Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!
Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
|
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
TOYOTA COROLLA T-SPORT 2002> |
|
|
|
ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
23-10-05, 19:30
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Κάποιοι έχουμε αναφέρει σαν κοινό πρόβλημα ένα μηχανικό θόρυβο μέχρι η μηχανή να περάσει τις 1000 σ.α.λ., που πρακτικά αντιλαμβάνεσαι με 1η σε ξεκινήματα και 1η ή 2η σε διασταυρώσεις μέσα στη πόλη. Σε εμένα ακούγεται συνήθως σαν στρίγκλισμα, παρόμοιο με θόρυβο που ακούγεται μερικές φορές όταν κατεβάζω το χειρόφρενο, αλλά κλιμακώνεται σε πολύ πιο "μπάσο" ήχο στο όριο της παρατήρησης του (π.χ. σε επίπεδο μέρος πάω με 2η, κόβω λόγω κίνησης, κυλάει ελεύθερα σε <1000 σ.α.λ. και πατάω απαλά το γκάζι).
Πρέπει να χτυπάει πυράκια η μηχανή.
Έγινε έντονα αισθητό μετά από 2 χρόνια (~30.000km) λειτουργίας το καλοκαίρι και φαίνεται να ευνοείται από την θερμοκρασία.
Βάζω σχεδόν από αρχή βενζίνη 100 οκτανίων.
Τώρα ακούγεται πάντα σε φυσιολογική εκκίνηση, δηλαδή με τόσο γκάζι που δεν σπινάρουν οι τροχοί, δεν μυρίζει δίσκος συμπλέκτη, κοκ.
Δεν είδα καμμία αλλαγή μετά από service 30.000km (ανέβηκε μόνο το ρελαντί με κρύο κινητήρα από ~1200 σε 1450σ.α.λ.?), καμμία αλλαγή μετά από «ξεκάπνισμα» ~5km με 3η στις 8.000σ.α.λ. (κόντεψα να κουφαθώ!). Προχτές ελέχθηκαν τα μπουζί και ήταν καθαρά, έβαλα νέο φίλτρο αέρος, αλλά το πρόβλημα εντάθηκε (μάλλον λόγω λιακάδας!).
Δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά γιατί δεν γινόταν για 2 χρόνια, δεν παρατηρείται στα περισσότερα TS, κι επομένως θα πρέπει να είναι αναστρέψιμο με service. Με λίγη παρατηρητικότητα στους δρόμους, ακούς παρόμοιους θορύβους στο ξεκίνημα γερασμένων αυτοκινήτων μόνο. Αλλά το προηγούμενο μου καλό αυτοκίνητο είναι 9 χρόνων και δεν συμπεριφέρεται έτσι!
Είναι απαράδεκτο ένα αυτοκίνητο 25.000 Ευρώ μετά από 2 χρόνια και 30.000km να ξεκινάει σαν «χάρχαλο». Ανοίγω αυτό το θέμα για να είναι εύκολο να παρακολουθούμε τυχόν εξελίξεις όσους μας αφορά.
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
24-10-05, 00:19
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
24-10-05, 00:39
|
|
Κυριλέ Μέλος
|
|
Εγγραφή: 31-07-2004
Περιοχή:
Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 43
Μηνύματα: 292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Εγω παντος ρε παιδια δεν εχω παρατηρησει κατι αναλογο. (27000χλμ)
Αυτο με το ρελαντι ομως και εμενα μου κανει εντυπωση. Στα κρυα οταν βαζω μπρος πιανει παντα πανω απο 1500!!! ενω περισυ στα μεγαλα κρυα εβλεπα και 2000!!!!!! Ανεβασμενο πολλυ. οταν ζεσταινεται πεφτει κατω απο τις 1000 και ετσι δεν δινω σημασια στην ολη κατασταση.
Απλα μου κανει εντυπωση γιατι κανενα αλλο αυτοκινητο γνωστου δεν δουλευει τοσο ψηλα στο ξεκινημα
__________________
Wining Is Way Of Life
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
24-10-05, 09:55
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Re: "ΠΥΡΑΚΙΑ" ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania";p="
Μηπως ειναι προβλημα απο συμπλεκτη.Δεν ειναι απαραιτητο να πατιναρει.
|
Άλλαξα τον τίτλο του Topic από "Πυράκια" σε "Θόρυβο μηχανής" γιατί πραγματικά δεν είμαι σε θέση να αποκλείω κάτι άλλο ή και κάτι άλλο εκτός από πυράκια.
Αν δεν πατινάρει ο συμπλέκτης τότε τί να κάνει στραβά και γιατί να σχετίζεται με τη χαμηλή περιοχή στροφών? Διαφορετικά, τον έχω σκεφτεί κι εγώ γιατί τις περισσότερες φορές "περνάς" από αυτές τις στροφές αμέσως αφού αφήσεις το συμπλέκτη αλλά παρόμοιο θόρυβο ακούς κι αν ρίξεις τις στροφές με 1η και πατήσεις γκάζι, χωρίς να μεσολαβήσει συμπλέκτης.
