Καλησπέρα παιδιά,
Σε συνέχεια των εντυπώσεών μου από την ανάρτηση θα ήθελα να σας δώσω μερικά απτά στοιχεία για τη βελτίωση που παρατηρήθηκε στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, έτσι για να πάρετε μια αίσθηση. Τα στοιχεία που θα παραθέσω μαζεύτηκαν κατά τη διάρκεια της διαδρομής από το σπίτι στο γραφείο και ιδίως στη δεξιά στροφή για να μπεις στην Αττική Οδό από το Κορωπί και με τη βοήθεια του GTECH PRO RR που έχω στην κατοχή μου. Βέβαια, το αυτοκίνητο δεν ήταν στα όρια (λόγω φόβου από τη μια, αλλά και διότι δεν υπάρχει λόγος να γίνει ξαφνικά καμιά στραβή) αλλά πήγαινε πολύ γρήγορα.
Λοιπόν, σας παραθέτω δύο εικόνες από την μέτρηση των g κατά τη διάρκεια της εν λόγω στροφής πριν μπει η ανάρτηση (με την μαμά δηλαδή) και αφού μπήκε.
Στην πρώτη βλέπουμε τι έγινε με την μαμά ανάρτηση.
Περίπου 3 δευτ. από την αρχή της φθάνουμε σε ένα πρώτο τοπικό υψηλό με 0,75 g και στη συνέχεια προφανώς λόγω κλίσεων και ίσως κάποιου γλιστρίματος πέφτει στα 0,7 g.
Στη συνέχεια ανεβαίνει και πάλι (αφού βρίσκει grip) και φθάνει στην τιμή των 0,82 g (στιγμιαία) που είναι και η μέγιστη τιμή σε όλη τη διάρκεια της στροφής.
Μετά και για περίπου 4 δευτ. κρατάει ένα σχετικά ψηλό πλατό από 0,78 έως 0,82 g (που τα ξαναπιάνει λίγο πριν τελειώσει, πάλι στιγμιαία) με μια μέση τιμή των 0,79 g.
Στη συνέχεια αρχίζω και ισιώνω σιγά - σιγά και τα g αρχίζουν και πέφτουν μέχρι την πλήρως ευθεία πορεία.
Αν δείτε και τις στροφές βλέπετε ότι μπαίνω στην είσοδο της στροφής με 3η και 4400 στροφές, οι οποίες πέφτουν στη συνέχεια στις 4100, όπου αρχίζουν 2-3 άσε - πάτα.
Αντίστοιχα, στη δεύτερη εικόνα βλέπουμε τα ακόλουθα
Εδώ φθάνουμε πολύ ομαλότερα κατευθείαν σε ένα και μοναδικό πλατό με ελάχιστη τιμή τα 0,86 g, και μέγιστη τιμή τα 0,91 g (και μάλιστα διάρκειας περίπου 2 δευτ).
η δεύτερη καμπύλη είναι σαφώς πιο σωστή, χωρίς σκαμπανεβάσματα (καλό grip σε όλη τη διάρκεια) και με τιμή από 0,7 έως 0,9 g υψηλότερα.
Στις στροφές του κινητήρα, εδώ βλέπουμε ότι μπαίνω με σαφώς μεγαλύτερη ταχύτητα, έχοντας 3η και 4900 (500 παραπάνω) και πέφτω στις 4400. Μετά είμαι στο πλατό με 2950 στροφές (λίγο ψηλότερα) για περίπου 5 δευτ, όπου αρχίζω να επιταχύνω και πάλι.
Σύνολο στροφής 10 δευτ.
Κέρδισα δηλαδή σχεδόν 1 δευτ. κυρίως λόγω μεγαλύτερης ταχύτητας εισόδου και λόγω σταθερότητας μέσα στη στροφή (χωρίς πάτα-άσε). Αυτό μου επίτρεψε να στρίψω αργότερα μέσα στη στροφή (κάτι σαν late apex), ώστε να ισιώσω νωρίτερα και να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου (περίπου 5 χλμ στο ίδιο σημείο).
Βέβαια, όλα τα παραπάνω μπορεί να γίνονταν και με την μαμά ανάρτηση. Έλα όμως που δε σου έδινε την αίσθηση να το κάνεις... Έγερνε αρκετά. Τώρα όμως σου δινόταν η εντύπωση ότι μπορείς κι άλλο.
ΥΓ: Βγάζουν νόημα όσα έγραψα;