Untitled Document

Καλωσήλθατε στα CorollaClub Forums.

Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας! . H εγγραφή σας στην online κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να ψηφίσετε σε δημοσκοπήσεις, να κατεβάσετε αρχεία, φωτογραφίες και πολλές άλλες επιπλέον υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας.. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη, Γίνε και εσύ μέλος του CorollaClub Forums σήμερα!

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβαση σας στο forum, παρακαλώ επικοινωνείστε μαζί μας.
Καλώς ορίσατε στο φόρουμ μας !!!
Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιά 29-09-05, 09:14
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 344
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Λευτέρη δεν είναι άσχετο γιατί σε αυτό το topic ζητάμε όλοι (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) από την ΤΟΥΟΤΑ να κάνει μία κίνηση απάντηση σε αυτό που έκανε η Γερμανική εταιρία αλλά πώς να γίνει αυτό όταν έχουν βρει τον τρόπο και κόβουν πλέων ότι δεν μπορούν να το φτάσουν αυτό για μένα είναι π@υστι@ και κάνω την απλή ερώτηση εντάξει δεν μπορούμε να χαιρόμαστε τα Ιαπωνικά διαμάντια αλλά μην μου πεις ότι κατάφεραν να βγάλουν 140+ (δεν λέω παραπάνω) από 1.4 και περνάει και τον νόμο ο ποιος έκοψε τα προηγούμενα
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση
  #22  
Παλιά 29-09-05, 10:28
Το avatar του χρήστη madvinegar
madvinegar Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 25-05-2005
Μοντέλο: Jeep Renegade
Περιοχή: Πειραιάς
Ηλικία: 45 male
Μηνύματα: 12.662
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 10
madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός madvinegar είναι πάρα πολύ καλός
Εγώ θα πω το άλλο. Επειδή οι δυο εταιρίες έχουν πλήρως διαφορετική νοοτροπία και φιλοσοφία (Γερμανική & Ιαπωνική), ο Γερμανός για να βγάλει από κινητήρα 1.4 140+ άλογα έπρεπε να βάλει επάνω κομπρέσσορα και τούρμπο μαζί. Πόσοι από εσάς δεν πιστέυετε ότι ο Ιάπωνας μπορεί να βγάλει σε 1.4 κινητήρα 140+ άλογα ωμή ατμόσφαιρα...? Εγώ πάντως λέω πως μπορεί χαλαραααααά...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Απάντηση με παράθεση
  #23  
Παλιά 29-09-05, 11:16
Το avatar του χρήστη Slobo
Slobo Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 06-04-2005
Μοντέλο: ZZΕ 111 G6
Περιοχή: Χαϊδάρι
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 1.241
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 365
Slobo είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Mike_G";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Λευτέρη δεν είναι άσχετο γιατί σε αυτό το topic ζητάμε όλοι (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα) από την ΤΟΥΟΤΑ να κάνει μία κίνηση απάντηση σε αυτό που έκανε η Γερμανική εταιρία αλλά πώς να γίνει αυτό όταν έχουν βρει τον τρόπο και κόβουν πλέων ότι δεν μπορούν να το φτάσουν αυτό για μένα είναι π@υστι@ και κάνω την απλή ερώτηση εντάξει δεν μπορούμε να χαιρόμαστε τα Ιαπωνικά διαμάντια αλλά μην μου πεις ότι κατάφεραν να βγάλουν 140+ (δεν λέω παραπάνω) από 1.4 και περνάει και τον νόμο ο ποιος έκοψε τα προηγούμενα
Μιχάλη προφανώς περνάει την οδηγία γιατί διαφορετικά δεν θα είχαν ανακοινώσει την κυκλοφορία του.

Εγώ πιστεύω πάντως ότι το αυτοκίνητο αυτό για να αποδώσει τα άλογα που λένε ότι αποδίδει από 1400cc το έχουν φτάσει σχεδόν στα όρια και για μένα αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αξιοπιστία του. Άσε που από ότι μας έχει συνηθίσει η VW θα είναι και πολύ ακριβό. Βέβαια αυτό θα το δούμε μετά να βγαίνει και από άλλες εταιρείες του ομίλου SEAT, SKODA κλπ.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι θα υπάρξει απάντηση από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και πιο συγκεκριμένα από την ΤΟΥΟΤΑ, η οποία έχει αποκτήσει έναν Ευρωπαϊκό προσανατολισμό, προφανώς με την κυκλοφορία του νέου μοντέλου, που από ότι έχω ακούσει αναμένεται κάπου στο τέλος του 2006 με αρχές του 2007(κάτι έχει ακουστεί για 2000cc και 215 άλογα). Ίδωμεν.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό Μέλος
Slobo - Black (dog)G6




Απάντηση με παράθεση
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?
  #24  
Παλιά 29-09-05, 17:06
Το avatar του χρήστη ranger
ranger Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 27-03-2005
Μοντέλο: E-12 Tsport facelift
Περιοχή: 'Ιλιον
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 4.110
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 658
ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος ranger θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?

