θα μπορούσε να ρυθμιστεί σωστά! Επίσης μεγάλο ρόλο παίζουνε και τα λάστιχα.

Πάμε τώρα στην κριτική των αποτελεσμάτων..... Όλα τα καινούργια αυτοκίνητα βγάλανε απο 4-10(!!!) άλογα παραπανω. 1-2 άλογα χωνεύεται κάπως .....αλλά 10?!?!?!?

Συνεχίζοντας, και θα το προσέξετε ιδιαίτερα στο 2ο μέρος, όλα τα παλιά και όλα τα -θεωρητικά- δυνατά, έχουνε βγάλει αρκετά κάτω απο τα αναμενόμενα!!! (και αναρωτιέμαι, περισσότερη δύναμη, σε φαγωμένα ράουλα, δεν σημαίνει και περισσότερη απώλεια (πιθανόν και λόγο μεγαλύτερου σπινιαρίσματος?))

Και κάτι ακόμα, επειδή δεν το γνωρίζω, το ρωτάω..... οι μετρήσεις στον κόφτη δεν γίνονται? Γιατί αν είναι έτσι, γιατί ο μεν Πάνος έχει μέτρηση στις 73++, και εγώ έχω μέτρηση στις 6700?!?!??!?!?!? καθίστε ρε παιδιά. ο ένας έχει κόφτη στις 7800, και ο άλλος στις 7450!!!!! Σκεπτόμενος λογικά, 700 στροφές κάτω στα σημεία που ο κινητήρας δείχνει την δύναμή του, δεν σημαίνει μεγάλη απόκλιση στο τελικό νούμερο?
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
  #174  
Παλιά 11-11-05, 16:20
kyro Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-07-2004
Μοντέλο: ZZE 111 (G6)
Περιοχή: Γαλάτσι
Ηλικία: 46 female
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kyro είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Oi μετρήσεις δεν γίνονται στον κόφτη. Γίνονται από κάποιες στροφές μέχρι τον κόφτη. Και όπου βγάλει τα περισσότερα σου λέει τον αριθμό των αλόγων και των στροφών που αυτά αντιστοιχούν. π.χ. 87 ps στις 6300 rmp. Όπου και να είναι ο κόφτης αν δεν βγάζει πάνω απο 87 μέχρι αυτόν δεν μας ενδιαφέρει.
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #175  
Παλιά 11-11-05, 18:09
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Αυτα ειναι τα αλογα του ασημι, 140 και να ειστε αυχαριστημενοι.Τα 160 που αναφερει η TOYOTA ειναι σε JIS(ιαπωνικοι ιπποι)και ειναι διαφορετικοι απο τα ps.Στην ιαπωνια δουλευουν με 104-105 οκτανια και αν τα βαλεις 95 zzz .και το χτυπημα το τελειωτικο αν δεν ειχεις τα μαμα εισαγωγη-εξαγωγη και κανεις πατεντες να εισαι ευτυχισμενως με 135 αλογα.Δεκτες διορθωσεις
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
  #176  
Παλιά 11-11-05, 19:56
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 296
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Επειδη εχω τα σχεδιαγραμματα αναφερονται σε 160 και 165 HP ή PS,δεν θυμαμαι πρεπει να τα ξαναβρω.Εχεις χιλια κανταρια δικιο οσα λες για τις βενζινες αλλα λιγο αυτο με τους ιαπωνικους ιππους με μπερδεψε.Εστω οτι εναι ετσι ,παλι το μεγεθος ιδιο δεν παραμενει;Αν λεω,αν 1JIS=2HP τοτε 10JIS=20HP.Διαλεγουμε και παιρνουμε η αξια παραμενει η ιδια.Η Μ3 δηλαδη βγαζει 343 αλογα ή 300JIS η δυναμη τησ δεν αλλαζει,αν καταλαβες τι θελω να πω.
Εγω παντως τεινω να συμφωνησω μαζι σου οσον αφορα την ιπποδυναμη του 'ασημενιου'.Τσακωνομουν πριν καμποσο καιρο με τον Πανο οτι δεν ειναι δυνατον το'μαυροκαπακο' με τοσες αλλαγες να βγαζει μονο 5 αλογα παραπανω.Ή εβγαζε παραπανω ή το ασημοκαπακο δεν εβγαζε τα αλογα που υποσχονταν.Οι δυναμομετρησεις με δικαιωνουν εν μερει.Και τα 165 αλογα φανταζουν πολλα για το 'μαυρο' αλλα δυναμομετρημενο το εχω δει με 159(απλη βενζινη) και 180 με TODA και αλλο εγκεφαλο(BLITZ)(αυτο το τελευταιο απο Μπαρμπαρη)
Ο δε Μπαρμπαρης πριν βαλω το μοτερ ελεγε οτι το 'ασημοκαπακο' επαιζε εκει γυρω στα 145 με πολλες προυποθεσεις(πλεξουδες ολοκληρες και οχι κομμενη).Στο δε internet που εχω ψαξει για dyno οτι εχω βρει ενισχυουν την παραπανω αποψη.
Και οσον αφορα τα διαφορα δυναμομετρα αυτο που δειχνει λιγοτερο εγω εμπιστευομαι.Δεν μπορει να βγαζει 1.4 στα 108 με φιλτρο και εξατμιση και να μην μας αρεσει αλλη δυναμομετρηση και να λεμε φθαρμενα ραουλα κ.α.Δηλαδη για το 1.4 δεν ειναι φθαρμενα;Εκτος αν περιμενετε να δειξει παραπανω!!! μονο με ενα φιλτρο και τελικο.
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #177  
Παλιά 11-11-05, 21:27
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1244
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

