Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ANTONIS";p="
μεγαλύτερη διατομή καλωδίου=μικρότερη αντίσταση=μικρότερη πτώση τάσης πάνω στο καλώδιο= περισσότερο ρεύμα στην ανάφλεξη= καλύτερος σπυνθήρας στο μπουζί= καλύτερη καυση =χ
|
Ολα αυτα+να προσθεσω εγω σταθεροποιηση και ποιο καθαρο ρευμα(κανουν, οτι δουλεια κανουν τα πιο ακριβα καλωδια ρευματος και ηχειων απο τα μαπα και φθηνα στα ηχοσυστηματα).Στο δικο μου ειχε 3 αθλιες γειωσεις με κακη μονωση και κακους ακρωδεκτες.Καλωδια τις πλακας απο αυτα που τα κλωτσας στο δρομο.Μην ρωτησετε γιατι,κυριως θεμα κοστους και με την αποψη αφου με αυτα κανουμε την δουλεια μας ας τα βαλουμε. Ο κατασκευαστης με μια γειωση στο σασμαν γειωνε ολο το μοτερ με τον αρνητικο πολο,αλλη μια στο σασι με τον αρνητικο πολο και μια στην πολλαπλη εισαγωγης με το σασι.Το σκεπτικο του κιτ περα απο την αντικατασταση των εργοστασιακων γειωσεων με αλλες πιο ποιοτικες με καλωδια πολυ μικροτερης αντιστασης και καλυτερης αγωγιμωτητας,ειναι και η απευθεια γειωση με των αρνητικο πολο καποιων σημειων, πολυ βασικων για την σωστοτερη λειτουργεια του κινητηρα οπως,δυναμο(η πηγη ρευματος),ντιστριμπιτερ(αναφλεξη),πεταλουδα(εχει αισθητηρες εκει που δουλευουν καλυτερα)κεφαλη(βοηθαει στην καλυτερη αποδοση των μπουζι)κ.α Χρηστο τα ρευματα σου δεν ηταν χαλια ειχαμε ακριβως τις ιδιες γειωσεις,αλλα αισθανθηκες οτι και εγω καλυτερω και θετικοτερο τραβηγμα παντου,απο ριλαντι ως κοφτη,πιο ομαλη λειτουργια και ισως λεω τωρα υποθετικα να βοηθαει και αλλου,οπως οικονομια και μειωση ρυπων,αφου ολα τα ηλεκτρολογικα και ηλεκτρονικα συστηματα(μπεκ,αισθητηρας λ,εγκεφαλος,διαφοροι αισθητηρες)δουλευουν καλυτερα με πιο καθαρα ρευματα.