Υπάρχει διαφορετική νοοτροπία και προσανατολισμός των δυο εταιριών. Εμένα μου δίνεται η εντύπωση οτι η Toyota δεν θέλει να παρουσιάσει ενα μικρό GT. Σε γενικές γραμμές δεν θέλει να χτυπήσει την κατηγορία των sport cars (τουλάχιστόν όχι με το Corolla). Το corolla είναι ενα αυτοκίνητο κατασκευασμένο για μια μεγάλη γκάμα καταναλωτών κάτι σαν αυτοκινητο για όλα τα γούστα... Μέσα στην όλη φάση βγάζει και μια σβέλτη έκδοση ( TS ), η οποία όμως δεν είναι καθαρόαιμο GTi και νομίζω ότι υστερει σε σχέση με τον ανταγωνισμό ( Type - R, Golf GTi )κλτ.
Δεν αμφίβάλω οτι η Toyota αν θέλει.... μπορεί.Έλα όμως που δεν θέλει. κλάψ κλάψ.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Administrator Ειδικών Επιχειρήσεων


Κάντε τους δρόμους πιο ασφαλείς, είναι ευθύνη όλων μας...
Απάντηση με παράθεση
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?
  #25  
Παλιά 30-09-05, 21:15
Το avatar του χρήστη Θωμας.Κ
Θωμας.Κ Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 08-10-2004
Περιοχή: Korydallos Athens
Ηλικία: 39
Μηνύματα: 280
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 275
Θωμας.Κ είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ranger";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ θα πω το άλλο. Επειδή οι δυο εταιρίες έχουν πλήρως διαφορετική νοοτροπία και φιλοσοφία (Γερμανική & Ιαπωνική), ο Γερμανός για να βγάλει από κινητήρα 1.4 140+ άλογα έπρεπε να βάλει επάνω κομπρέσσορα και τούρμπο μαζί. Πόσοι από εσάς δεν πιστέυετε ότι ο Ιάπωνας μπορεί να βγάλει σε 1.4 κινητήρα 140+ άλογα ωμή ατμόσφαιρα...? Εγώ πάντως λέω πως μπορεί χαλαραααααά...
σιγουρα και μπορει αλλα σκεψου αν θα τηρουν τους νομους περι καυσαεριων??Εξαλλου με πολλα κυβικα εχεις αλογα,με ιαπωνικα μοτερ διαμαντια εχεις αλογα,με λογικα κυβικα εχεις??(με την προυποθεση της νομοθεσιας παντα).Οποτε πας σε λυσεις π.χ 1,4 tsi οπου ο εν λογω μπορει να αποδοσει σχεδον οσο και της TS χωρις να βγαινει εκτος οριων του νομου και με πολυ αξιολογα αλογα και συγκεκριμενα κοστος γυρω στα 24000 .Πολυ καλη,λογικη,ορθη και μετα απο μελετη κινηση.Το αγοραστικο κοινο πλεον ειναι απαιτητικο ακομα και στα 1,4cc..........Πιστευω πως αυτα τα βλεπει η ΤΟΥΟΤΑ και αν δεν κανει ΚΑΤΙ στα επομενα μοντελα το εχασε το παχνιδι και τσαμπα ολο αυτο το ονομα που εφτιαξε...
__________________
προς το παρον Ε12 1,6 Sport++
Απάντηση με παράθεση
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?
  #26  
Παλιά 01-10-05, 00:46
Το avatar του χρήστη wastegate
wastegate Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 19-03-2004
Μοντέλο: ΕΕ101turbo..
Περιοχή: ΓΙΑΝΝΕΝΑ αλλα εμεις οι βλαχ... οπ'λαχ!!!
Ηλικία: 38 male
Μηνύματα: 5.923
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 845
wastegate είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Οι Γερμανοι Ξαναρχονται?

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Θωμας.Κ";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
Σχετικα με τα ραγισματα και τα υπολοιπα που ειπωθηκαν συμφωνω αλλα μην ξεχναμε μετα απο αρκετα χλμ στα τουρμπατα καποια πραγματα ειναι "αναλωσιμα" οποτε δεν τιθεται θεμα αξιοπιστιας πιστευω.

το συγκεκριμενο μοτερ ειναι απλα τελειο αν ειναι και απροβληματιστο.Αλλα η φιλοσοφια ειναι αυτη που εντυπωσιαζει.Φανταστειτε ενα 1,6 ΤSI με καμοια 200 αλογα....καληνυχτα
μας....
Τα τουρμπατα ειναι ετσι οπως τα λες αλλα μην ξεχνας ομως οτι η πολλαπλη δεν πρεπει να ραγιζει καθολου και ειδικα απο μεσα,αυτο δειχνει αδυναμια υλικου.Μια τουρμπινα αντεχει μεχρις οτου να πεταξει λαδια οχι μεχρι να ραγισει και αυτη απο μεσα.Αυτο που θελω να πω ειναι οτι χρησιμοποιηουν φτηνα υλικα.
__________________
Τοπικιστής είναι αυτός που λέει ότι η πόλη του είναι ομορφότερη από τα Γιάννενα....

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Επιστροφή   CorollaClub Forums > COROLLA CLUB > ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
Δεν Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
Δεν Μπορείτε να απαντήσετε
Δεν Μπορείτε να ανεβάσετε συνημμένα αρχεία
Δεν Μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας

vB code είναι σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας
Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Από το 2022 έρχονται τα «μαύρα κουτιά» και στα αυτοκίνητα loukia OFF TOPIC 0 02-12-21 02:24
Οι Γερμανοι Τελικα Ειναι Χρονια Μπροστα! NyO OFF TOPIC 13 05-10-06 17:32



Page generated in 0,13979793 seconds (80,01% PHP - 19,99% MySQL) with 35 queries
Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:24.
Συνολικές Εμφανίσεις:
Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Δείτε τους υπεύθυνους των forums



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.6.7
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All modifications are copyrighted to their respective owners.
CorollaClub Copyright © 2003-2012 BlueChris
www.corollaclub.com
Powered by psiStats 2006 v
Copyright © Anthony Kanevsky (aka Psionic Vision)