λοιπον αν και δεν εχω δει ακομα το περιοδικο θυμαμαι οτι μου εβγαλε 142 και του ayrton 132κατι. ξαναλεω οτι εχω δυναμομετρησεις απο αλλα δυναμομετρα(οχι αδρανειας σαν του περιοδικου) με παραπανω κατα πολυ ιπποδυναμη. τα στροφομετρα οντως εμενα και του ayrton ειναι σκαλισμενα. ειχα απλη βενζινη επειδη ημουν απο ταξιδι γεματος και φυσικα ξεφουσκωτα λαστιχα.συν οτι ο εγκεφαλος μου εδω και καιρο ειναι off.οι κοντινοι γνωριζουν. τα ραουλα οντως ηταν σε αθλια κατασταση αλλα δεν ξερω αν επαιξε ρολο. αν δειτε τα λαστιχα μου θα καταλαβετε.
αν νομιζετε οτι παω να δικαιολογηθω απλα κανετε λαθος.εγω παρακαλουσα να βγαλει 120 ετσι για να μαι υσηχος και να μου κολανε διαφοροι και να λεω ναι 120 εχω παμε?
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ 150 αλογα turbo η 165 αλογα ατμοσφαιρα ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ για να τελειωνει η ιστορια με τα νουμερα και να δει επειτα τη συνεχεια. οποιος ειναι σιγουρος για τ αμαξι του ξερει που θα με βρει. πιστευω να συννενοηθηκαμε
φιλικα πανος
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #178  
Παλιά 11-11-05, 22:10
Το avatar του χρήστη toyota mania
toyota mania Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 02-01-2005
Μοντέλο: Avensis
Περιοχή: καρδίτσα
Ηλικία: 51 male
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 513
toyota mania είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Βρε Πανο,μην τα παιρνεις στο κρανιο βρε συ loud ,συζητηση κανουμε,εξαλλου ειμαστε μεγαλα παιδια οχι 18 και 20.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #179  
Παλιά 12-11-05, 00:23
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-12-2004
Μοντέλο: Avensis 2009 1.8 CVT
Περιοχή: Πετρούπολη
Ηλικία: 48 male
Μηνύματα: 2.901
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 535
Ayrton είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Βρε συ mechanicaf, δε μου λες, τα 107 σε 1400 τα βρίσκεις λογικά εσύ? (με το σχόλιο του περιοδικού σε μια μάλιστα να είναι "περιμέναμε παραπάνω" (!!!). Όπως λέει και ο πάνος, κι εγώ ήθελα λιγότερα, άλλωστε στο δρόμο μετράνε τα άλογα. Οσο για τα λάστοιχα, μπορούνε όλοι να τα δούνε.

Υ.Γ. Αλήθεια, αν δεν έβρεχε, και δεν ήτανε βρεγμένα τα λάστοιχα, τι θα έδειχνε?
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"


Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
Απάντηση με παράθεση
Re: Dyno Day
  #180  
Παλιά 12-11-05, 10:17
Το avatar του χρήστη Sotosgl
Sotosgl Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 28-01-2005
Περιοχή: Γερακας Αττικης
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 318
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 274
Sotosgl είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Dyno Day

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
εξαλλου ειμαστε μεγαλα παιδια οχι 18 και 20.
Ρε παιδια τι εχουν τα 18 και τα 20?
Τι ειμαστε ανωριμοι? tongue
Anyway.
Νομιζετε οτι θα βγει κατι με το να καθομαστε πανω απο χαρτια και να προσπαθουμε να βρουμε τι εφταιξε?
Και στο κατω κατω ας δει καποιος στον δρομο και αναγνωρισει το car του Πανου με τα 137 αλογα και 14,5 ροπη ας σταθει διπλα του (τωρα μιλαμε για 18αρηδες και 20αρηδες) και ας πιει το τσαγακι του απο το χρεπι οπως το παρουσιαζει το περιοδικο.
Τωρα αν ηταν ο καθενας πριν παει στο DYno Day επρεπε να αλλαξει λαστιχα να βαλει οχι απλα V-Power αλλα AVGAZ (Μarmel ξερεις εσυ) να πιει MotorKote βελτιωτικα οκτανιων και ολα τα χημικα του κοσμου για να δειξει εστω και ενα αλογο παραπανω οκ τοτε παω πασο.
Πανο ποσες μερες εκανες διετα για να ελαφρυνει η Corolla?
__________________

Ζήτω η καγκουριά!!!!!!!!!!!!ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Dyno-day :-p Marios50 Videos 3 23-12-10 01:37
Dyno day toyota mania ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 42 17-04-10 19:37
My first dyno gio911 TOYOTA COROLLA T-SPORT 19 02-12-09 00:52
Dyno toyota mania ΕΔΩ ΘΕΣΣΑΛΙΑ 11 24-11-09 17:18
Dyno Day turbakias!!! ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 23 09-04-05 04:14



Page generated in 0,16652489 seconds (80,14% PHP - 19,86% MySQL) with 45 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 21:57.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)