Επίσης είναι αλήθεια είναι ότι μερικές φορές στο παρελθόν άκουγα ένα στιγμιαίο μηχανικό "κλάκ" όταν αφηνα 1η φορά το συμπλέκτη στη εκκίνηση μετά από 1 βράδυ ακινησίας.
Να προσθέσω ότι ο συμπλέκτης μου είναι αρκετά απότομος μετά από αντικατάσταση του αρχικού που καιγόταν με το παραμικρό (είχε τεράστια διαδρομή).
Το ρελαντί μου με ζεστό κινητήρα είναι 700-750.
|
|
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
24-10-05, 15:11
|
|
Moderator
|
|
Εγγραφή: 02-01-2005
Περιοχή:
καρδίτσα
Ηλικία: 51
Μηνύματα: 2.679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
|
|
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Εγω παντος μυριζω κατι στην μεταδοση απο βολαν και μετα (δισκος,πλατο,ισως σασμαν).Το μοτερ τι προβλημα να εχει;Πυρακια σε κινητηρα TOYOTA δεν εχω ακουσει.Στο δικο μου ακομα και νερο να το βαλω,απλως δεν θα παει,αλλα πυρακια ουτε στιγμη.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|
24-10-05, 16:16
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή:
SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
το εχω ξαναπει
προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...
20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?
www.topfuel.gr
|
25-10-05, 09:44
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p="
το εχω ξαναπει
προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο......
|
Γιατί να ακούγεται σε συγκεκριμένη περιοχή στροφών ανεξάρτητα ταχύτητας (1η ή 2η) όταν πάς να επιταχύνεις?
Έκανα για τεστ και μία εκκίνηση με 2η (αντί 1η) και ο ίδιος θόρυβος ακούγεται. Δεν είναι πυράκια αυτό?
Τα πυράκια δεν τα αμφισβήτησαν οι μηχανικοί, απλώς είτε το θεώρησαν αποτέλεσμα "καπνίσματος" ή φυσιολογική συμπεριφορά.
|
25-10-05, 10:43
|
Μικρό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 18-09-2004
Περιοχή:
SE DROMUS ME STROFES
Ηλικία: 47
Μηνύματα: 80
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
__________________
8A ME BREITE SE DROMUS ME STROFES...
20V? το αλλο με τον Τοτο το εχετε ακουσει που περασε Type R?
www.topfuel.gr
|
|
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ. |
|
25-10-05, 11:14
|
|
Administrator
|
|
Εγγραφή: 28-02-2005
Περιοχή:
Πάτρα
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 6.114
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
|
|
Re: ΘΟΡΥΒΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1.000 σ.α.λ.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p="
αν μιλαμε για ts κατα 99% προκειται για τον τεντωτηρα του ιμαντα δυναμο....ο 8ορυβος που κανει ακουγεται σαν γρυλισμα και μονο μεταξυ ρελαντι και 1200-1300 στροφες οταν παταμε γκαζι ανεξαρτητος σχεσεως στο κιβωτιο ταχυτητων
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
|
Και αν μιλάμε για Ε12 1.4 f/l τι γνώμη έχεις; Έχω αναφέρει και σε άλλο topic ότι εμένα ακούγεται ένας ήχος από (ή σαν) πυράκια από τις 1.000 έως τις 1.700 - 1.800 στρ. Σαν κροτάλισμα. Για παράδειγμα: Είμαι μέσα στην πόλη, 3η και 50 χιλ/ώρα. Θέλω να στρίψω σε διασταύρωση, κατεβάζω 2α, πέφτω στα 20 χιλ/ώρα, στρίβω και δίνω γκάζι. Οι στροφές εκείνη την στιγμή είναι περίπου 1.000 και μέχρι να φτάσουν στις 1.700 ακούγεται ο θόρυβος αυτός. Το ίδιο και όταν ξεκινάω με 1η σιγά - σιγά, έτσι ώστε να μπορώ να τον καταλάβω και να τον ακούσω τον θόρυβο, πάντα μέσα σε αυτό το φάσμα των στροφών question question question
|
25-10-05, 21:26
|
Θεϊκό Μέλος
|
|
Εγγραφή: 14-07-2005
Μηνύματα: 810
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
|
|
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MAD-MAX";p="
εχω 22κ κμ και εχω αλλαξει ηδη 2 και παω για τον τριτο...
αφου ολοι ειστε στην εγγυηση ζητηστε να σας το αλλαξουν να δειτε πως θα σταματησει...
|
Μακάρι να είναι αυτό! Επειδή όμως δεν είναι προφανές ότι θα θέλει το συνεργείο να το δοκιμάσει, μπορείς σε παρακαλώ να πείς σε ποιό εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου έκαναν τις αλλαγές ώστε να μπορούν να τηλεφωνήσουν και να διασταυρώσουν την πληροφορία?
|
Εργαλεία Θεμάτων |
|
Τρόποι εμφάνισης |
Αλλαγή σε γραμμικό τρόπο
|
Δικαιώματα - Επιλογές
|
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
|
|
|
Page generated in 0,16523004 seconds (81,56% PHP - 18,44% MySQL) with 45 queries
|
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:13. Συνολικές Εμφανίσεις: |
|
|